1. #16
    arwah shegshem

    Reacties
    155
    27-12-2003

    Waarom zijn jullie zo kieskeurig? terwijl jullie bijna altijd net de 1.50 halen ...heel miezerig..geen postuur..Een grote Algerijnse NeUzen..Grote Voorhoofden..Gelhoofden..Een Baard die nauwlijks aangroeit of anders een baard van een hadj.
    Mohim jullie hebben het egt niet voor het zeggen Want zelf zijn jullie denderend Niet alle Marokaanse jongens hoor er zijn ook heel knappe tussen maar gewoon for the record

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    447
    27-02-2004

    dan heb jij niet goed je ogen open gehouden..of ik ben zeker nooit langs je gelopen

  3. #18
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    True... of te slank of te vol. Maar zie toch echt veel beauty's buiten lopen!

  4. #19
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Eerder te dikke mannen dan geen goede figuurtjes bij de vrouwen...

    Maar bij de vrouwen zijn de billen denk ik tegenwoordig nietvtevgrootste probleem. Denk eerder teveel make up en veel filmers. Lippen en gezicht etc... go tor natural. Lekker trainen etc

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    2.260
    04-06-2003

    Marokkaanse dames hebben over het algemeen prachtig figuur. Het is dan slechts kwestie van trainen naar een strakkere vorm.

    De meeste beauty's lopen in abaya en khimaar combi
    وداعا
    لعله فراق بلا عودة

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    True... of te slank of te vol. Maar zie toch echt veel beauty's buiten lopen!
    Waar kom je vandaan? Zie alleen maar korte trollen.

  7. #22
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Hihi trollen??? Geen idee of ik kijk er anders naar. Heb echt veel Marokkaanse meiden gekend, zie ze op straat, vriendinnen, nichtjes... etc.

    Bij onze vrouwen is t helaas vaak verkeerde make up, luidruchtig, niet sjiek en sinds de laatste jaren fillers...nep nagels en haar.


    Haal al die smeersel en plaksels weg dan heb je echt veel mooie vrouwen.

    Zuid holland... dus denk de locatie