1. #31
    Geen 18 meer

    Reacties
    1.446
    06-04-2005

    Citaat Geplaatst door Boezzie Bekijk reactie
    ja kijk ik vindt die besturing ook niet super, ook sloom, maar het is echt gewoon wennen, maar guerrila heeft het gewoon zo realistisch mogelijk gemaakt.. wat gebeurdt er met jou als ik jou een rugzak geef een M4 + mes en pistool en munitie, veiligheidskleding en bodyarmor + veiligheidschoenen..... ben je sloom of ben je vliegensvlug?
    Realistisch betekent niet dat het leuker is, Hardcore S&D is realistischer maar voor mij ook minder leuk, dat ligt aan de persoon en ewa alsof je niet kan liggen met uitrusting..maar dat is maar bijzaak

  2. #32
    Bezet in jou hartje

    Reacties
    5.899
    28-02-2008

    Citaat Geplaatst door Marrakchi18 Bekijk reactie
    Reviews zijn corrupt asahbi, denk je dat ze een spel van SONY waar mensen 5jaar op hebben gewacht gaan afkraken. Grafisch het beste spel wat ik gezien heb, maar gameplay nix voor mij, een realistisch spel betekent niet een leuk spel, kijk maar na far cry als je wapen vastloopt wel realistisch walikien krijg je djnoen van, ewa to slow 4 me, en ik gun jullie veel plezier bsa7tkoem
    hahahah nee dat is onzin wat je zegt. Reviews corrupt dat is echt onzin. Ze behandelen het spel gewoon zoals het moet. Kijk killzone 1 die werd zo zwaar gehyped en alles eromheen maar alsnog gaven reviewers zoals ign niet hoger dan een 8. Die was ook lang in ontwikkeling en zou beste spel worden blabla. Far cry is anders en is het niet het gevoel killzone far cry is geflopt als schietspel. Alleen al de vijanden zijn kapot dom. Killzone zie je AI die ik nog niet in andere schietspellen zie. Ze proberen je echt vast te zetten en te omsingelen. Realistisch dat is wat wij gamers tegenwoordig zoeken niet dat arcade gedoe dat moet een x stoppen. Eindelijk een spel die de look and feel geeft van een echte soldaat.


  3. #33
    Bezet in jou hartje

    Reacties
    5.899
    28-02-2008

    ik ga de ontbrekende mense toevoegen in me lijst


  4. #34
    Bezet in jou hartje

    Reacties
    5.899
    28-02-2008

    Inzeraf illmathic89 klopt niet chek het even oke


  5. #35
    MVC Premium

    Reacties
    8.429
    27-12-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Barca4Ever10 Bekijk reactie
    Inzeraf illmathic89 klopt niet chek het even oke

    Dat is wat hij me gaf man, ik kopier het alleen!!


    kan niets te checken, ik heb op dit moment geen ps3.. waarom vraag je dat, zooo mkowd van je

  6. #36
    Bezet in jou hartje

    Reacties
    5.899
    28-02-2008

    Citaat Geplaatst door Inerzaf Bekijk reactie
    Dat is wat hij me gaf man, ik kopier het alleen!!


    kan niets te checken, ik heb op dit moment geen ps3.. waarom vraag je dat, zooo mkowd van je

    oooh shit man sorry:S:S

    Heb je opgestuurd? Echt verrot man Ewa inshallah voor Killzone terug


  7. #37
    Bezet in jou hartje

    Reacties
    5.899
    28-02-2008

    Citaat Geplaatst door Boezzie Bekijk reactie

    hey bij options moet je de Y-axis sensitivity op iets meer dan 3 kwart zetten
    en de X-axis in het midden houden of ietsje over het midden, dan krijg je vindt ik de beste besturing (de Y is dan ongeveer gelijk aan de X axis), voor de rest is het aan jullie of jullie spelen met invertlook en zoomhold .

    ik ben blij agouya, nog nooit ben ik zo blij geweest over een spel.. zelfs niet over GTA4
    Ik houd het op de standaard besturing vind ik heerlijk spelen
    Maar zoals je zegt dit spel maakt mij ook heel blij Dit is een ware PS3 topper die je ook echt verslaafd maakt tot aan sie nieuwe deel. Dit spel ga ik echt helemaal kapot spelen.


  8. #38
    MVC Premium

    Reacties
    8.429
    27-12-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Barca4Ever10 Bekijk reactie
    oooh shit man sorry:S:S

    Heb je opgestuurd? Echt verrot man Ewa inshallah voor Killzone terug


    You make me sad





    Jah man, ik stuurde em die dag nog toen ik ze belde, ik zou de adres binnen 48 uur op me e-mail krijgen.. maar ik kreeg gelijk een uur later!! dus die handel gelijk opgestuurd nog

  9. #39
    Bezet in jou hartje

    Reacties
    5.899
    28-02-2008

    Citaat Geplaatst door Inerzaf Bekijk reactie
    You make me sad





    Jah man, ik stuurde em die dag nog toen ik ze belde, ik zou de adres binnen 48 uur op me e-mail krijgen.. maar ik kreeg gelijk een uur later!! dus die handel gelijk opgestuurd nog
    Okey dan. Troep probleem is dat echt. Ik ga binnenkort een 2e ps3 halen ik vertrouw het niet meer. Wil niet meer zonder PS3 zitten. Is me 2x overkomen en dat is 2x te veel


  10. #40
    MVC Premium

    Reacties
    8.429
    27-12-2005

    MVC Premium MVC Premium
    RMA Status Informatie
    InProcess

    Spring verzend status
    Antwoordcoupon wordt per e-mail verstuurd naar klant


    Address Details
    Mr B.
    alibaba straat
    3312337 ST
    baghdad
    Nederland

    RMA gegevens
    RMA #103830
    PlayStation 3 model PS3 60GB Black CECHC04
    15520-Leesproblemen: alle discs
    Within warranty

    Serienummer : 022743046676724689


    hij staat al sinds dins op InProcess

  11. #41
    Bezet in jou hartje

    Reacties
    5.899
    28-02-2008

    Citaat Geplaatst door Inerzaf Bekijk reactie
    hij staat al sinds dins op InProcess
    Ja daarna komt volgens mij complete en dan is het verzonden. Maar daar gaan wel wat dagen overheen hoop dat je zo snel mogelijk krijgt


  12. #42
    Moslim

    Reacties
    1.468
    03-10-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Inerzaf Bekijk reactie
    hij staat al sinds dins op InProcess
    mijn Ps3 ging in het weekend stuk net voor kerst en oud en nieuw, ik had pas ware pech
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  13. #43
    Moslim

    Reacties
    1.468
    03-10-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Barca4Ever10 Bekijk reactie
    Okey dan. Troep probleem is dat echt. Ik ga binnenkort een 2e ps3 halen ik vertrouw het niet meer. Wil niet meer zonder PS3 zitten. Is me 2x overkomen en dat is 2x te veel
    als je een 2e neemt, sluit dan een verzekering af bij aankoop, scheelt je een hoop ellende en hoofdpijn, ik game nu zonder hoofdpijn, Ps3 staat bijna elke dag uren en uren aan, ik doe dr alles mee van gamen tot streamen.. als ie stuk gaat bel ik mn verzekering op
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  14. #44
    Bezet in jou hartje

    Reacties
    5.899
    28-02-2008

    Citaat Geplaatst door Boezzie Bekijk reactie
    mijn Ps3 ging in het weekend stuk net voor kerst en oud en nieuw stuk, ik had pas ware pech
    Ja ook verrot man. Ik dan de 2e x. Ik had pes2009 pas gekocht op vrijdag gewoon release dag van pes2009 dus en die weekend op zondag was me broertje aan het spelen liep ie vast na eerste helft en je weet het probleem inmiddels. Maar als me PS3 nu vast loopt is me 2x gebeurd dan gaat me hart te x. Maar wat ik nu doe is eerst disc eruit halen dan uitdoen en dan weer aan doen. Dat schijnt te helpe om je probleem te voorkomen. Want als ie vastloopt en disc zit erin en je reset em dan kan de blu ray stand niet goed terug op nul gaan zeg maar met disc eruit en je doet em uit dan kan ie makkelijk naar stand nul. Zo heb ik begrepen en tot nu toe geen problemen
    Goeie tip als je PS3 dus vastloopt


  15. #45
    Bezet in jou hartje

    Reacties
    5.899
    28-02-2008

    Citaat Geplaatst door Boezzie Bekijk reactie
    als je een 2e neemt, sluit dan een verzekering af bij aankoop, scheelt je een hoop ellende en hoofdpijn, ik game nu zonder hoofdpijn, Ps3 staat bijna elke dag uren en uren aan, ik doe dr alles mee van gamen tot streamen.. als ie stuk gaat bel ik mn verzekering op
    Mijn neefje heeft ook verzekering. Maar die mocht wel ff 4 weken wachten tot ie nieuwe kreeg. Verzekering moest eerst sony bellen via hun regelen en dan maar afwachten. Is niet altijd lekkere service. Me neefje betaald wel elke maand 7 euro nog wat voor die verzekering