1. #31
    Living la vida locca

    Reacties
    3.285
    14-08-2002

    Ik zei het toch Yasmina*, citroen is niet echt effectief. Jouw dochter is een dy-hard die moet je met harde maatregelen aanpakken haha. Pffff ik zou knettergek worden joh als ik jou was. Probeer dan eens die sambal, ze gaat er echt niet dood van. NIet te veel smeren natuurlijk anders staat haar mond in de fik.

    Jezelf laten zien in de slaapkamer werkt ook alleen maar averechts, die van mij werd ook helemaal hysterisch zodra ze me zag. Als ze niemand ziet dan geeft ze het op en gaat slapen. Hamdoooooooooeeelilah slaapt ze nog steeds goed. In het begin veel gekrijs en geschreeuw maar ik heb haar zoveel mogelijk laten liggen. Ze wordt wel een paar keer wakker maar gaat nu zelf weer terug. Soms vind ik haar helemaal ondersteboven in haar bed en zonder dekens maar daarom laat ik ook de verwarming aan zodat ze niet te veel afkoelt. Als ze niet stil wil zijn dan praat ik zachtjes tegen haar en klop op haar schoudertje tot ze weer in slaap valt. Kortom ik ben weer mens , ik hoop nog steeds nergens op , ieder avond is weer spannend of ze doorslaapt. Ik zal pas tevreden zijn als ik haar gewoon kan instoppen en zij vanzelf in slaap valt zonder mij erbij.
    Niets is wat het lijkt

  2. #32
    blijven lachen!

    Reacties
    928
    23-11-2001

    Jaaa.......pffffffffffff wordt er ook echt moe van!

    weet je wat het is........ als ze niet sabbelt... maakt niet uit of ze het zelf niet wil omdat het vies is........of dat ik het gewoon niet geef........... safi dan kan je beter oordopjes in je oren stoppen..... ze mist dan iets en blijft netzolang huilen en aan haar oortjes krabben en hoesten tot ze haar zin krijgt......... misschien moet ik haar maar gewoon door laten huilen..... totdat ze in slaap valt.....

    maar ook al valt ze dan in slaap ze wordt weer wakker snachts om ff te sabbelen...... en dan gaat het mij opbreken....... misschien moet ik haar dan maar een flesje geven snachts? Ik moet iets in de plaats hebben...... want gewoon niets geven werkt niet.......... breekt mij alleen maar op omdat ik dan snachts niet kan slapen en met haar bezig ben.....

    ik weet het echt niet meer hoor...... of ik geef te snel op....
    Shaytaan bereidt zich nu voor op de laatste minuten van onze dood.
    Hoe hebben wij ons op deze beproeving tijdens het sterven voorbereid?
    Deze wereld heeft een vermoedelijke toekomst.
    Je weet niet of je je doel zult behalen in dit leven.
    Werk aan je zekere toekomst. Onze ontmoeting met Allah swt is een zekere toekomst.
    Moge Allah swt ons leiden, Allah ouma amin.

  3. #33
    Living la vida locca

    Reacties
    3.285
    14-08-2002

    Een speen misschien dan???
    kan ze s nachts op sabbelen

    Die van mij slaapt niet zonder
    Niets is wat het lijkt

  4. #34
    blijven lachen!

    Reacties
    928
    23-11-2001

    een speen......... ik heb er wel een thuis..... maar ja.........
    daar speelt ze mee...... ze gooit 'm de kamer door........ en als ze zin heeft bijt ze er een keer stevig op...... ze vind het maar een raar ding....

    ja, ik ga het gewoon proberen........ misschien als ik er nou eens honing op smeer of zo........... want gewoon zo heffi geven.....nee die gaat ze dus echt niet pakken die kleine dreumes!
    ik hoop dat het lukt, insa-allah......

    jammer dat ik dit niet eerder wist ........ dat ze zo gehecht zou raken aan mijn borst dat het een ramp zou worden om het haar af te leren....

    Dan had ik dus nooit zo lang borstvoeding gegeven...! 'hooguit 3 maanden.....
    iedereen wist het natuurlijk beter: borstvoeding geven is het beste, goed voor je kind blablabla........... is allemaal wel zo... maar de negatieve dingen die laten ze mooi achterwege! (bedoel daarmee vooral cb).

    bij een volgende (insa-allah) zal ik dus geen borstvoeding
    geven he! Okee okee.. misschien heeeel even dan........ een maandje of 2/3........ en daarna dus echt niet meer!
    Shaytaan bereidt zich nu voor op de laatste minuten van onze dood.
    Hoe hebben wij ons op deze beproeving tijdens het sterven voorbereid?
    Deze wereld heeft een vermoedelijke toekomst.
    Je weet niet of je je doel zult behalen in dit leven.
    Werk aan je zekere toekomst. Onze ontmoeting met Allah swt is een zekere toekomst.
    Moge Allah swt ons leiden, Allah ouma amin.