1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    556
    26-12-2003

    Origineel gepost door qamar_always
    ben zelf getrouwd..nu iets meer dan een jaar...

    en mijn tip is...sabr hebben...
    hoe verliefd je ook op elkaar bent..voordat je trouwt..hoe veel je ook van elkaar houdt...enz....
    moeilijke tijden komen er..maar het mooie daarvan is juist om er dan samen doorheen te komen...

    verder hou je vast aan je geloof..als er een meningverschil is binnen het huwelijk kijk dan wat het geloof over datgene zegt...

    ondanks dat je het soms moeilijk hebt...is het huwelijk supermooi...

    liefs
    qamar

    salaam oe aleykoem oegtie

    en persoonlijke vraag he...werk jij? of zit je nog op school

    ik wil wanneer ik ga trouwen niet werken maar vraagme af wat andere zusters dan wel doen?
    Hun gedachtes...slechts bij deze Dounya,Hun daden niet gericht op Al.gifra....Harten van steen, niet beseffend wat ze aanrichtten, Zo dwaas en onwetend zijn hun gezichten

    ik dank Allah swt dat jij mijn man bent

  2. #17
    *Alhamdoulilah I Say

    Reacties
    10.228
    15-12-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door soulfa
    Dag dames

    De tekst van meryam is zeker goed. Probeer als moslimvrouw je daar ook aan te houden.
    In het begin als je net getrouwd bent is alles perfect, dan heb je geen adviezen of tips nodig. Pas als het allemaal normaal word, dan komen de irritaties, en ruzies. Je kunt een ruzie net zo erg maken als je zelf wilt. Hou je zelf in de hand en geef daar niet aan toe. Dus mocht je ooit ruzie krijgen, drijg NOOIT met, ik ga bij je weg. Blijf altijd in je bed slapen naast je man. (hoe erg de ruzie ook is) Ga je man niet boycotten, door niet tegen hem te praten.
    Mannen hebben soms ruimte nodig, dus als hij boos is en niet wil praten laat hem dan even uiteindelijk komt hij zelf wel naar je toe.
    Wij vrouwen vinden het altijd leuk om complimentjes te krijgen. Mannen ook!! Werkt je man hard, doet hij veel dingen thuis, zeg hem dat je dat waardeert. Laat hem merken dat hij bijzonder voor jou is.
    En dames die gaan trouwen, je zult vanzelf wel merken hoe je met je man om moet gaan, dat is iets dat je moet leren. Jammer eigelijk dat we er geen gebruiksaanwijzing bij krijgen, zou veel makkelijker zijn.
    oh en ik maar hopen op een man met een gebruiksaanwijzing en een garantiebon erbij jammer ook geen niet goed geld terug actie

  3. #18
    Afwezig

    Reacties
    652
    14-05-2002

    Aglaaq/Hikma + mooie tanden .