1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    149
    27-01-2004

    Afvallen?

    Ik heb gehoord dat als je afvalt je borsten ook kleiner worden. Is dat waar?

  2. #2
    ..

    Reacties
    3.089
    13-10-2003

    Zou Het Niet Weten Meid ..
    Ik Denk Zelf Van Niet :boer:
    Waarom Wil je dat Weten Eigenlijk??

    xxx Houda

  3. #3
    Sociaal Dominant

    Reacties
    2.877
    19-12-2003

    Dat verschilt per persoon, maar bij veel vrouwen komt het voor dat de borsten ook kleiner worden.

    Denk alleen maar aan een dikke man (ik weet geen fijne gedachte ), deze heeft dan ook tieten en als hij gaat afvallen verdwijnen deze ook. Dit heeft te maken met het feit dat het vet is.
    'Fashions fade, style is eternal!'

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    149
    27-01-2004

    Origineel gepost door Moeskiela
    Dat verschilt per persoon, maar bij veel vrouwen komt het voor dat de borsten ook kleiner worden.

    Denk alleen maar aan een dikke man (ik weet geen fijne gedachte ), deze heeft dan ook tieten en als hij gaat afvallen verdwijnen deze ook. Dit heeft te maken met het feit dat het vet is.
    Nu snap ik het..



    Houda..Ik was gewoon nieuwsgierig..

  5. #5
    *Sweety20*

    Reacties
    4.475
    16-06-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Moeskiela
    Dat verschilt per persoon, maar bij veel vrouwen komt het voor dat de borsten ook kleiner worden.

    Denk alleen maar aan een dikke man (ik weet geen fijne gedachte ), deze heeft dan ook tieten en als hij gaat afvallen verdwijnen deze ook. Dit heeft te maken met het feit dat het vet is.

    Be Sure Before You Close That Door


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    24
    26-03-2004

    ik zou het echt niet weten

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    12
    13-08-2003

    dat is inderdaad waar, je borsten bevatten natuurlijk ook vetten,
    die meestal in de top drie staan bij de lichaamsdelen waar je zeker vetten verliest. het is wel jammer, maar je kan er zelf niet veel aandoen,

    wa salem
    THE TRUTH HURTS? BUT A LIE HURTS MORE

  8. #8
    hafrita

    Reacties
    26
    17-05-2002

    nou ik ben ook veel afgevallen

    maar me borsten waren vroerger groter en nu zijn ze wel wat kleiner maar ik zit er niet mee. maar ik ben wel blij dat ik van me dijen af ben en me buikje en dergelijke

    thala meiden laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    hallo hallo