1. #16
    Geen 18 meer

    Reacties
    1.446
    06-04-2005

    Waarom ben ik de enige die KZ2 gewoon niet leuk vind?No KZ2 4 me!

  2. #17
    MVC Premium

    Reacties
    8.429
    27-12-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Marrakchi18 Bekijk reactie
    Waarom ben ik de enige die KZ2 gewoon niet leuk vind?No KZ2 4 me!


    ik speelde me op ps2, vond em wel tof.. dus op ps3 si die denk ik nog veel mooier!!

  3. #18
    BERKANII

    Reacties
    5.741
    21-08-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Drerries hebben jullie headset, we moeten zwaar team deathmatch gaan spelen zodra iedereen killzone heeft

  4. #19
    Bijna Lid

    Reacties
    153
    15-05-2008

    Citaat Geplaatst door Inerzaf Bekijk reactie
    ben je ook zo lief om mij erbij te zetten zo ja

    aka2pac - Psn:souf07

  5. #20
    Geen 18 meer

    Reacties
    1.446
    06-04-2005

    Citaat Geplaatst door Boezzie Bekijk reactie
    sorry hoor lethal maar ik vindt jou echt een rare, Killzone2 is gewoon echt elke cent waard.. waaromj is hij niet leuk??? en je beweerde dat ie te donker was enzo maar dat is ie helemaal niet + je moet weten hoe je moet spelen, dit is geen cod4/5 hoor
    sorry hoor boezzie walikien ieder mens heeft eigen smaak en daar baseet iemand zijn mening op, en tja ik heb nix met KZ2, grootste minpunt: te sloom en te traag, en je kan niet eens liggen asahbi, met andere woorden KZ2 heeft mij zwaar teleurgesteld net als far cry 2, in reviews alleen maar 9's maar qua gameplay flop.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    5.615
    12-10-2002

    Citaat Geplaatst door Marrakchi18 Bekijk reactie
    sorry hoor boezzie walikien ieder mens heeft eigen smaak en daar baseet iemand zijn mening op, en tja ik heb nix met KZ2, grootste minpunt: te sloom en te traag, en je kan niet eens liggen asahbi, en hele magazijn nodig voor 1 mannetje, met andere woorden KZ2 heeft mij zwaar teleurgesteld net als far cry 2, in reviews alleen maar 9's maar qua gameplay flop.

    Ik deel je mening over dat het spel is wat aan de trage kant, misschien moet ik nog nog aan wenen. Bij schieten deel ik je mening niet, een paar kogels en je vijand is dood.

  7. #22
    MVC Premium

    Reacties
    529
    01-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Hey mijn id komt niet voor in het rijtje
    PSN: Abdel-013

  8. #23
    Bezet in jou hartje

    Reacties
    5.899
    28-02-2008

    Citaat Geplaatst door Marrakchi18 Bekijk reactie
    sorry hoor boezzie walikien ieder mens heeft eigen smaak en daar baseet iemand zijn mening op, en tja ik heb nix met KZ2, grootste minpunt: te sloom en te traag, en je kan niet eens liggen asahbi, en hele magazijn nodig voor 1 mannetje, met andere woorden KZ2 heeft mij zwaar teleurgesteld net als far cry 2, in reviews alleen maar 9's maar qua gameplay flop.
    Gameplay flop hahahahaha neeee zwaar niet een van de meest realistische gameplay. Je kan zeggen eigen mening maar de reviews van meerdere meningen komen allemaal op zelfde neer. Beste multiplayer best graphics beste gameplay super realistisch AI van de vijanden beter dan andere shooters.... dat zijn feiten geen meningen meer. Omdat het door meerdere reviews is gezegd. Enige minpunt die je in de reviews kan vinden is dat de single player langer mocht omdat het te vet is. Maar multiplayer maakt alles goed om de tijd op te vullen.


  9. #24
    Geen 18 meer

    Reacties
    1.446
    06-04-2005

    Citaat Geplaatst door Boezzie Bekijk reactie
    walikien lethal je moet ook niet overdrijven, nogmaals lethal dit is geen Cod4/5 zodat je ook kan liggen, liggen is cod, rijden in een sportwagen is racedriver:grid.......... ik heb 5 kogels nodig of 2 headshots en hij is neer, dus een hele magazijn is bullshit. walikien lethal ik vind je erg overdrijven, kijk op elke game site, ik heb tot nu toe niemand horen klagen en Killzone wordt alleen maar geprezen na het spelen van de demo

    maarja ik weet precies wat jij wilt, geen Killzone maar Kill of duty: 2 of terwijl Killzone 2 graphics/omgevingen met dezelfde besturing als cod4
    hahah boezzie dat van hele magazijn is maar sarcastisch, maar traagheid en sloom kan ik echt niet hebben, kheb de béta gespeeld en geloof me dat het nix met wennen te maken heeft, of je houdt ervan of niet, ik niet maar de graphics zijn gataar, nu nog alleen de gameplay van Call of Duty

  10. #25
    Bezet in jou hartje

    Reacties
    5.899
    28-02-2008

    Citaat Geplaatst door Marrakchi18 Bekijk reactie
    hahah boezzie dat van hele magazijn is maar sarcastisch, maar traagheid en sloom kan ik echt niet hebben, kheb de béta gespeeld en geloof me dat het nix met wennen te maken heeft, of je houdt ervan of niet, ik niet maar de graphics zijn gataar, nu nog alleen de gameplay van Call of Duty
    nee gameplay van call of duty is te snel. Dat is niet meer realistisch. Killzone heeft de balans geleged met realisme. Kijk alleen het cover systeem dat dekken zoo gruwelijk en je reageert als echte mens. COD4 fhel je zit in zijn 6e versnelling. Nogmaals de reviews zijn uiterst positief wat betreft jou minpunten dat zijn juist geen minpunten dat maakt het spel juist unieker en beter


  11. #26
    MVC Premium

    Reacties
    8.429
    27-12-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door aka2pac Bekijk reactie
    ben je ook zo lief om mij erbij te zetten zo ja

    aka2pac - Psn:souf07


    volgende keer wel je id op tijd geven

  12. #27
    Geen 18 meer

    Reacties
    1.446
    06-04-2005

    Citaat Geplaatst door Faris Bekijk reactie
    Ik deel je mening over dat het spel is wat aan de trage kant, misschien moet ik nog nog aan wenen. Bij schieten deel ik je mening niet, een paar kogels en je vijand is dood.
    Was niet serieus over dat schieten, heb me post al gewijzigd

  13. #28
    MVC Premium

    Reacties
    8.429
    27-12-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door marmitta Bekijk reactie
    Hey mijn id komt niet voor in het rijtje

    Waar was je dan, toen ik jullie id's voeg



    wat is de jouwe, kijkken of ik jouwe erin kan fixen

  14. #29
    Bezet in jou hartje

    Reacties
    5.899
    28-02-2008

    Citaat Geplaatst door Boezzie Bekijk reactie
    ja kijk ik vindt die besturing ook niet super, ook sloom, maar het is echt gewoon wennen, maar guerrila heeft het gewoon zo realistisch mogelijk gemaakt.. wat gebeurdt er met jou als ik jou een rugzak geef een M4 + mes en pistool en munitie, veiligheidskleding en bodyarmor + veiligheidschoenen..... ben je sloom of ben je vliegensvlug?
    Precies dat is wat ik probeer te zeggen ze hebben het naar realisme gebracht. Niet de arcade gevoel maar het echte mens gevoel.


  15. #30
    Geen 18 meer

    Reacties
    1.446
    06-04-2005

    Citaat Geplaatst door Barca4Ever10 Bekijk reactie
    nee gameplay van call of duty is te snel. Dat is niet meer realistisch. Killzone heeft de balans geleged met realisme. Kijk alleen het cover systeem dat dekken zoo gruwelijk en je reageert als echte mens. COD4 fhel je zit in zijn 6e versnelling. Nogmaals de reviews zijn uiterst positief wat betreft jou minpunten dat zijn juist geen minpunten dat maakt het spel juist unieker en beter
    Reviews zijn corrupt asahbi, denk je dat ze een spel van SONY waar mensen 5jaar op hebben gewacht gaan afkraken. Grafisch het beste spel wat ik gezien heb, maar gameplay nix voor mij, een realistisch spel betekent niet een leuk spel, kijk maar na far cry als je wapen vastloopt wel realistisch walikien krijg je djnoen van, ewa to slow 4 me, en ik gun jullie veel plezier bsa7tkoem