1. #16
    Roos vol liefde..

    Reacties
    6.739
    19-02-2006

    Citaat Geplaatst door C.TheThurd Bekijk reactie
    Nee, heb liever een marokkaanse.


    en jouw toevoeging is het kersje op de taart.

    ja ik denk er hetzelfde over

    en een halfbloed zou ik ook kunnen nemen
    qaddara llaahoe wa maa shaa-a fa'al
    (Allah heeft bepaald en wat hij wil doet hij)



  2. #17
    3x scheepsRecht!

    Reacties
    2.092
    13-02-2009

    Citaat Geplaatst door fatimake Bekijk reactie
    ja ik denk er hetzelfde over

    en een halfbloed zou ik ook kunnen nemen
    Ik niet wil gewoon pure genen

  3. #18
    ★๑۩۞۩๑.★

    Reacties
    7.725
    13-02-2009

    Citaat Geplaatst door C.TheThurd Bekijk reactie
    [ dat gegeil om bekeerden, de mensen die doorgaans juist de superdeluxe fitna's hebben gepleegd, zoals bijvoorbeeld anita's, die hunne maagdelijkheid al op hun 15e aan ene mauritio hebben kwijtgeraakt en alsnog marokkaanse mannen erop geilen, enkel omdat ze een hoofddoek nu draagt en oprecht gelovig is, terwijl marokkaanse meiden zonder dat er bewezen is dat ze evt. ontmaagd zijn gelijk als hoe.ren worden gezien, Yeh hypocrisie en kleinzieligheid geldt ook vice verca, de meiden kunnen ook behoorlijk schuimbekken om blonde en rode baarden, die zogenaamd marokkaanse mannen passeren in Dien


    ik snap het ook niet


    vieze kazen hoe kun je op hun vallen

  4. #19
    Leave me alone.

    Reacties
    3.538
    02-02-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door C.TheThurd Bekijk reactie
    Je hebt geen Islam nodig om maagd te blijven, je hebt ook zoiets als Principes en zelfrespect, normen die in de menselijke aard zitten, maar helaas niet altijd worden nageleefd.
    Laat ik een Nederlander nemen als vb, dan gaat het niet om het zelfrespect, en de eigenwaarde etc. Die zijn opgegroeid met een pep talk van, wanneer je de ware tegenkomt, alles zit goed, de liefde voelt goed, zorg er dan voor dat je het met voorbehoedsmiddel doet hé dochter.
    En je kunt natuurlijk altijd bij mama terecht, want laat ik je vertellen over mijn eerste keer, die was magisch etc. etc.
    Net zoals dat dat bij drank, uitgaan etc. gebeurt, alles mag en wordt zelfs heel mooi gebracht door de ouders. Want wie nemen die kinderen als voorbeeld? Hen ouders.

    Oke, op je 15e ontmaagd is dan wel extreem, maargoed de meeste Nederlanders trouwen pas na hun 25e, 9 van de 10 blijven heus niet al die tijd maagd als het van niemand moet. Je weet zelf ook hoe hun levenstijl is, en dan niet alleen om het maagd zijn.
    .

    _______


  5. #20
    MVC Premium

    Reacties
    906
    17-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door fatimake Bekijk reactie
    Ik heb zo vaak de vraag gekregen moet je maagd blijven tot huwelijk

    en altijd.. mijn vriendinnen zijn niet marokkaans en ze zijn jaloers op mij als ze mij al horen spreken


    altijd zeg ik.. ja ik ben maagd vanwege mijn godsdienst en wat is mooier dan ontmaagd worden op huwelijksnacht door degene die je graag ziet

    jullie hebben er zoveel gehad.. wat is er dan nog speciaal aan en ik heb echt meer dan honderd keer niet gelogen op school, werk, waar ik sport.. complimenten gekregen om mijn maagdelijkheid

    dus echt meisjes wees er trots op als je die nog hebt echt waar!
    het is te begrijpen dat je er complimenten voor krijgt, de meesten kunnen er geen nee tegen zeggen

    en trouwen het gaat niet enkel om maagdelijkheid, maar er zijn tal van andere gewoontes of handelingen die zij niet kennen Oké je kan het leren maar toch
    They say my mind is hazy, but no one knows where my dreams lie

    Live, but remember the death

  6. #21
    3x scheepsRecht!

    Reacties
    2.092
    13-02-2009

    Citaat Geplaatst door maroccain_dream Bekijk reactie
    ik snap het ook niet


    vieze kazen hoe kun je op hun vallen
    Ja, niet zo hygiënisch en niet echt mooi (vaak)
    Citaat Geplaatst door HWDHWUDSJHKSDWH Bekijk reactie
    Laat ik een Nederlander nemen als vb, dan gaat het niet om het zelfrespect, en de eigenwaarde etc. Die zijn opgegroeid met een pep talk van, wanneer je de ware tegenkomt, alles zit goed, de liefde voelt goed, zorg er dan voor dat je het met voorbehoedsmiddel doet hé dochter.
    En je kunt natuurlijk altijd bij mama terecht, want laat ik je vertellen over mijn eerste keer, die was magisch etc. etc.
    Net zoals dat dat bij drank, uitgaan etc. gebeurt, alles mag en wordt zelfs heel mooi gebracht door de ouders. Want wie nemen die kinderen als voorbeeld? Hen ouders.

    Oke, op je 15e ontmaagd is dan wel extreem, maargoed de meeste Nederlanders trouwen pas na hun 25e, 9 van de 10 blijven heus niet al die tijd maagd als het van niemand moet. Je weet zelf ook hoe hun levenstijl is, en dan niet alleen om het maagd zijn.
    Ja, maar maagdelijkheid is best heavy, is gewoon iets dat je niet klakkeloos zonder over na te denken doet, er zullen derhalve ook een aantal maagdelijke anita's zijn, Tsja en als een Johnny nog maagd is, dan is het nerd.

    Maar ik ben het wel deels met je eens!

  7. #22
    ★๑۩۞۩๑.★

    Reacties
    7.725
    13-02-2009

    Citaat Geplaatst door Samirab_ Bekijk reactie
    De ene keer zijn het de Latino´s, dan is het Megan Fox, dan zijn het halfbloedjes, de Marokkaanse meiden zijn ook aan de beurt geweest, de blondjes, de krullenbollen en nu de bekeerden.

    Zoals altijd gaat het nergens over.


    ze proberen tijd te doden. het is alleen slaapverwekkend dat ze steeds zo hemels praten over4 de meeste lelijkste bevolking op aarde

  8. #23
    Leave me alone.

    Reacties
    3.538
    02-02-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door maroccain_dream Bekijk reactie
    ze proberen tijd te doden. het is alleen slaapverwekkend dat ze steeds zo hemels praten over4 de meeste lelijkste bevolking op aarde
    Die Allah swt geschapen heeft .
    .

    _______


  9. #24
    ★๑۩۞۩๑.★

    Reacties
    7.725
    13-02-2009

    Citaat Geplaatst door C.TheThurd Bekijk reactie
    Ja, niet zo hygiënisch en niet echt mooi (vaak)


    Ja, maar maagdelijkheid is best heavy, is gewoon iets dat je niet klakkeloos zonder over na te denken doet, er zullen derhalve ook een aantal maagdelijke anita's zijn, Tsja en als een Johnny nog maagd is, dan is het nerd.

    Maar ik ben het wel deels met je eens!



  10. #25
    ★๑۩۞۩๑.★

    Reacties
    7.725
    13-02-2009

    Citaat Geplaatst door HWDHWUDSJHKSDWH Bekijk reactie
    Die Allah swt geschapen heeft .


    sorry hoor maar ze blijven lelijk

  11. #26
    Bijna Lid

    Reacties
    2.330
    22-12-2004

    Citaat Geplaatst door C.TheThurd Bekijk reactie


    en jouw toevoeging is het kersje op de taart.

  12. #27
    Leave me alone.

    Reacties
    3.538
    02-02-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door C.TheThurd Bekijk reactie
    Ja, maar maagdelijkheid is best heavy, is gewoon iets dat je niet klakkeloos zonder over na te denken doet, er zullen derhalve ook een aantal maagdelijke anita's zijn, Tsja en als een Johnny nog maagd is, dan is het nerd.

    Maar ik ben het wel deels met je eens!
    Heb je gelijk in.
    Maar zie het zo; wij Marokkanen, opgegroeid als moslims, opgevoed als moslims, kijk hoeveel onder ons al ontmaagd zijn voor hen huwelijk?
    Zowel mannelijk als vrouwelijk. Laat staan iemand die geen moslim is..

    Maargoed, ik denk zelf dat ik qua uiterlijk niet op een Nederlander zou kunnen vallen. En daarnaast, er zijn heus nog wel genoeg deugdelijke Marokkanen!
    .

    _______


  13. #28
    Leave me alone.

    Reacties
    3.538
    02-02-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door maroccain_dream Bekijk reactie
    sorry hoor maar ze blijven lelijk
    Je beledigt hun niet, je beledigt hun schepper.
    Blijf ze maar lelijk noemen, is heel stoer van je.
    .

    _______


  14. #29
    MVC Premium

    Reacties
    4.435
    09-03-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Wat 'n onzin is dat zeg. Als 't maar 'n moslima is.

  15. #30
    3x scheepsRecht!

    Reacties
    2.092
    13-02-2009

    Citaat Geplaatst door Amoera. Bekijk reactie
    Wat 'n onzin is dat zeg. Als 't maar 'n moslima is.
    zeer magere eis, mooie heupen btw