1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    768
    01-01-2002

    Asalaam moechaleikum,

    Sorry was er het wekend niet,

    Ja kijk inderdaad op dat forum als die al niet verwijderd is heb ik begrepen net.

    Of volg de figuren reneoord en bobbes vooral dat bobbes geval.

    Macha salamaa,

  2. #17
    Bijna Lid

    Reacties
    539
    26-09-2002

    zo'n idee had ik ook, maar niet met politiek

    maar die gare journalisten die zo graag onze naam willen besmeuren en er centjes aan te verdienen.

    soms heb ik egt het idee dat zij bepaalde topics openen zoals:

    zou je ooit trouwen met een niet-moslim

    integratie en dat soort shit. terwijl wij nu wel allemaal weten hoe wij maroc erover denken.

    egt waar moet je een keer opletten.

    en die ene keer met waar shop je wat gebruik je voor make up? MARKTONDERZOEK SNEAKY HE????

    strax willen ze nog weten wat voor ondergoed dragen en hoe vaak we naar het toilet gaan (oke niet op reageren)

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    887
    03-11-2002

    Ik discussieer ook op het forum http://www.pim-fortuyn.nl Dit maakt mij nog niet tot een verrader of spion. Ik ben het vaak oneens met uitspraken die op dat forum gedaan worden, evenzoals ik het oneens ben met sommige uitspraken hier. Daar geef ik dan mijn mening over, zonder scheldpartijen maar onderbouwd met argumenten. Betrap mij op laffe persoonlijke aanvallen en je mag me verbannen.

    Volgens mij is een discussieforum waar iedereen het altijd met elkaar eens is, bijlange niet zo interessant als een discussieforum waar mensen met elkaar van mening verschillen. Als er geen open en eerlijke discussie mag bestaan, wat dan wel?

    Morgaine

    Ps. Als Nederlandse van nationaliteit, woon ik in België. Ik stem niet meer in Nederland maar ga mij laten inschrijven om in België voor de lokale verkiezingen mijn stem te mogen uitbrengen zodat ik dan ook aan de stemPLICHT moet voldoen die er voor elkeen van Belgische nationaliteit bestaat in België.
    those who can make you believe absurdities
    can make you commit atrocities
    voltaire (1694 - 1778)

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    887
    03-11-2002

    Wanneer je op bovenvermeld forum een kijkje gaat nemen, ik vind reneoord nog een van de meest redelijke en intelligente personen die daar hun zegje doen. Als je uitspraken van sommige andere personen bekijkt, staat het huilen je nader dan het lachen.

    Wat het openen van topics betreft, je kunt altijd zien wie een discussie gestart heeft. Niets geheimzinnigs aan.

    En nee, uitspraken zoals bobbes doet, zijn ook aan mij niet beteed.

    Morgaine
    those who can make you believe absurdities
    can make you commit atrocities
    voltaire (1694 - 1778)

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    768
    01-01-2002

    Asalaam moechaleikum,

    Ja oke in sommige gevallen heeft die wel gelijk maar zoals bijv de uistpraak die fortyuin heeft gedaan zei dat hij dr 100% achter staat.

    Kijk dan heb ik zoiets weer bekijk het maar.

    Macha salamaa,