1. #1
    KrulleBol

    Reacties
    3.627
    22-01-2004

    Angry Dames wie heeft dit ook!

    Salaam allemaal!

    Wie heeft het probleem ook dat als je op vakantie naar Marokko gaat dat je ontzettend veel afvalt! En dat je zomer kleding in Marokko allemaal te groot worden, en dat je dan geen leuke kleding in Marokko kan vinden om te kopen Of als je terug komt in Nederland allemaal nieuwe kleding koopt van jou vakantie maat noem ik het dan maar, en naar 2 maanden zit alles er weer aan! Mag je weer nieuewe kleding kopen

    In marokko val ik altijd zeker si 10 kilo af!!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    72
    30-05-2002

    ja erg is dat , ik val ook heel erg af in marokko niet normaal gewoon, ben vorig jaar 20 kilo afgevallen was echt een ramp, echt niks pas de me, moest echt kleding van me nichtjes aan trekken.

    weer in hollanda al die kilo's terug,

  3. #3
    - Nesh d'Shek *

    Reacties
    3.301
    27-09-2003

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Dames wie heeft dit ook!

    Origineel gepost door PobriSita
    Salaam allemaal!

    Wie heeft het probleem ook dat als je op vakantie naar Marokko gaat dat je ontzettend veel afvalt! En dat je zomer kleding in Marokko allemaal te groot worden, en dat je dan geen leuke kleding in Marokko kan vinden om te kopen Of als je terug komt in Nederland allemaal nieuwe kleding koopt van jou vakantie maat noem ik het dan maar, en naar 2 maanden zit alles er weer aan! Mag je weer nieuewe kleding kopen

    In marokko val ik altijd zeker si 10 kilo af!!!



    Dat was nou ook bij mij het geval....ten eerste door de klimaat verandering, het eten....etc...!!!

    Ik ben vorig jaar ook shi 8 kilo afgevallen....maar nu in Nederland ben ik weer met wat kilo's aangekomen


    Op den duur kom je gewoon weer aan doordat je gewend raakt aan de je Nederlandse eet patroontje...

  4. #4
    AllérLiéfsté

    Reacties
    3.487
    21-06-2003

    ...Kindermaatje Nemen He..

  5. #5
    KrulleBol

    Reacties
    3.627
    22-01-2004

    Minza

    Pff ben nie de enige!!

  6. #6
    FREE GAZA!

    Reacties
    10.536
    18-11-2002

    WAAAT Tien kilo, 20 kilo afgevallen, damn ik bedoel hoeveel wogen jullie dan ? Als ik 10 of 20 kilo afval dan blijft er niets meer van me over.



    In marokko val ik 1 a 2 kilo af..Dat komt door het trappen lopen, en veel water drinken !

  7. #7
    MArrAkCHiA

    Reacties
    284
    03-03-2004

    Salaam 3leikoem

    Ik ben 8 kilo afgevallen en weeeg sindsdien nog steeds 50 kilo. Ik kan nu eten wat ik wil, maar bijkomen o nee, dat zit er van mij niet in. Misschien wel beter, elhamdolillah.

    Wa3leikoem salaam
    De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) heeft gezegd: "Degene die zegt: "Ik zoek de vergeving van Allah de Almachtige, die geen God naast Zich heeft. De Levende, de Zelfstandige en toon berouw aan Hem." Degene die dit zegt zal vergeven worden door Allah, ook al heeft hij de ranken van het leger verlaten."

    ‘Truly, to Allah we belong and truly, to Him we shall return’

  8. #8
    - Nesh d'Shek *

    Reacties
    3.301
    27-09-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door cheima
    WAAAT Tien kilo, 20 kilo afgevallen, damn ik bedoel hoeveel wogen jullie dan ? Als ik 10 of 20 kilo afval dan blijft er niets meer van me over.



    In marokko val ik 1 a 2 kilo af..Dat komt door het trappen lopen, en veel water drinken !


    Hahahahaha je wilt niet weten....ik woog voordat ik naar marokko ging 54 en toen ik terug kwam 46


    En nu 50 weer .....en dat komt door Mac Donald

  9. #9
    KrulleBol

    Reacties
    3.627
    22-01-2004

    Ik weeg nu 68 kilo in marokko 60 kilo

  10. #10
    FREE GAZA!

    Reacties
    10.536
    18-11-2002

    Origineel gepost door lela_Hanan
    Hahahahaha je wilt niet weten....ik woog voordat ik naar marokko ging 54 en toen ik terug kwam 46


    En nu 50 weer .....en dat komt door Mac Donald


    Ohh..!

  11. #11
    FREE GAZA!

    Reacties
    10.536
    18-11-2002

    Origineel gepost door PobriSita
    Ik weeg nu 68 kilo in marokko 60 kilo
    Jij bent zeker een lange dame

  12. #12
    KrulleBol

    Reacties
    3.627
    22-01-2004

    cheima ben 178 cm

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    124
    04-03-2004

    Hahaha ben ik de enigste die in marokko bijkomt
    Just a techelhitgirl

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    5.606
    09-11-2003

    Origineel gepost door bnita
    ja erg is dat , ik val ook heel erg af in marokko niet normaal gewoon, ben vorig jaar 20 kilo afgevallen was echt een ramp, echt niks pas de me, moest echt kleding van me nichtjes aan trekken.

    weer in hollanda al die kilo's terug,

    20 kg is dat neit een beetje overdrijvend

  15. #15
    .... koffie junk....

    Reacties
    7.665
    05-06-2003

    MVC Premium MVC Premium

    vreemd zeg .

    ik kom juist alleen dan pas een paar kilootjes aan maar ja dan ben ik dus ook echt op vakantie lekker niks doen zon,strand,en zee en niet te vergeten buitenshuis eten ik kom dan echt een paar kilootjes bij en zo gauw ik weer hier ben is het in een mum van tijd af gelopen met de pret dan pas ik de kleren die van daar heb gekocht me dus niet meer oja ik heb dat wel heel erg met ringen als ik een paar ringen heb gekocht passen ze me daar perfect en kom ik hier heen zijn ze me na een tijdje te groot maar dat het is het enige