1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    13
    25-08-2001

    vreemdelingdienst

    Salamoe3alaykoum,
    zijn er vrouwen die getrouwd zijn met een man uit marokko afgelopen zomer???en hebben jullie ook MVV-aanvraag gedaan??Hoe lang heeft dat bij jullie geduurd?Ik bedoel de vreemdelingpolitie uit Eindhoven,ik heb mijn aanvraag in september gedaan,en die ligt nog steeds bij hun,als ik bel krijg ik geen antwoord,want ze hebben het erg druk,en ze hebben achterstand,ik word hier gek van,ik weet niet waar ik aantoe ben,ik moet nog alles regelen,wij hebben nog geen bruiloft,ik wacht op mijn man,tot hij binnen komt,dus lieve mensen herkenen jullie hierbij,wil ik weten hoe jullie het doen??????
    Wa salamoe3alaykoum,

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    29
    08-01-2002

    Hoi hoi, ik weet niet of ik je hiermee help daar ik niet weet waar je man vandaan komt in Marokko. Wel weet ik dat je de ambassade in Marokko kan mailen en volgens mij ook hier in Nederland. Kijk op de site van MinvJus.

    Mailadres Ambassade te Rabat:
    nlgovrab@mtds.com

    Sterkte en hoop dat het wat oplevert. Liefs

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    13
    25-08-2001

    Mijn man komt uit Marokko,wat is minvjus?????welke adres is dat?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    29
    08-01-2002

    Hoi hoi tuurlijk komt je man van Marokko dat begreep ik ook wel. Maar uit welke streek? Ik weet namelijk niet of je in het Rif gebied een ambassade hebt, dat moet je uit zoeken. Maar je hebt een site www.ministerievanjustitie.nl waar alles op staat over de wetten en waar je naartoe kan mailen zowel hier als in Marokko. Laat de zoekmachine zijn werk doen naar het woord visum en er komt heus wel iets uit rollen. Nogmaals succes, liefs

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    13
    25-08-2001

    Mijn man komt uit Tanger,en ik kan niet binnen bij die site?????

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    29
    08-01-2002

    Oke oke geen paniek. Probeer eens www.rabat.com Als je echt je best doet zul je van alles vinden. En de site minvjus bestaat zeer zeker wel maar je kan ook gelijk naar minbuza = ministerie buitenlandse zaken. Zij geven precies aan hoe alles in zijn werk gaat. Ik hoop dat ik je nu wel op weg heb geholpen nogmaal Succes liefs.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    29
    08-01-2002

    En wat gevonden? Volgens mij bestaat er in Tanger helemaal geen ambassade. En graag gedaan. Liefs

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    13
    25-08-2001

    Salamoe3alaykoum,
    ik heb wel de site gevonden,www.rabat.com,maar wat daar stond wist ik al.
    Ik bedoel meer hier in Nederland hoe gaat het in z'n werk,waarom moeten we zolang wachten,zijn er bepaalde regels voor,behalve wachten en wachten.
    Maar bedankt ya agi,schoukran jazilan,
    wa salamoe3alaykoum

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    69
    30-12-2001

    hoi nou ik ben wel met iemand uit Marokko getrouwd maar dat is al twee jaar geleden.

    Maar ik heb wel een vriendin wiens man een anderhalve maand geleden hiernaartoe is gekomen en bij haar duurde het ook lang.
    De reden hievoor is dat de vreemdelingdienst op dit moment gewoon overbelast is ze kunnen al die aanvragen niet meer aan.

    want een tijd geleden kon je gewoon bellen om vragen te stellen en dat is nu ook niet mogelijk omdat ze gewoon te weinig mensen hebben.

    je kan bellen wat je wil maar je moet gewoon geduld hebben want meer kunnen ze toch niet voor je doen.

    veel succes met het wachten
    het is slopend.