1. #106
    Married..

    Reacties
    6.432
    28-05-2007

    Geweldiggg
    Trotse mama van Alina 7-06-2013

  2. #107
    Dreaming a Dream

    Reacties
    1.543
    07-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Insha'Allah vanavond een vervolgje..

    "Then there will be a Khilafah on the method of the Prophet."
    Musnad Imam Ahmed 4/273


  3. #108
    Dreaming a Dream

    Reacties
    1.543
    07-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Hoofdstuk 8

    Deel 25:

    *Toet*
    Ik negeerde het en liep door. Ik wou hem niet zien, niet horen noch spreken. Niet tot ik mijn gedachtes op een rijtje had.
    *Toet*
    Waarom rijdt hij gewoon niet weg. Langzaam gaat de raam omlaag en hoor ik hem mijn raam roepen. “Chahida!!” moest ik nu antwoorden? Ik uitte een diepe zucht en draaide naar de auto om. “Ja?” zei ik moe, moe van alles. “Is alles wel goed met je?” vroeg hij bezorgd. “ja, het gaat goed.” zei ik sarcastisch. Ik draaide me om en begon weer te lopen.
    Hij parkeerde de auto en volgde mij nu op de voet. Hij haalde me in en hield mij bij mijn pols vast. “Laat me los!” riep ik boos uit. Hij keek me met een frons aan en zei geïrriteerd: “Wat is er? Waarom doe je zo?” Ik keek naar de grond, wat moest ik antwoorden? “Ik ben in de war oké?” en ik trok me uit zijn greep. “Door wat?”zei hij nu kalm. “Door zoveel dingen.” Wat die dingen waren, hoefde hij niet te weten. “Ben je daarom van kantoor gaan wisselen?” “Ja, deels wel.” Zei ik zacht terwijl ik me ogen neersloeg. “Kun je me vertellen wat je dwars zit?” Ik uitte een diepe zucht, “Nee.” en ik draaide me om, om weg te lopen, maar hij hield me weer vast bij me pols, en trok me naar zich toe. Ik stootte tegen hem aan en hij hield me gevangen door zijn armen om me heen te slaan. Zachtjes streelde hij met zijn hand over me wang. “Wat doe je?” vroeg ik bang. “Iets wat ik eerder had willen doen.” Zei hij schor. Langzaam bracht hij zijn gezicht dichterbij, bang keek ik hem aan. Bang dat hij iets zou doen dat me nog kwetsbaarder zou maken. Voor ik het wist plaatste hij zijn lippen op de mijne. Zijn lippen die warm waren, rustte op de mijne. Geschokt en verward keek ik hem aan.
    *Pats*
    Mijn klap, liet afdrukken achter op zijn wang. Geschokt keek hij mij aan. “Hoe durf je!” zei ik vol walging. “Hoe haal je het in je hoofd, om ook maar zoiets bij mij te flikken!” en ik zette een paar stappen naar achteren. Tranen schoten om hoog die mijn zicht wazig maakte. “Cha-hida.” Zei hij zacht. Ik schudde mijn hoofd. “Hoe durf je me mee te sleuren naar een zonde!” Zei ik haast schreeuwend. “Ik…Het..” zei hij stotterend. Ik onderbrak hem alweer en zei: “waar haalde je het lef vandaan!! Ik wil je niet meer zien, noch spreken.” En ik zette het op rennen. De tranen baande zich een weg naar buiten, ik kon hem nog mijn naam horen roepen, maar geen reactie die van mij kwam. Hijgend stopte ik bij een bushalte, dat gelukkig leeg was. Zoutige tranen stroomden nog steeds, net als een rivier naar de zee. Zachtjes raakte ik me lippen aan met me vingertoppen. Ik kon zijn lippen nog steeds voelen. Dit was mijn eerste kus. Het mocht niet zo gebeuren, niet op deze manier. Hij had misbruik gemaakt van mijn situatie. Ik zag de bus aankomen en veegde me tranen weg. Ik was de vriendschap van de Seyfullah’s broeders kwijt. Ik voelde een steek in me hart. Ik stapte in de bus en nam plaats. Het Enige waar ik nu nog aan kon denken, was mijn berouw tegenover Allah soubhana wa Ta’Ala.

    "Then there will be a Khilafah on the method of the Prophet."
    Musnad Imam Ahmed 4/273


  4. #109
    Mama's Luilak

    Reacties
    1.777
    28-05-2006

    Top!, (L)

  5. #110
    100% Bni Znasia

    Reacties
    114
    25-07-2008

    up
    up
    meid je doet het goed

    xxjes
    Kapster/Visagiste NODIG ZOEK NIET VERDER!
    Voor meer info:http://forums.marokko.nl/showthread....6#post73193436

  6. #111
    Mr & Mrs❤️

    Reacties
    9.825
    15-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ga Gauw verder...



  7. #112
    Mr & Mrs❤️

    Reacties
    9.825
    15-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    ik wil een vervolggg nuuuuuuuuuuuuuu



  8. #113
    Married..

    Reacties
    6.432
    28-05-2007

    Prachtig!
    Trotse mama van Alina 7-06-2013

  9. #114
    Dreaming a Dream

    Reacties
    1.543
    07-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Deel 26:

    Weekend. Wat hield ik toch van die twee dagen in de week. Ik had rust nodig en deze twee vrije dagen kwamen nu goed van pas. Even geen school en werk meer. Even geen Salehedine. Dat zou me goed doen. Hij had me meerdere male gebeld, maar ik nam niet op, op een gegeven moment had ik zelfs mijn telefoon uit gezet. Ik hield van hem, maar ik zou zijn daad niet vergeten. Blijkbaar zag hij mij als miss ‘Goedkoop’. Nog nooit had een jongen me op die manier benaderd en dat had ik zou gewild tot aan mijn huwelijk. Maar het mocht dus niet zo baten.
    “Chahidaaaa!!” een luid geroep klonk uit de keuken, moeizaam stapte ik uit mijn bedje en liep naar beneden. “Ja, wat is er?”vroeg ik toen ik de keuken had bereikt. “Je moet me helpen met het huishouden, je tante komt vandaag.” Zei me moeder die haar hele receptenboekje te voorschijn had gehaald. “Dat werd eens tijd dat je ze uitnodigde er is al heel lang niet meer iemand op visite geweest.” Zei ik sip, terwijl ik de koelkast open deed. “Ja, ja we hadden het allemaal gewoon druk de afgelopen tijd.” Zei me moeder afwezig terwijl ze naar recepten zocht die ze kon uitproberen. “Nou, ruim jij de woonkamer en zo op dan maak ik het eten.” Met tegen zin ging ik het huis opruimen en daarna hielp ik nog even mijn moeder in de keuken, het zorgde ervoor dat ik even afleiding had.

    “Mar7ba, kom naar binnen.”zei me moeder enthousiast toen eindelijk mijn oom en zijn gezin arriveerde. “Nabilaa!”schreeuwde ik blij toen ik mijn nichtje zag, en we vlogen elkaar in de armen. “Waar is Bilal?” vroeg ik nadat we klaar waren met groeten. “Why? Val je soms op me broer?” zei ze zogenaamd achterdochtig. Ik begon te lachen en zei: “Ja, ik ben smoorverliefd op je broer.” Op dat moment liep hij net binnen, en keek me met een opgetrokken wenkbrauw aan. “Serieus?” zei hij terwijl hij mij onderzoekend aankeek. Ik en Nabila barstten uit in lachen en ik zei grappend. “Ja, ik ben helemaal in de wolken van je.” Hij keek me nu opgelucht aan en zei heel droog als hij kon: “Oké” en liep door naar me broers kamer. “Wat is er met hem?”vroeg ik Nabila. “Geen Idee, mohiem je kent Bilal wel. Hij is gewoon altijd zo lomp.” Ik wou dat ik dat kon geloven, maar ik kende hem al te goed. Er zat hem iets dwars.

    Samen met Nabila zat ik in de keuken af te wassen, we hadden veel lol en humor, iets wat ik al een tijdje niet had meegemaakt. Tot ze me het volgende vroeg: “Ewaa Chahida, hoe is het in de liefde?” Ik keek haar met grote ogen aan en Salehedine kwam weer in me gedachten. Ik zweeg heel even en dat was al een antwoord voor haar. “Oelalaa, wie is deze gozer?” en ze keek me met een big smile aan. Ik twijfelde even maar besloot het toch maar te vertellen, het was beter als ik me hart ging luchten en het beste persoon was nu bij Nabila. “Hij heet Salehedine.” Ik huiverde even toen ik zijn naam uitsprak. “Salehedine” herhaalde ik dit maal als gefluister. “Is dat niet die Collega van jou en Bilal?” vroeg ze nieuwsgierig. Ik knikte en draaide me van haar om. “Hij is degene die me hart heeft gestolen..” Vervolgde ik, en ik vertelde haar het hele verhaal. “…Maar hij heeft misbruik gemaakt van me situatie, en dat doet mij hem haten.” ik lachte kort bij deze gedachte. “ik haat hem, maar toch houd ik van hem. Ik haat het om van hem te houden.” Zei ik hoofdschuddend, ik keek Nabila aan en zag dat ze me met twinkelende ogen aankeek. Ze uitte een diepe zucht en sloeg een arm om me heen. Van alles wat ze op dit moment kon zeggen zei ze: “Ik voel een bruiloft aankomen.” Ik barstte in lachen uit, ze wist altijd het gekste te zeggen. “jij bent me er eentje.” Zei ik toen ik uitgelachen was. Ze keek me lachend aan en zei: “Chahida, het is me duidelijk dat hij je héél leuk vind, en jij vind hem ook super.” “A’hum.” Zei ik onderbrekend. “Niks A’hum. Het is wel zo, alleen je wilt het niet toegeven omdat je zo koppig bent als een ezel.” Ik keek haar verbaast aan. “Ja, kijk me maar zo aan, maar het zo een stuk gemakkelijker zijn als jullie beiden jullie gevoelens voor elkaar toegaven.” Ik keek weg, het was niet zo simpel als zij dacht, daarbij had ik tegen hem gezegd dat ik hem niet meer wilde zien. “Ik moet ff naar de wc.” Zei ze terwijl ze op en neer begon te springen. “Haha, waar wacht je op, je weet waar de wc is.” Ik liep samen met haar de keuken uit. “ik ben in mijn kamer.” Zei ik terwijl zij de wc in liep.

    Zuchtend keek ik uit het raam, met Salehedine in mijn hoofd. Het begon nu heel gewoontjes te worden om met mijn gedachten bij hem te zijn. Ik kon zijn kus maar niet vergeten, en als ik aan die kus dacht, kwamen mijn gekwelde emoties weer tevoorschijn. Het deed pijn om er aan terug te denken, ik voelde mij vreselijk schuldig omdat ik het toch stiekem wel heerlijk vond. Ook al duurde die kus maar een paar seconden. Opeens ging de deur van me kamer met een ruk open. Ik schrok op en keek ik in de doffe ogen van Bilal.

    "Then there will be a Khilafah on the method of the Prophet."
    Musnad Imam Ahmed 4/273


  10. #115
    Allah Ou Akbar

    Reacties
    333
    26-10-2006

    Upp!!

  11. #116
    Dreaming a Dream

    Reacties
    1.543
    07-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Deel 27:

    Salehedine:

    Ik was boos op me zelf, ik had me zelfbeheersing verloren, waardoor ik het vertrouwen van Chahida had geschaad. Maar hoe kon ik haar weerstaan, haar houding liet me niks anders doen dan een kus op haar zachte lippen te plaatsen. Ik wist nog precies hoe ze me aankeek. Bang. Maar zo voelde ik me ook, ik was bang haar te verliezen aan iemand anders, terwijl ik zeker weet dat ik de enige ben die haar gelukkig kan maken. Ik had afleiding nodig en kon maar beter naar me ouderlijke huis gaan.

    “eet mijn zoon.” Ik keek op en zag de bezorgde ogen van me moeder. Ik glimlachte en nam een hap. Ik was blijkbaar weer met mijn gedachten weg gezonken. “Mmm... ik heb jouw kookkunsten echt gemist moeder.”. “ja, vind je het gek mijn zoon, het is ook al zo lang geleden dat je dit huis hebt betreden.” Zei ze gekwetst. “sem7ilie (vergeef me) moeder, dat zal niet meer gebeuren.” Ze keek me slechts glimlachend aan. Ik keek naar de andere kant van de tafel en zag hoe Hajar en Rachid aan het kibbelen waren. Ik keek me zusje heel lang aan, ik had haar al zolang niet meer gesproken. Sinds onze kleine ruzietje in het restaurant. “Ik houd van hem, maar jij zult nooit weten wat liefde in houd.” Had ze me met tranen in der ogen verteld, waarna ze huilend wegliep. Chahida. Ik vind haar heel erg leuk, als haar ook maar iets zo overkomen dan zou ik mezelf wat aandoen. Ik geef zoveel om der, als dat geen liefde is dan weet ik inderdaad niet wat liefde in houdt.

    Chahida:

    “Bilal,”zei ik geschrokken. Hij deed de deur dicht en liep verder naar binnen. Hij kwam recht voor me staan en keek me recht in de ogen aan. Stilte. Uit eindelijk opende hij zijn mond en zei: “Wanneer was je van plan om mij te vertellen dat je van kantoor ging wisselen?” Ik keek hem met grote ogen aan, want ik zag dat hij gekwetst was. “Nadat je van kantoor was gewisseld?” vervolgde hij spottend. Hij nam een paar stappen naar achteren en ging vervolgens voor het raam staan, met zijn rug naar mij toegekeerd. “Kom op Bilal, zo erg is het toch niet, nu hebben jullie twee privacy.” “Houd op Chahida, zeg me nou niet dat je zogenaamd van kantoor bent gaan wisselen zodat ik en Salehedine privacy hebben. We zijn geen homo’s, “ Ik wou bijna in lachen uitbarstte maar toen ik in het pissige gezicht van Bilal keek verdween mijn gevoel van lachen als sneeuw voor de zon. “Dus biecht op, wat is je werkelijke reden?” “die kan ik je niet vertellen” zei ik zuchtend. “Bazz... Hoe jij bent veranderd zeg. Ik weet niet of je het nog weet maar ik ben naast je neef ook je beste vriend. Maar de laatste tijd heb jij mij helemaal geen aandacht geschonken. Je vertelt me ook niet meer wat je dwars zit.” Zei hij teleurgesteld “Het spijt me Bilal serieus, maar ik kon je niet altijd zien aangezien we niet op de zelfde dagen school hebben en elkaar maar 2 keer per week zien. Daarbij had ik de laatste tijd behoefte om alleen te zijn. Wollah sorry, maar dat zal niet meer gebeuren.” “Blijf je dus nu wel in onze kantoor?”vroeg hij onzeker. Ik keek hem schuldig aan en knikte van nee. Hij keek me ongelovig aan en liep boos mijn kamer uit.

    "Then there will be a Khilafah on the method of the Prophet."
    Musnad Imam Ahmed 4/273


  12. #117
    Allah Ou Akbar

    Reacties
    333
    26-10-2006

    Super ga gauw verderr !!

  13. #118
    ...

    Reacties
    3.258
    06-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Notificatie

  14. #119
    Mr & Mrs❤️

    Reacties
    9.825
    15-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Uppaaa



  15. #120
    Married..

    Reacties
    6.432
    28-05-2007

    Moooi!! Ga snel verder..
    Trotse mama van Alina 7-06-2013