1. #496
    MVC Lid

    Reacties
    535
    17-10-2007

    hmdl met jullie
    Verlies niet de hoop,nee maak je geen zorgen en kijk uit naar morgen want het leven gaat door. Het is nog niet overal voorbij. De sterkste in deze strijd ben jij.

  2. #497
    thezerth ino :)

    Reacties
    5.604
    23-03-2008

    moge Allah Soebhanawata3alla jullie genezen!
    mammie van A&A
    M. Allahiezjieb sjifa!

  3. #498
    MVC Premium

    Reacties
    7.029
    19-02-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Nog 2 kuren

  4. #499
    ^_^

    Reacties
    12.059
    01-06-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door btiesjuh Bekijk reactie
    hmdl met jullie
    Met mij gaat het nog goed, alhamdoulilaah

    Hoeveel kuren moet jij nog?
    Citaat Geplaatst door Ommo_Amin Bekijk reactie
    moge Allah Soebhanawata3alla jullie genezen!
    Daar zeg ik amien op!
    Citaat Geplaatst door khadijaatje_ Bekijk reactie
    Nog 2 kuren
    Aaaah je bent er bijnaaa!



  5. #500
    MVC Lid

    Reacties
    2
    24-12-2009

    Unhappy help!!!

    Jullie kennen het onderstaande verhaal waarschijnlijk al.



    Als jullie eens het stuk dat ik daar onder heb geplaatst willen lezen dan begrijpen jullie waarom ik dit e-mail stuur.

    Ik heb in enkele jaren dit e-mail zovaak ontvangen en begin het behoorlijk zat te worden.

    Vooral omdat het een nep e-mail is. Als er dan toch een ketting e-mail word verzonden doe dan deze.

    Misschien word dan de echte Johan DeVadder met rust gelaten.



    Alvast bedankt.







    Erg lees dit ( kanker ) van dat meisje.











    Lezen tot het einde aub

    Goeiedag ,

    ·


    · Ik ben een jonge papa van 29 jaar. Mijn vrouw en ik hebben samen een schitterend leven gehad.

    ·


    · We hebben een kind. Haar naam is Rachel en ze is 10 jaar.

    ·


    · Onlangs heeft de dokter een hersenkanker in haar kleine lichaam gedetecteerd.

    ·


    · Er is slechts 1 manier om haar te redden: een operatie.

    ·


    · Spijtig genoeg hebben we niet voldoende geld om dit te betalen, AOL en DNET steunen ons.

    ·


    · Het enige wat ze kunnen doen is het volgende:

    ·


    · ik stuur u deze e-mail en u stuurt hem door naar andere personen.

    ·


    · AOL zal deze e-mail volgen en tellen hoeveel personen hem ontvangen hebben.

    ·


    · Elke persoon die deze e-mail opent en hem naar tenminste 3 personen

    ·


    · doorstuurt , schenkt ons 32 eurocent.

    ·


    · Alsjeblief, help ons.

    ·


    · Neem de tijd om dit te lezen, want op een dag zal de muziek ophouden.

    ·


    · Het leven is zo kort.

    ·


    · Omdat je zo snel door het leven holt, mis je de helft van het plezier van je bestaan.

    ·


    · Het leven is geen koers, je moet je levensritme vertragen.

    ·


    · De tijd nemen om naar de muziek te luisteren alvorens het liedje ten einde is.

    ·


    · A.U.B. stuur dit door!!!

    ·


    · zodat je een klein meisje steunt.

    ·


    · A.U.B. stuur dit door naar iedereen die je kent...

    ·


    · Het is de vraag van een klein meisje dat weldra deze wereld zal verlaten, omdat ze een slachtoffer is van een verschrikkelijke ziekte: KANKER.

    ·


    · Bedankt voor de moeite, dit is geen kettingbrief, maar een keuze voor ieder van ons om een klein meisje, dat aan een serieuze en fatale vorm van kanker lijdt, te redden.

    ·


    · Dit kleine meisje, dat slechts 6 maand meer te leven heeft, zou graag een brief sturen aan iedereen met de boodschap.

    ·


    · Om je leven zo vol mogelijk te beleven, want zij zal nooit afstuderen...

    ·


    · Zij zal nooit trouwen, noch kind(eren) krijgen.

    ·


    · Door dit bericht naar zoveel mogelijk personen te sturen, kan je haar en haar familie een beetje hoop geven.

    ·


    · Iemand heeft deze brief naar 500 personen gestuurd !!!

    ·


    · Ik weet dat je dit zeker naar 5-6 personen kan sturen.

    ·


    · Een kleine inspanning...

    ·


    · En ben je te egoïstisch om 10-15 minuten van je tijd te spenderen om dit bericht naar enkele personen door te sturen, wel dan ben je een zieke geest.

    ·


    · Denk dan gewoon aan het feit dat dit JOU of je kind ook kan overvallen !!!!!

    ·


    · Dank je,

    ·


    · vernietig deze getuigenis niet, laat ze rondcirkelen.

    ·


    · Johan Devadder

    ·


    · Gentsestraat 7

    ·


    · 9420 Erpe-Mere

    ·


    · Tel. 053 80 77 07

    *













    Dit is een nieuwsbericht!!





    Johan Devadder uit Burst is al acht maanden het slachtoffer van kettingmail
    ,,Ik heb helemaal geen doodzieke dochter Rachel!''

    De teller stond gisteren op 5.371, want zoveel mails kreeg Johan Devadder uit Burst in acht maanden tijd. Naïeve surfers denken dat Johan geld inzamelt om de operatie van zijn doodzieke dochtertje mee te betalen. In werkelijkheid heeft Johan twee gezonde kinderen en heeft hij geen flauw benul hoe zijn gegevens onder de hardnekkige Rachel-mail zijn gekomen.

    Lees dit tot het einde.!!!!! Goeiedag, ik ben een jonge papa van 29 jaar. Mijn vrouw en mezelf hebben samen een schitterend leven gehad. We hebben een kind. Haar naam is Rachel en ze is 10 jaar. Onlangs heeft de dokter een hersenkanker in haar kleine lichaam gedetecteerd.

    Zo begint de kettingmail, waarvan veel ontvangers spontaan tranen in de ogen krijgen. Iets later in de mail wordt gevraagd om dit bericht door te sturen naar zoveel mensen mogelijk, want per doorgestuurde mail leggen AOL (internetprovider American On Line) en ZDNet (een magazine over internet) 32 eurocent in een pot die dient om de operatie van Rachel mee te bekostigen. De mail is ondertekend met Johan Devadder, waarna zijn volledige adres en telefoonnummer worden vermeld. Alleen heeft Johan, 54 trouwens, er niets mee te maken. Hij heeft geen idee hoe zijn naam onder de hardnekkige kettingmail is terecht gekomen.

    Dagelijks veertig e-mails

    De gevolgen voor Johan zijn niet te overzien. Dagelijks krijgt hij een veertigtal mailtjes. Soms krijgt hij allerlei verwijten naar zijn hoofd geslingerd, meestal krijgt hij een bemoedigende schouderklop en wordt hem naar zijn rekeningnummer gevraagd. ,,Ik krijg vaak mails van jonge moeders, kinderen en gebedsgenezers. Eén keer kreeg ik een e-mail van een meisje dat zo door het verhaal was aangegrepen dat ze het spaarpotje dat ze had aangelegd voor de aankoop van een tweedehands minibus wou uitgeven aan de operatie van mijn zogezegde dochter. Ik probeer op elke mail te antwoorden en duidelijk te maken dat ik niets met dit verhaal heb te maken.''

    Dat de Rachel-mail blijft voortleven heeft alles te maken met het feit dat er altijd mensen zijn die het verhaal geloven en de mail doorsturen. In Johans mailbox staat een bericht van zo'n enthousiasteling: ,,Ik heb 434 contactpersonen in mijn adresboek. Maak je geen zorgen; ik heb ze allemaal jouw mail doorgestuurd. Succes!'' De kinderen van Johan, die gescheiden is, zijn 10 en 12. ,,Ik heb toch maar mijn familie verwittigd, want voor je het weet, krijgen ze die mail ook en vragen ze zich af waar ik in godsnaam mee bezig ben.''

    Opzoekingswerk leert dat de hardnekkige kettingmail al minstens zes jaar circuleert en dat in allerlei talen. Oorspronkelijk werd de mail ondertekend met George Arlington uit Victoria Falls, Zimbabwe. Vorig jaar dook diezelfde mail in het Frans en het Nederlands op, ondertekend door Christian Berghmans uit het Waals-Brabantse Mont-Saint-Guibert. ,,Wij kregen op een bepaald moment wel 200 mails per dag'', vertelt mevrouw Berghmans. ,,Soms kregen we 's nachts zelfs telefoon van de andere kant van de wereld. Toen we enveloppen met geld kregen, zijn we naar de politie gestapt en hebben we klacht ingediend. Sindsdien is het gestopt.''

    Ketting breken

    Intussen doet Johan er alles aan om de mensen duidelijk te maken dat hij er niets mee heeft te maken. Eigenlijk kan het alleen stoppen als de ketting breekt. Daarom toch enkele tips om zo'n kettingmail te herkennen (en meteen te deleten): zo'n mail heeft nooit een datum en hangt altijd een emotioneel verhaal op. Daarnaast worden er altijd ,,autoriteiten'' aangehaald (in dit geval AOL en ZDNet en vooral wordt gevraagd om de mail door te sturen. Nooit doen! AOL kan nooit tellen hoeveel keer zo'n mail wordt doorgestuurd, dat is gewoon een leugen. Twijfel je toch nog? Tik dan een paar kernwoorden van de mail in Google in en zul je meteen merken of het over een zogenaamde hoax gaat.

  6. #501
    MVC Lid

    Reacties
    535
    17-10-2007

    Citaat Geplaatst door Marocaine_ Bekijk reactie
    Met mij gaat het nog goed, alhamdoulilaah

    Hoeveel kuren moet jij nog?
    Daar zeg ik amien op!

    Aaaah je bent er bijnaaa!




    Ik ben vandaag pas mijn 2de kuur gehad. Als alles inshallah goed gaat dan nog 6 te gaan.


    Heey dames ik heb een vraagje

    hoe hebben jullie dat gedaan,toen je haar uitviel enzo.?
    hebben jullie voor een pruik gekozen of een hoofddoek op gedaan?
    Verlies niet de hoop,nee maak je geen zorgen en kijk uit naar morgen want het leven gaat door. Het is nog niet overal voorbij. De sterkste in deze strijd ben jij.

  7. #502
    MVC Lid

    Reacties
    535
    17-10-2007

    Citaat Geplaatst door khadijaatje_ Bekijk reactie
    Nog 2 kuren
    ben egt blij voor je
    Verlies niet de hoop,nee maak je geen zorgen en kijk uit naar morgen want het leven gaat door. Het is nog niet overal voorbij. De sterkste in deze strijd ben jij.

  8. #503
    MVC Premium

    Reacties
    7.029
    19-02-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Ik draag nu een pruik..

  9. #504
    MVC Premium

    Reacties
    7.029
    19-02-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door btiesjuh Bekijk reactie
    ben egt blij voor je
    Dankjewel echt lief.,.En Inshaallah voor jou ook..

  10. #505
    MVC Lid

    Reacties
    535
    17-10-2007

    inshalllah voor ons allemaal
    Verlies niet de hoop,nee maak je geen zorgen en kijk uit naar morgen want het leven gaat door. Het is nog niet overal voorbij. De sterkste in deze strijd ben jij.

  11. #506
    ongekende schoonheid

    Reacties
    1.454
    08-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Inscha allah worden jullie allemaal snel beter.

    Amien

    07-08-'09; Deep ín my heart.


  12. #507
    ^_^

    Reacties
    12.059
    01-06-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door btiesjuh Bekijk reactie
    Ik ben vandaag pas mijn 2de kuur gehad. Als alles inshallah goed gaat dan nog 6 te gaan.


    Heey dames ik heb een vraagje

    hoe hebben jullie dat gedaan,toen je haar uitviel enzo.?
    hebben jullie voor een pruik gekozen of een hoofddoek op gedaan?
    Aah, inshaAllah! Komt goed, blijf volhouden sjans:!

    Nou, ik had aan he tbegin zo iets dit is het moment voor mji om te beginnen met het dragen van een hoofddoek, maar dat heb ik maar iets van een maandje volgehouden Doordta ik aangekomen was door de prednison krege ik er echt zo een bol hoofd in, ik voele me heel onzeker enz. dus toen heb ik uiteindelijk toch wel een pruik genomen. Ik moe tje wel effe zeggen dat als jij ook van plan bent een pruik te nemen niet metteen naar de eerste beste moet gaan.

    Ik had er haast bij en heb er toen 1tje voor 700 euro gehaald &er wordt maar 269,50 euro vergoed door de verzekering. Ik dacht toen dat ze allemaal zo duur waren, maar nee. Hij is nu oko helemaal neit meer mooi.. Aan het begin was ie wel echt mooi, leek net gewoon mijn echte haar.

    Als ik jou was, zou ik voor een lace wig gaan. Ik was laatst gaan kijken in rotterdam, daar hebben ze genoeg van dat soort winkeltjes en neit eens zo heel duur. Voor human hair heb je dr al eentje voor 189,- en dan kost he t''plakken'' 45 euro. Dus dan val je binnen het budget van het verzekeringsbedrag [ik heb agis ik weet niet hoeveel jouw verzekering betaald, maar het zal wel ong. hetzelfde zijn]

    Lace wigs zien er heel natuurlijk uit, beyonce tyra banks enz hebben ze ook.. + ze gaan lang mee hoewel je m wel om de 2 maanden ong weer moet plakken,.



  13. #508
    MVC Lid

    Reacties
    535
    17-10-2007

    Citaat Geplaatst door Marocaine_ Bekijk reactie
    Aah, inshaAllah! Komt goed, blijf volhouden sjans:!

    Nou, ik had aan he tbegin zo iets dit is het moment voor mji om te beginnen met het dragen van een hoofddoek, maar dat heb ik maar iets van een maandje volgehouden Doordta ik aangekomen was door de prednison krege ik er echt zo een bol hoofd in, ik voele me heel onzeker enz. dus toen heb ik uiteindelijk toch wel een pruik genomen. Ik moe tje wel effe zeggen dat als jij ook van plan bent een pruik te nemen niet metteen naar de eerste beste moet gaan.

    Ik had er haast bij en heb er toen 1tje voor 700 euro gehaald &er wordt maar 269,50 euro vergoed door de verzekering. Ik dacht toen dat ze allemaal zo duur waren, maar nee. Hij is nu oko helemaal neit meer mooi.. Aan het begin was ie wel echt mooi, leek net gewoon mijn echte haar.

    Als ik jou was, zou ik voor een lace wig gaan. Ik was laatst gaan kijken in rotterdam, daar hebben ze genoeg van dat soort winkeltjes en neit eens zo heel duur. Voor human hair heb je dr al eentje voor 189,- en dan kost he t''plakken'' 45 euro. Dus dan val je binnen het budget van het verzekeringsbedrag [ik heb agis ik weet niet hoeveel jouw verzekering betaald, maar het zal wel ong. hetzelfde zijn]

    Lace wigs zien er heel natuurlijk uit, beyonce tyra banks enz hebben ze ook.. + ze gaan lang mee hoewel je m wel om de 2 maanden ong weer moet plakken,.


    aaah thnx voor je tips en advies

    Ik krijg ook prednison dus ben benieuwd,hoe opgeblazen ik wordt. Zoals je zegt wollah je wordt onzeker. Ik ben nu egt bang voor dat ik kaal wordt. Hoe zullen de mensen reageren.Vroeger keek je ook weleens als je iemand zag zonder haar. Nu weetje gewoon dat mensen naar jou gaan kijken.Mensen reageren al anders ze zijn bang ontwijken je. Dat merk ik nu al laat staan zonder haar.
    Verlies niet de hoop,nee maak je geen zorgen en kijk uit naar morgen want het leven gaat door. Het is nog niet overal voorbij. De sterkste in deze strijd ben jij.

  14. #509
    ^_^

    Reacties
    12.059
    01-06-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door btiesjuh Bekijk reactie
    aaah thnx voor je tips en advies

    Ik krijg ook prednison dus ben benieuwd,hoe opgeblazen ik wordt. Zoals je zegt wollah je wordt onzeker. Ik ben nu egt bang voor dat ik kaal wordt. Hoe zullen de mensen reageren.Vroeger keek je ook weleens als je iemand zag zonder haar. Nu weetje gewoon dat mensen naar jou gaan kijken.Mensen reageren al anders ze zijn bang ontwijken je. Dat merk ik nu al laat staan zonder haar.
    Ja aan het begin merktte ik oko nix van de prednison, toen viel ik zelfs heel veel af, maar geloof mij daarna moet je echt oppassen, ik ben 20kg aangekomen.

    Jaa klopt! Je hoofdhaar is nog t kleinste probleem, een pruik en dat is opgelost, maar wenkbrauwen en wimpers vond ik erger Ik tekende altijd mijn wenkbrauwen, maar dat kostte zoveel tijd. Ik kreeg het heel moeilijk heel goed. Je gaat je zo leeg voelen zonder wimpers enz.

    &idd sommige mensen ontweken mij ok Terwijl ik hun eigenlijk moet ontwijken, ik bedoel ik kon toen sneller ziek worden met mn lage weerstand hihi.

    Maaar weetje, het komt allemaal wel goed inshaAllah! Je moet je nu focussen op ''beter worden'' De rest groeit wel terug. [Nog veel mooier zelfs!] Mijn wekbrauwen en wimpers zijn al helemaal trug, mijn hoofdhaar is nog maar een paar cm, maar zoals het er nu uitziet krijg ik nu mooi stijl haar;$ Terwijl ik altijd krullen had, hihi.



  15. #510
    MVC Lid

    Reacties
    535
    17-10-2007

    Citaat Geplaatst door Marocaine_ Bekijk reactie
    Ja aan het begin merktte ik oko nix van de prednison, toen viel ik zelfs heel veel af, maar geloof mij daarna moet je echt oppassen, ik ben 20kg aangekomen.

    Jaa klopt! Je hoofdhaar is nog t kleinste probleem, een pruik en dat is opgelost, maar wenkbrauwen en wimpers vond ik erger Ik tekende altijd mijn wenkbrauwen, maar dat kostte zoveel tijd. Ik kreeg het heel moeilijk heel goed. Je gaat je zo leeg voelen zonder wimpers enz.

    &idd sommige mensen ontweken mij ok Terwijl ik hun eigenlijk moet ontwijken, ik bedoel ik kon toen sneller ziek worden met mn lage weerstand hihi.

    Maaar weetje, het komt allemaal wel goed inshaAllah! Je moet je nu focussen op ''beter worden'' De rest groeit wel terug. [Nog veel mooier zelfs!] Mijn wekbrauwen en wimpers zijn al helemaal trug, mijn hoofdhaar is nog maar een paar cm, maar zoals het er nu uitziet krijg ik nu mooi stijl haar;$ Terwijl ik altijd krullen had, hihi.
    hihi wollah ielah ,wij moeten ze ontwijken niet anders om.

    Gelukkig hebben we ook heel veel mensen om ons heen die ons steunen. Aan de rest hebben we toch niks

    Inshallah komt alles goed, ik hoop het zo.

    Ja je hoofd kun je nog bedekken met een pruik,pet enzo. Je wenkbrauwen en wimpers wordt moeilijk. Maar het is niet erg als we maar beter worden.



    ik heb ook krullen wie weet krijg ik ook steil haar
    Verlies niet de hoop,nee maak je geen zorgen en kijk uit naar morgen want het leven gaat door. Het is nog niet overal voorbij. De sterkste in deze strijd ben jij.