1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    1.436
    27-05-2002

    Nou sorry hoor, heel triest allemaal, maar als hij ziek is, en snel zal komen te overlijden dan zou ik er bewust voor kiezen geen kids te nemen.
    Ik weet niet eens of ik dan met hem zal trouwen? En dit heeft niks met liefde te maken, want zal hem zeker bijstaan totdat hij zijn laatste adem uitblaast. Maar als je kinderen maakt heb je wel uiteindelijk een hele verantwoordelijkheid die je op je neemt. Kijk, als 't in je huwelijk gebeurd en je hebt samen kids, dan 't zij zo..niks aan te doen en dan moet je roeien met de riemen die je hebt.. Maar hoe lief en aardig het ook is en wellicht superromantisch ofzo, na zijn overlijden sta je er wel alleen voor. En als je je hiervan bewust bent, dan dien je toch te overwegen of een kind samen nemen wel verstandig is, om maar te zwijgen over eventuele erfelijke ziektes..
    ---------------------------Meerdere gebruikers----------------------------

  2. #32
    De leukste Krullebol

    Reacties
    430
    18-09-2007

    Jij bent geen Marokkaanse zeker???

    En hoesoow zou je er alleen voor komen te staan na zijn dood Je kan altijd hertrouwen hoor en wordt sowieso heel erg opgevangen door jouw familie en de zijne!

    Maar goed ik zou er honderd procent voor gaan en als hij er zelf niet meer is heb ik nog iets dat ook van hem geweest is
    Soubhan'Allah wa bihamdihi, Soubhan'Allah al 3adim

  3. #33
    O.T.D.

    Reacties
    1.478
    24-03-2008

    Citaat Geplaatst door Misschaakiri Bekijk reactie
    Dat kan niemand. Alleen Allah s.w.t. weet dat, koelchi fejedoe Maar goed als je trouwt ga je er niet vanuit dat je bv binnen het zelfde jaar al komt te overlijden... Allah oe akbar!

    Juist. Je kunt dus van alles uitgaan, maar Hij zal altijd het laatste woord hebben. Je weet niet wat er over 1 seconde gaat gebeuren.

    T W I L I G H T ♥ A D D I C T


  4. #34
    Jbala rock!

    Reacties
    16.250
    09-12-2007

    Citaat Geplaatst door Misschaakiri Bekijk reactie
    Stel je gaat een lange tijd met iemand waar je zielsveel van houdt. Een heleboel familieleden zijn ook op de hoogte van jullie relatie en hij heeft met jouw besproken binnenkort je hand te komen vragen bij je ouders... Euhmm alleen verteld hij korte tijd daarna dat er iets bij hem geconstateerd is en er bij hem dus sprake is van een ongeneselijke ziekte De artsen hebben zijn overleven geschat op tussen de 2 en 3.5 jaar

    Zou jij nog met hem huwen? Of zou je er een punt achter zetten?

    Verder is hij dol op kinderen en geeft hij aan ze zeker met jouw te willen , als je hem uiteindelijk zou huwen, zou je dan een kind met hem willen verwekken ( in je achterhoofd wetend dat hij er niet lang genoeg voor zijn kind zou zijn ) ???

    Als je echt van hem zou houden, moet je de tijd die je nog met hem hebt koesteren. En wie zegt dat hij niet morgen zal sterven, of jij voor hem? Dat weet je toch niet, gewoon optimaal je leven leiden.