1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    10.276
    17-03-2006

    : Kan deze topic geen topper worden?

  2. #32
    ~As sweet as candy~

    Reacties
    4.788
    18-04-2002

    Ik word er naar van als ik dit allemaal lees .
    .







    14-05-10



    Make my day--Hij die mij vergezelt in het leven









    Citaat Geplaatst door kurac
    Mensen die zoiets belachelijks doen als het bewust zwart maken van iemand zonder ook maar stil te staan bij gevolgen, kennen geen schaamte of inhoudingen, en doen t morgen weer als ze t kunnen..
    Aanpakken die hap!
    Als men je een spiegel voorhoudt, projecteer dat dan niet op de ander, maar verwelkom hetgeen jou wordt geschonken aan inzicht opdat je er rijker van wordt als mens.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    10.276
    17-03-2006

    Citaat Geplaatst door 7eloua Bekijk reactie
    Ik word er naar van als ik dit allemaal lees .


  4. #34
    ~As sweet as candy~

    Reacties
    4.788
    18-04-2002

    Citaat Geplaatst door Desolate Bekijk reactie
    *gratis knuffel te halen*
    .







    14-05-10



    Make my day--Hij die mij vergezelt in het leven









    Citaat Geplaatst door kurac
    Mensen die zoiets belachelijks doen als het bewust zwart maken van iemand zonder ook maar stil te staan bij gevolgen, kennen geen schaamte of inhoudingen, en doen t morgen weer als ze t kunnen..
    Aanpakken die hap!
    Als men je een spiegel voorhoudt, projecteer dat dan niet op de ander, maar verwelkom hetgeen jou wordt geschonken aan inzicht opdat je er rijker van wordt als mens.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    10.276
    17-03-2006

    Citaat Geplaatst door 7eloua Bekijk reactie
    *gratis knuffel te halen*

    *knuffel*




  6. #36
    MVC Premium

    Reacties
    2.155
    07-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door lilchakir Bekijk reactie
    dank Allah dat ik serieus ben genomen door mijn huisarts .
    de eerste keer dat ik borstkanker kreeg was ik net 27
    ze vertelde me dat het niet zo veel voor kwam bij jonge vrouwen .
    en dat ik me niet ongerust moest maken. en dat het niks ernstigs kon zijn.
    maar mijn instinct heeft me niet in de steek gelaten
    wederom kreeg ik het terug in mijn ander borst toen ik 33 werd .
    het is een zenuwslopende tijd voor me geweest .
    maar ik heb het aanvaard ik zie het als een beproeving .

    ik wens iedereen die het heeft meegemaakt of hun naasten
    ontzettend veel sbar toe en chiefa .want dat heb je wel nodig .om die bittere strijd te moeten aan gaan .
    hoe gaat het nu met jou schat

    10 jaar geleden is er bij m'n man kanker gevonden ,het zat op een vervelende plaats , boven z'n verhemelte en achter z'n neus , en was al uitgegroeid tot z'n longen , hij is 45 keer bestraald geweest en is al 10 jaar onder dokters controle , en nu in januari is hij definitief genezen verklaard


    en 1 jaar geleden de vrouw van m'n broer , dezelfde plaats als m'n man , maar zij is licht van huid en ha enorme brand wonden van die bestralingen , dus na 5 keer kon het niet meer en kreeg ze een flesje chemo op haar zij gebonden die iedere eer wat in haar lichaam spoot , ze is door een hel gegaan , maar hemdollillah ze is nu 2 maand geleden genezen verklaard , ze heeft nog gewoon dat stipje zoals m'n man 5 jaar had .
    een maand of 2 geleden is er baarmoederhals kanker ondekt bij m'n tante , ze is geopereerd , alles moest er uit , baarmoeder , de eileiders en baarmoederhals en hemdollillah ze is beter alleen moet ze nog onder dokters begeleiding . deze ziekte allah yahfed is echt geen pretje ( blijf m'n man voor me zien in die periode , een hoopje elende , de echt geen zin had in niets meer)en haat het als men die ziekte gebruikt om mensen mee uit te maken
    mama allah y ra7ma9
    16/11/09

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    1.873
    08-11-2007

    Heb mijn tante hieraan verloren.. Ze begon last van haar rug te krijgen en dacht dat het de galstenen waren.. Toen ze een rontgefoto had gemaakt bleek het alvleesklierkanker te zijn dat uitgezaaid was naar haar lever.. Binnen 10 dagen was ze overleden
    ]

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    10.276
    17-03-2006

    Citaat Geplaatst door DramaQueentje Bekijk reactie
    Heb mijn tante hieraan verloren.. Ze begon last van haar rug te krijgen en dacht dat het de galstenen waren.. Toen ze een rontgefoto had gemaakt bleek het alvleesklierkanker te zijn dat uitgezaaid was naar haar lever.. Binnen 10 dagen was ze overleden

    Allah ie r7amha.....

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    1.873
    08-11-2007

    Citaat Geplaatst door Desolate Bekijk reactie
    Allah ie r7amha.....

    Amien, het is echt hartverscheurend om iemand op deze manier te verliezen. Ze was 36 jaar oud en had 5 kinderen
    ]

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    10.276
    17-03-2006

    Ik hoop dat er leden zijn die wat hebben aan deze tips

  11. #41
    Billaad al Koeffaar

    Reacties
    959
    27-10-2008

    Wist je dat in koeienmelk een behandeling zit voor elke ziekte?


    Ja, het is waar! Op gezag van 'Abdullaah ibn Mas'ood (moge Allaah tevreden over hem zijn), de profeet (sallallaahu 'alayhe wa sallam) zei:

    ‘’Drink koeienmelk! Voorwaar (de koe) eet van allerlei vegetatie, en het (de melk) is een behandeling voor elke ziekte.’’ [1]


    * * *




    [1] Het is verzameld door Al-Haakim (8274). Shaykh Al-Albaanee heeft het Saheeh verklaard in Saheeh Jaami' As-Shageer (4059).


    Vertaald door een zuster.
    Bron: www.bakkah.net

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    10.276
    17-03-2006

    Citaat Geplaatst door Oem_Sayfoullaah Bekijk reactie
    Wist je dat in koeienmelk een behandeling zit voor elke ziekte?


    Ja, het is waar! Op gezag van 'Abdullaah ibn Mas'ood (moge Allaah tevreden over hem zijn), de profeet (sallallaahu 'alayhe wa sallam) zei:

    ‘’Drink koeienmelk! Voorwaar (de koe) eet van allerlei vegetatie, en het (de melk) is een behandeling voor elke ziekte.’’ [1]


    * * *




    [1] Het is verzameld door Al-Haakim (8274). Shaykh Al-Albaanee heeft het Saheeh verklaard in Saheeh Jaami' As-Shageer (4059).


    Vertaald door een zuster.
    Bron: www.bakkah.net

    Was het niet kamelenmelk?

  13. #43
    Billaad al Koeffaar

    Reacties
    959
    27-10-2008

    Citaat Geplaatst door Desolate Bekijk reactie
    Was het niet kamelenmelk?
    Ik ken wel kamele urine

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    10.276
    17-03-2006

    Citaat Geplaatst door Oem_Sayfoullaah Bekijk reactie
    Ik ken wel kamele urine
    Dat klopt, maar ik meende ooit ergens gelezen te hebben dat ook kamelenmelk goed zou zijn.....

    Anyway....ik heb dit kunnen vinden over kamelenmelk en kanker:


    ___________________________________________


    Kamelenmelk nieuwste middel in strijd tegen kanker en aids
    Uitgegeven: 21 april 2006 15:38
    Laatst gewijzigd: 21 april 2006 16:00

    NEW YORK - Kamelenmelk kan het nieuwste middel vormen in de strijd tegen ernstige ziektes zoals kanker, aids en hepatitis C. Dat maakte de VN-organisatie voor Voedsel en Landbouw (FAO) vrijdag bekend.

    Kamelenmelk is zouter dan melk van koeien en rijk aan vitamine B, C en ijzer. De FAO wil dat bedrijven in Arabische landen, waar de melk een normale consumptie is, gaan exporteren naar westerse landen. "Het potentieel is enorm. "(kamelen-)Melk is geld", zei een woordvoerder van de FAO tegen de Britse nieuwszender BBC.

    Volgens de zegsman bevinden zich in Europa, Latijns-Amerika en Noord-Amerika tientallen miljoenen potentiële klanten.



    Houdbaarheid

    Een mogelijk probleem bij grotere productie is de houdbaarheid van de melk. De procedure waarmee koeienmelkproducenten hun melk steriliseren, blijkt bij kamelenmelk niet te werken. Een ander dilemma is dat de kamelen die de melk moeten leveren, een nomadisch bestaan leiden.


    Bron:
    http://www.nu.nl/wetenschap/717571/k...r-en-aids.html

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    19
    10-08-2008

    Ten eerste, deze topic moet beslist een topper worden!

    Ik wil ook het één en ander kwijt over een bepaald soort kanker die veel voorkomt bij Marokkanen, Chinezen en Indonesiers.

    Een nasopharynxcarcinoom (tumor achter de neus) is een zeer, zeldzame tumor die ik de keel en neusholte voorkomt. oorzaak van het NPC is niet geheel duidelijk. We weten dat patienten met het NPC vaker een infectie hebben (doorgemaakt) met het Epstein-Barr Virus (EBV). Een infectie met het EBV virus activeert mogelijk een aanleg voor het krijgen van NPC tot het daadwerkelijk ontwikkelen van de tumor.

    Wat voor klachten horen erbij?

    Vaak bestaan er lang klachten van verstopte neus of doofheid waarbij normale middelen als neusspray en dergelijke niet helpen. Tevens is er vaak pijn in de neus (bloedneus), het oor, de keel of 'diep in het hoofd'. De extreme pijn of de hardnekkigheid kunnen aanleiding zijn NPC te overwegen en een scan te maken. De eerste klachten zijn vaak een bobbeltje in de hals/nek; in het begin pijnloos, maar zodra er meer zwellingen groeien, kan de pijn erg hevig worden. De zwellingen in de hals is een aanwijzing van uitzaaiingen.