1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    121
    07-02-2003

    Marokko wint, Tunesie verliest (thuis)

    Marokko speelde gisteren een prima wedstrijd tegen Angola

    Marokko 3-1 Angola

    1-0 Baha (67)
    2-0 Baha (74)
    3-0 Ziari (77)
    3-1 Roberto (85)

    En Tunesie (zogenaamde winaar afrika cup) heeft in hetzelfde stadion verloren met 0-2 (schandalig!!!) tegen de nummer 75 van de wereld Ivoorkust

    Tunesie 0-2 Ivoorkust

    0-1 D. Drogba (34)
    0-2 D. Drogba (65)

  2. #2
    Le President

    Reacties
    4.088
    12-06-2002

    Het was een matig duel. Marokko kan beter, alleen de tweede helft was redelijk. Trouwens, lees mijn topic altijd eerst, voordat je dit soort dingen plaatst. Mijn topic is niet voor niks een topper...
    "Wie iets wil doen, vindt een middel. Wie niets wil doen, een excuus."

  3. #3
    Le President

    Reacties
    4.088
    12-06-2002

    En dat Tunesië heeft verloren is NIET schandalig, want Ivoorkust is gewoon het beste team van Afrika op dit moment. Ivoorkust versloeg ons al met 1-0 in eigen huis. Dat ze niet meededen met de afrika-cup is te wijten aan de onrust die er heerste afgelopen jaar (rebellen enzo weet je wel).
    "Wie iets wil doen, vindt een middel. Wie niets wil doen, een excuus."

  4. #4
    don't worry be happy

    Reacties
    13.106
    31-01-2004

    hahahah atlasleeuw je bent grappig ivoorkust beste van afrika op dit moment ben je gek marokko met deze team zou ze de pan inhakken oorlog of geen oorlog
    A, is my favorite place when i need to get away

    I have committed no crime. A crime has been committed against me.
    it's not us it's the media

    allah yehdiek kbel ma yediek

  5. #5
    Le President

    Reacties
    4.088
    12-06-2002

    Origineel gepost door amstermoro
    hahahah atlasleeuw je bent grappig ivoorkust beste van afrika op dit moment ben je gek marokko met deze team zou ze de pan inhakken oorlog of geen oorlog
    Nee ze zijn echt goed en gevaarlijk. Ok Marokko is ook niet niks, maar die boys blijven wel gevaarlijk.
    "Wie iets wil doen, vindt een middel. Wie niets wil doen, een excuus."

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    748
    03-03-2004

    die drogba die 2 keer gescoord heeft van ivoorkust is geen grap hoor en ivoorkust is een goed team maar denk dat marokko ze NU in maken
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    6.076
    06-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Insha'alla wint Marokko wel met de voorrondes van de WK en blijft Tunesie thuis!!!!!!!!!......Als ze tegen ivoorkust heeft verloren..moet Marokko wel tegen ze winnen toch

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Jaaah Cker Dat Marokko Moet Winnen Tegen Tunesie in De Voorrondesm Ik Hoop Het Egt, Anders Word Ik Egt Gek

  9. #9
    don't worry be happy

    Reacties
    13.106
    31-01-2004

    ja ok drogba en kalou zijn goede spelers maar voor de rest zijn ze niks bij mali zei ook iedereen nee ze hebben kanoute en diawara en toch gingen ze huilend het veld af en mali had voor de afrika cup met 3-1 van marokko gewonnen omdat zaki nog geen definitieve selectie had maar nu hij dat wel heeft hebben we ze 4-0 gegeven dus wat denk je dat we tegen ivoorkust gaan doen
    A, is my favorite place when i need to get away

    I have committed no crime. A crime has been committed against me.
    it's not us it's the media

    allah yehdiek kbel ma yediek

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    654
    22-10-2003

    precies!!
    en als ze tegen maroc hadden gespeelt dan zouden ze anders piepen..

  11. #11
    Ayat el Kursie

    Reacties
    4.156
    23-02-2003

    MVC Premium MVC Premium
    was t op tv gekomen ?
    A'uzu billahi minashaitanir rajim
    Bismillahir Rahmanir Rahim Allahoe Laa ielaaha iellaa hoewa, Al hayyoe Al qayyoem. Laa ta'khodoho sienatoen walaa nawm. Lahoe maafie ssamaaawaatie wa maa fiel ard. Men dhe elladhie yashfa3oe 3iendahoe iella bie'iednieh. Ya3lamoe maa bayna aydiehiem wamaa khalfahoem. Walaa yoe7ietoena bieshay'ien mien 3ielmiehie iella biemaa shaa'. Wassie3a korsieyyoehoe assamaawaatie wal ard, walaa ya'oedoehoe 7ifdoehoema, wa hoewa al 3aliyyoe al 3adhiem

    'Alhamdulilah.'

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    251
    14-11-2002

    Denk je dat het Tunesië het wat uitmaakt dat ze met 2-0 van Ivoorkust hebben verloren. Ik lees zelf het woord schandalig ergens. Tunesië leeft nog steeds in een roes na het winnen van de Africa Cup en plaatste zich zaterdag ook voor de Olympische Spelen waarin 4 spelers meededen die ook in de A-selectie van Tunesië zitten. Om Ivoorkust het beste land van Afrika te noemen is ook weer wat overdreven. Als je je niet kan plaatsen voor de Afrika Cup dan ben je volgens mij niet zo goed.
    Laten we Tunesië nou niet onderschatten. Ook dit land wordt de komende tijd nog sterker met veel jonge gassies die ook ervaring gaan opdoen in Athene (Olympische Spelen). Ik blijf het nogmaals zeggen. De strijd om het WK wordt niet onderling beslist, maar tegen de zogenoemde mindere goden. Malawi, Botswana uit. Makkie zegt iedereen, maar deze wedstrijden blijven het moeilijkst.

  13. #13
    BORN TO BIATCH!!!!!

    Reacties
    663
    15-02-2004

    welke spelers van Marokko gaan in de WK spelen
    [GLOW=darkred]mijn Cu2
    Oujda_Lady{A}{K}{A}Farah en Alhoceimachaima{A}{K}{A}Chaimaa sammy_boeffie{A}{K}{A}Samira ONSCHULDIGG{A}{K}{A}Salim mokhtarilover{A}{K}{A}Ilhame Sammy333{A}{K}{A}Samira Keltoem{A}{K}{A}Ibtisame nadorlady15{A}{K}{A}Hallima Dont Mess With My Friends:blauwkus:
    [/GLOW]

  14. #14
    Bijna Lid

    Reacties
    654
    22-10-2003

    mokhtari in ieder geval niet...
    egt jammer want na het breken van zijn been afgelopen weekend leek zn carriere ten einde..

  15. #15
    *Sweety20*

    Reacties
    4.475
    16-06-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door RabatPrins
    mokhtari in ieder geval niet...
    egt jammer want na het breken van zijn been afgelopen weekend leek zn carriere ten einde..




    Be Sure Before You Close That Door