1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    16
    28-03-2004

    PiJn & VeRdRiEt MaAkTeN mIjN lEvEn EeN hEl!

    We selaam dames en heren!

    Ik wil graag een verhaal plaatsen, hier een begin!

    Met gebogen hoofd liep ik het studentencafe uit. Ik keek op mn horloge, wajew al 6.00 uur terwijl ik nog tentamens moet leren!!! Ik rende snel naar de bus en stapte in. Na een kwartier reizen was ik eindelijk thuis. 'Yemma, bebba selaam!' Ik hoorde ze terugroepen uit de kamer en liep er heen. Ik kuste ze op e voorhoofd en at mee. Mijn vader begon eht gesprek. 'Iwa mijn zoon? Hoe was sjgool?' 'Goed ebbbe goed!' Hij hoefde niet te weten dat het wat minder gaat, dat haal ik toch wel weer op! Ik zag mijn zusje grijnzen en trapte er snel op haar voet. Ze was meteen stil, na het eten rende ik naar boven. Ik hoorde mijn zusje. 'He asociale! Ruim je eigen afval op!' Ik grnnikte en wilde de computer starten maar deed eht toch maar niet! TENTAMENS!!! Als ik aan school denk wordt ik crazy, helemaal gestoord. Maar ja als oudste zoon heb je een grote verantwoordelijkheid! vader verwacht veel van me; hij zit zelf in de WAO...
    Ik pakte mijn boeken en begon te lezen, het lukte niet! Ik gooide ze van me af en startte de pc. Ik meldde me aan bij msn en ja hoor het is weer druk... Ik hoorde mijn vader roepen, ik liep naar de overloop. ''Bebbe? meneweni?' 'Wil je even bellen naar..' De rest hoorde ik niet; ik was al terug om de pc uit te schakelen... Altijd die brieven en die telefoontjes...

    als je ja zegt bedoel je nee, zeg je nee dan bedoel je ja

  2. #2
    Secret Lover..

    Reacties
    1.361
    10-04-2003

    woow!! mooi man mijn complimenten

    ga verdder aub

    ● ℓσνє му αηgєℓ


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    4.464
    08-07-2002

    goed begin ga verder

  4. #4
    ~*~..Oujdia..~*~

    Reacties
    3.751
    14-10-2003

    Ewa ga verder waar wacht je nog op...???

    En is het waargebeurd...???

    Anyway Succes...

    Liefs,Saliha


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    16
    28-03-2004

    Danku dames!

    Ik liep de trap af en hoorde de stem van mijn vader al. 'Ja iek ep problejem. Ik hieb eejn mediecijn geikocht en..' Ik trok de telefoon uit mn vaders handen en moest mezelf bedwingen om niet in lachen uit te barstten. Ik wist gelukkig waar het oevr ging dus ging ik verder.
    Aan het eind kreeg ik het voor elkaar dat mijn vader zijn geld terug kreeg en ja ik had weer een paar bunuspunten...
    Eenmaal boven probeerde ik me weer te concentreren op mijn tentamen, het lukte en na twee uurtjes liet ik het voor gezien. Ik liep naar beneden, ik zag mijn Nasima staan. Zij is twee jaar jonger dan mij, ze is 17. Dan komt mn zusje van 12 Esma en nog een broertje van 10. Ik heb ook nog een getrouwde zus; Fatima.
    'Iwa Nasima, smeer eens een broodje voor me!' Ze keek me verwaad aan. 'Wat denk je wel niet jo! Je mag dan wel ouder zijn maar dat zegt niks!' Ik liep dreigend op haar af, ze begon te gillen.. 'OKe okey alleen als het lief vraagt!..' Ik pakte haar handen, drukten er allebei een kusje op 'Lieve Nasima je bent de meest vervelende vrouwspersoon die ik ooit heb gekend! Nu smeer ik mn brood zelf wel.' Ze viel slap van de lach op een stoel en trok mij mee in haar plezier.
    'Yemme, bebbe bsleme kga naar bed!' Ik kuste ze op de voor hoofd, nam wat chips mee en liep naaar mijn kamer. Ik bestuurde nog een paar keer de boeken. Zette een filmpje op en genoot van de rest van de avond. Rond een uur of 1 klopte er iemand op mijn deur. Nasima stak haar hoofd om de deur. 'Meest vervelende manspersoon, meot je nog niet slapen??' Ze rende lachend weg, ik poetste mijn tanden en viel snel in slaap.
    De volgende kwam net iets te laat, het was al druk. Ik graaide in mij tas naar een pen. Shit Weloe...

    als je ja zegt bedoel je nee, zeg je nee dan bedoel je ja

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    16
    28-03-2004

    Saliha ik wachtte op jouw reactie

    Ja echt gebeurd ja
    als je ja zegt bedoel je nee, zeg je nee dan bedoel je ja

  7. #7
    ~*~..Oujdia..~*~

    Reacties
    3.751
    14-10-2003

    Ja ga verder je begint goed.....


    Ewa ik ben er al dusss zide zide maak af..


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    4.464
    08-07-2002

    tnxx ga verder

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    16
    28-03-2004

    we bedankt mademoiselles!

    Weloe pen Weloe! Ik keek naar mn buurman; hij had er drie liggen. Ik griste er snel eentje van zijn tafel en begon...
    Pfff wollah jullie willen zo een toets niet mee maken! Ik pakte mn tas op en liep de gang is. 'Wa Rachid!' Ik draaide me om; het was Mohammed mijn beste vriend. Ik knikte naar hem, 'Iwa hoe ging die shit tamen?' Hij rolde met zijn ogen. We gingen lachend naar buiten. 'Wat gaa we doen? Het is nog vroeg!' We keken wat rond en zagen een groepje jongens zitten. We liepen op ze af, 'Selem ekardach!' Murat is een goeie turkse vriend van ons. We gingen met zn drieen weg van het groepje weg. 'He Murat, heb je auto?' Hij knikte, 'Ewa zullen we iets leuks gaan doen? Ergens beetje grapjes uithalen.' We grijnsden en liepen naar zijn auto. Mijn telefoon ging af,
    'Rachid.'
    'Met mij. Laila!'
    'Iwa laila, hoe gaat het meisje?'
    'Goed, ik wil je spreken!'
    'Je bent niet echt op zn beleefdst he?'
    'Okey Rachid, zou het je schikken om morgen met me afspreken, of liever vandaag nog? Het is best dringend.'
    'Ja lieve Laila morgen, vandaag heb ik afgesproken met een stel vrienden.'
    'Owke, hoe laat en waar?'
    'Ik haal je af bij je school rond een uur of half2?'
    'Is goed, ik ben je eeuwig dankbaar!'
    'Ik sta altijd voor je klaar!'

    We stapten uit de auto en liepen een wat door eht centrum, toch kon ik mijn gedachten niet bij eht 'winkelen' houden. Laila klonk wanhopig door de telefoon, het klonk in ieder geval neit geruststellend. Ik kon niet rustig meer nadenken en besloot terug te bellen. Ze nam gelijk op.
    ''Niet nu, mn pa is hier!'
    'Ah oke, maar er is nix ergs gebeurd he?'
    'Waar heb je het over? Safi bsleme!'
    En ze hing op, ik begon te lachen. Mohammed gaf me een duw. 'Laat ons meelachen' Ik keek hem aan. 'Prive pretjes......

    als je ja zegt bedoel je nee, zeg je nee dan bedoel je ja

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    4.464
    08-07-2002

    heel erg bedankt

  11. #11
    Secret Lover..

    Reacties
    1.361
    10-04-2003

    bedankt voor je vervolgjes ga gouw verdder!!

    ● ℓσνє му αηgєℓ


  12. #12
    Allah Akbar

    Reacties
    314
    08-10-2003

    Hey je verhaal begint goed man ga snel verder..je hebt er een fan bij

    Doeidoei

    Soubhanallah wa al hamdoelilah wa la illaha ill allah wa allaho akbar



    Ik Kan Wense Voor Een Beter Leven Tot Ik Erbij Neerval..Maar De Wens Zelf Begint Bij Mij Zelf..



    How Much Pain I feel In This Dunya Even If Al My Problems Are Gonna Break My Soul ..It Will Never Take Away My Believe For Islam..Cuz In The End That's All I Have In This Dunya..End That's Gonna Save Me From All The Pain And All My Fears..


  13. #13
    ~*~..Oujdia..~*~

    Reacties
    3.751
    14-10-2003

    Ewa mooooi vervolg jongentje,Ga gauw verder...

    Take Care...

    Liefs,Saliha