1. #1
    don't worry be happy

    Reacties
    13.106
    31-01-2004

    marocprofs-ajax wordt da Bomb!!

    Benefietwedstrijd voor aardbeving Marokko in ArenA

    Amsterdam, 24 maart 2004
    Ten behoeve van de slachtoffers van de aardbeving in Marokko, zal op woensdag 21 april een benefietwedstrijd in de Amsterdam ArenA tussen Ajax en de Marocprofs worden gespeeld. Bij de Marocprofs zullen Nourdin Boukhari en ex-Ajacied Tarik Oulida meespelen.

    De noordelijke streek van Marokko werd dinsdagnacht 24 februari 2004 om 03:27 getroffen door een zware aardbeving. De aardbeving had een kracht van 6,5 op de schaal van Richter en heeft er toe geleid dat er hele dorpen rond Al Houceima van de kaart zijn geveegd en vele lemen huizen met de grond gelijk zijn gemaakt. De gevolgen van de aardbeving volgens de laatste lezing op 5 maart 2004 van de Marokkaanse regering zijn: 629 doden, 926 gewonden, 2630 huizen volledig vernietigd, 15.230 daklozen en veel materiële schade. Het dodental blijft tot op heden stijgen en de humanitaire hulp komt moeizaam op gang. Veel Nederlanders met een Marokkaanse afkomst komen uit deze streek. Dagelijks krijgt men via beelden op televisie te zien hoe groot de nood is onder de Marokkaanse bevolking in Al Houceima. Eén boodschap komt steeds terug: ,,Er is veel, heel veel hulp nodig!"
    De stichting Marocprofs & Voetbalpromotie wil graag iets betekenen voor de slachtoffers van de aardbeving. Daarom organiseren wij op woensdag 21 april 2004 in samenwerking met AFC Ajax en de Amsterdam ArenA een benefiet voetbalwedstrijd tegen Ajax in de Amsterdam ArenA. De opbrengst van deze wedstrijd zal volledig ten goede komen aan de slachtoffers van de aardbeving in Marokko.

    De Marocprofs zijn profvoetballers die een Marokkaanse achtergrond hebben en uitkomen voor verschillende clubs in het Nederlands Betaald Voetbal (Eredivisie). Daarnaast hebben wij enkele Marokkaanse gastspelers uit het buitenland bereid gevonden over te komen naar Nederland voor deze unieke gebeurtenis. Om enkele spelers te noemen: Mustapha Hadji, voormalig Afrikaans Voetballer van het Jaar en Youssef Mokhtari, topscorer van afgelopen editie van de Africa Cup. Meer informatie kunt u vinden op onze website: www.marocprofs.nl.

    Naast voetballers zullen er veel prominenten van zowel de Nederlandse als de Marokkaanse overheid aanwezig zijn. Ook zal er gezorgd worden, met medewerking van o.a. Najib Amhali, Hind en Ali B, voor de nodige entertainment.

    De wedstrijd begint woensdagavond 21 april 2004 om 20.15 uur . Het stadion is geopend vanaf 18.30 uur.

    Ajax - Marocprofs wordt gespeeld onder auspiciën van de KNVB.
    Vrije landelijke kaartverkoop begint op vrijdag 2 april en vindt plaats via de TicketBox verkooppunten. Indien de wedstrijd niet uitverkocht is, zullen de stadionkassa's op de wedstrijddag vanaf 12.00 uur geopend zijn. De prijzen van de toegangskaarten zijn: €12,50, €15,00, €17,50. Voor deze wedstrijd geldt geen clubkaartverplichting waardoor het voor iedereen mogelijk is de wedstrijd bij te wonen.
    A, is my favorite place when i need to get away

    I have committed no crime. A crime has been committed against me.
    it's not us it's the media

    allah yehdiek kbel ma yediek

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    748
    03-03-2004

    Re: marocprofs-ajax wordt da Bomb!!

    Origineel gepost door amstermoro
    Benefietwedstrijd voor aardbeving Marokko in ArenA

    Amsterdam, 24 maart 2004
    Ten behoeve van de slachtoffers van de aardbeving in Marokko, zal op woensdag 21 april een benefietwedstrijd in de Amsterdam ArenA tussen Ajax en de Marocprofs worden gespeeld. Bij de Marocprofs zullen Nourdin Boukhari en ex-Ajacied Tarik Oulida meespelen.

    De noordelijke streek van Marokko werd dinsdagnacht 24 februari 2004 om 03:27 getroffen door een zware aardbeving. De aardbeving had een kracht van 6,5 op de schaal van Richter en heeft er toe geleid dat er hele dorpen rond Al Houceima van de kaart zijn geveegd en vele lemen huizen met de grond gelijk zijn gemaakt. De gevolgen van de aardbeving volgens de laatste lezing op 5 maart 2004 van de Marokkaanse regering zijn: 629 doden, 926 gewonden, 2630 huizen volledig vernietigd, 15.230 daklozen en veel materiële schade. Het dodental blijft tot op heden stijgen en de humanitaire hulp komt moeizaam op gang. Veel Nederlanders met een Marokkaanse afkomst komen uit deze streek. Dagelijks krijgt men via beelden op televisie te zien hoe groot de nood is onder de Marokkaanse bevolking in Al Houceima. Eén boodschap komt steeds terug: ,,Er is veel, heel veel hulp nodig!"
    De stichting Marocprofs & Voetbalpromotie wil graag iets betekenen voor de slachtoffers van de aardbeving. Daarom organiseren wij op woensdag 21 april 2004 in samenwerking met AFC Ajax en de Amsterdam ArenA een benefiet voetbalwedstrijd tegen Ajax in de Amsterdam ArenA. De opbrengst van deze wedstrijd zal volledig ten goede komen aan de slachtoffers van de aardbeving in Marokko.

    De Marocprofs zijn profvoetballers die een Marokkaanse achtergrond hebben en uitkomen voor verschillende clubs in het Nederlands Betaald Voetbal (Eredivisie). Daarnaast hebben wij enkele Marokkaanse gastspelers uit het buitenland bereid gevonden over te komen naar Nederland voor deze unieke gebeurtenis. Om enkele spelers te noemen: Mustapha Hadji, voormalig Afrikaans Voetballer van het Jaar en Youssef Mokhtari, topscorer van afgelopen editie van de Africa Cup. Meer informatie kunt u vinden op onze website: www.marocprofs.nl.

    Naast voetballers zullen er veel prominenten van zowel de Nederlandse als de Marokkaanse overheid aanwezig zijn. Ook zal er gezorgd worden, met medewerking van o.a. Najib Amhali, Hind en Ali B, voor de nodige entertainment.

    De wedstrijd begint woensdagavond 21 april 2004 om 20.15 uur . Het stadion is geopend vanaf 18.30 uur.

    Ajax - Marocprofs wordt gespeeld onder auspiciën van de KNVB.
    Vrije landelijke kaartverkoop begint op vrijdag 2 april en vindt plaats via de TicketBox verkooppunten. Indien de wedstrijd niet uitverkocht is, zullen de stadionkassa's op de wedstrijddag vanaf 12.00 uur geopend zijn. De prijzen van de toegangskaarten zijn: €12,50, €15,00, €17,50. Voor deze wedstrijd geldt geen clubkaartverplichting waardoor het voor iedereen mogelijk is de wedstrijd bij te wonen.
    ben bang dat het in 1 dag is uitverkocht weet je hoeveel jongen ik heb gehoord die zullen gaan en allemaal weten ze dat de kaartverkoop op 4 april begint dus mensen wees er snel bij anders krijg je echt spijt
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    748
    03-03-2004

    Re: Re: marocprofs-ajax wordt da Bomb!!

    Origineel gepost door the_utrechter
    ben bang dat het in 1 dag is uitverkocht weet je hoeveel jongens ik heb gehoord die zullen gaan en allemaal weten ze dat de kaartverkoop op 4 april begint dus mensen wees er snel bij anders krijg je echt spijt
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    646
    17-01-2003

    dan zie ik me schatje weer mokthari !!!!!!!!!!!!!


    ik zal er zeker zijn

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    861
    02-03-2004

    ajax gaat eraan

  6. #6
    Me Against Myself

    Reacties
    2.158
    25-11-2002

    Ik ga ook inshallah, mn bro moet kaartjes regelen anders heeft hij een groot probleem!
    ........

  7. #7
    don't worry be happy

    Reacties
    13.106
    31-01-2004



    dit is mokhtari bij zijn club
    A, is my favorite place when i need to get away

    I have committed no crime. A crime has been committed against me.
    it's not us it's the media

    allah yehdiek kbel ma yediek

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    6.076
    06-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Komt Najib Amhali ook.....Weet je hoe leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Zooo Ik dacht dat ik al kaartjes had...Maar dei het stond nog niet op die site zegt mijn broer...dus dat word wachten op 2 april

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    6.076
    06-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb een vraagje....weet iemand hoe het team heet waar Youssef Mokhtari speelt??????

  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    wat is youssef mokhtrar daar lelijk!!!....normaal is hij cker knap maar daar is ie egt lelijk

  12. #12
    don't worry be happy

    Reacties
    13.106
    31-01-2004

    hij speelt bij wacker burghausen
    A, is my favorite place when i need to get away

    I have committed no crime. A crime has been committed against me.
    it's not us it's the media

    allah yehdiek kbel ma yediek

  13. #13
    don't worry be happy

    Reacties
    13.106
    31-01-2004

    het wordt zeker leuk met najib amhali ik ga op 1 april in de nacht voor de ticketbox slapen dan heb ik zeker kaartjes
    A, is my favorite place when i need to get away

    I have committed no crime. A crime has been committed against me.
    it's not us it's the media

    allah yehdiek kbel ma yediek

  14. #14
    Alhamdoulilah

    Reacties
    1.139
    21-02-2004

    haha....ja daar is ie...ieuuuuw
    "Vandaag heb Ik jullie Godsdienst voor jullie vervolmaakt, heb Ik Mijn Gunst voor jullie volledig gemaakt en heb Ik de Islam voor jullie als Godsdienst gekozen" [Soerah Al-Maidah aya 3]

  15. #15
    Femme du Nador

    Reacties
    1.328
    24-11-2002

    I will be there insha Allah...........zo snel mogelijk kaartjes regelen en een auto of course....