1. #121
    ~Gelukkig getrouwd~

    Reacties
    278
    01-04-2007

    Citaat Geplaatst door rifiaa20 Bekijk reactie
    Wat een hekss

    En bovenop de allergrootste die ik ken!!
    [link=http://www.tickerclub.com/][image noborder]http://www.tickerclub.com/cache/420ad656f4.png[/image][/link]

  2. #122
    Shaharazade

    Reacties
    11.232
    30-09-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door blauweregen Bekijk reactie
    Je weet wel, die grote witte zilveren bruidsstoelen.. Die dat decoratie Farah heeft www.decoratiefarah.be.. Kijk is op haar site..
    mijn zus heeft die bank ook, zij verhuurt hem voor 300 euro inc vervoerskosten.
    (ben het zusje van deco shaharazade )

  3. #123
    ~Gelukkig getrouwd~

    Reacties
    278
    01-04-2007

    Citaat Geplaatst door cuisinetje Bekijk reactie
    mijn zus heeft die bank ook, zij verhuurt hem voor 300 euro inc vervoerskosten.
    (ben het zusje van deco shaharazade )

    Ik heb hem al voor mijn trouw..

    Bedankt

    [link=http://www.tickerclub.com/][image noborder]http://www.tickerclub.com/cache/420ad656f4.png[/image][/link]

  4. #124
    Shaharazade

    Reacties
    11.232
    30-09-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door blauweregen Bekijk reactie
    Ik heb hem al voor mijn trouw..

    Bedankt


    Besaha! Heb je die van Farah? Is ook goed, is namelijk mijn schoonzus
    Heb je haar hennabankje gezien? Is ook erg mooi.

  5. #125
    ~Gelukkig getrouwd~

    Reacties
    278
    01-04-2007

    Citaat Geplaatst door cuisinetje Bekijk reactie
    Besaha! Heb je die van Farah? Is ook goed, is namelijk mijn schoonzus
    Heb je haar hennabankje gezien? Is ook erg mooi.

    Ja meid, heb haar genomen voor m'n bruiloft. Ze is een schat van een vrouw!!!!

    Ja ik heb die gezien, heel erg mooi maar ik ga m'n hennadag gewoon simpel houden.. Heb al genoeg kosten voor op m'n trouwdag
    [link=http://www.tickerclub.com/][image noborder]http://www.tickerclub.com/cache/420ad656f4.png[/image][/link]

  6. #126
    Hajja Fatima

    Reacties
    38
    03-06-2008

    Citaat Geplaatst door blauweregen Bekijk reactie
    Ze kan je hebben meid of ze kan je niet hebben! Ik heb al meerdere klachten over haar gehoord! Misschien was ze vroeger goed maar nu TREKT ZE OP NIETS!!
    Blauweregen,
    Ik heb haar nog geen 2 maand geleden gedaan op mijn trouw! en ze was nog steeds GOED
    ik liet mij afschrikken door uw reactie op de forum, ik was zelf van plan om iemand anders te gaan nemen!

    Maar guess what!
    Heb toch mijn eerste mening gevolgd met toch nog wat schrik..
    ZE WAS GEWOON SUPPEEEEERRRRR!
    Ze was op tijd, ze stelde mij gerust, we konden ons amuseren, ze deed moeite, haar kleedjes waren Wauw!
    Ik voelde me een echte prinses!
    Moest ik zohra niet genomen hebben, zou het gewoon niet zo geweest zijn zoals het nu was!!!!

    En voor de reacties dat ze berbers haat... Ik ben zelf ook berbers en toch klikte het super!

    Dus blauweregen, hierbij spreek ik u tegen, Stop met bruidjes bang te maken.
    Ze doet haar best, als je haar maar vertrouwt!
    Als jij een bitch bent, jah dan past zij zicht misschien aan aan u....
    Dat doet iedere mens!

    Haar nieuwe kleedjes zijn supermooi, de make-up was magnifiek! en de kapsels waren ook heel gevarrieerd en passend bij het geheel! Ze had wel 2 assistentes bij die zij coördineerde, maar Zohra deed al het werk ZELF

    Ze is ook niet uit op geld, want ik heb enkel de kleedjes, stoel en amaria genomen van haar.. niets anders

    Ik ben blij dat ik sterker in mijn schoenen stond en niet toch naar de reacties heb geluisterd
    Bruidjes, Vertrouw uw instinct en niet wat ze hier schrijven, want zoals je weet marokkanen kunnen fel overdrijven

    Voor mij blijft Zohra de beste ziana van Belgie!

  7. #127
    MVC Lid

    Reacties
    55
    06-09-2006

    Citaat Geplaatst door E_NawNaw Bekijk reactie
    Blauweregen,
    Ik heb haar nog geen 2 maand geleden gedaan op mijn trouw! en ze was nog steeds GOED
    ik liet mij afschrikken door uw reactie op de forum, ik was zelf van plan om iemand anders te gaan nemen!

    Maar guess what!
    Heb toch mijn eerste mening gevolgd met toch nog wat schrik..
    ZE WAS GEWOON SUPPEEEEERRRRR!
    Ze was op tijd, ze stelde mij gerust, we konden ons amuseren, ze deed moeite, haar kleedjes waren Wauw!
    Ik voelde me een echte prinses!
    Moest ik zohra niet genomen hebben, zou het gewoon niet zo geweest zijn zoals het nu was!!!!

    En voor de reacties dat ze berbers haat... Ik ben zelf ook berbers en toch klikte het super!

    Dus blauweregen, hierbij spreek ik u tegen, Stop met bruidjes bang te maken.
    Ze doet haar best, als je haar maar vertrouwt!
    Als jij een bitch bent, jah dan past zij zicht misschien aan aan u....
    Dat doet iedere mens!

    Haar nieuwe kleedjes zijn supermooi, de make-up was magnifiek! en de kapsels waren ook heel gevarrieerd en passend bij het geheel! Ze had wel 2 assistentes bij die zij coördineerde, maar Zohra deed al het werk ZELF

    Ze is ook niet uit op geld, want ik heb enkel de kleedjes, stoel en amaria genomen van haar.. niets anders

    Ik ben blij dat ik sterker in mijn schoenen stond en niet toch naar de reacties heb geluisterd
    Bruidjes, Vertrouw uw instinct en niet wat ze hier schrijven, want zoals je weet marokkanen kunnen fel overdrijven

    Voor mij blijft Zohra de beste ziana van Belgie!












    Sorry hoor, maar ze heeft WEL problemen met berbers.
    Ik ben bij haar geweest samen met mijn vriendin. En ze was berbers echt aan het afbreken, dat het niet normaal was! Dat ze ouderwets zijn, cultuur op niets trekt, bekrompen, enz. Maar 80% van haar klanten waren WEL Berbers!
    Ze zei nog dat haar zoon met een berberse wilde trouwen, maar dat het niet is doorgegaan, omdat ZIJ dat niet wou!!!
    Ik ga haar werk niet beoordelen, want iedereen heeft een andere smaak. Smaken verschillen en dat is goed!
    Maar haar persoonlijkheid trekt op niets... en dat moet ieder voor zich uitmaken of je het al dan niet belangrijk vind!



  8. #128
    MVC Lid

    Reacties
    217
    17-06-2005

    Citaat Geplaatst door blauweregen Bekijk reactie
    ...

    [Meisjes die ZIANA ZOHRA hebben genomen of willen nemen, aub let op met haar! Ze is niet zoals jullie denken! Vooral niet haar decoratie die ze laat zien of foto's!! Dat is niet wat ze zal leveren op jullie trouwdag! Veel meisjes klagen achteraf van haar!! Ze is de grootste schijnheiligste mens dat ik ooit ken wallah!! Ze denkt alleen maar aan geld geld geld geld.. Dat is haar prioriteit!!!!!! Ze trekt van jou zoveel mogelijk geld uti en dit voor niet eens "professioneel werk". Een vriendin van mij had haar genomen vorig weekend en ze heeft heel haar bruiloft verpest! Ze heeft de decoratie niet gedaan hoe het werd afgesproken! Haar zogenaamde professionele decoratie is totaal niet wat ze heeft!!! Ze heeft van die lelijk bruine decoratie en goedkope stof dat je van kilometers kan zien dat dit niet door professionele persoon is gedaan!! Zelfs jullie nichtjes/tantes kunnen dit doen!!!! Haar ziana trekt ook op niet veel! Mijn vriendin haar kapsel trok op niets! Haar make-up was ni mooi gedaan en ze kwam met ongestreken kleedjes!! Als je niet 1000'n euros neerlegd voor haar dan mag je vergeten dat ze haar werk goed doet!!! Moheem jullie zien zelf maar wat jullie doen maar ik wil jullie gewoon waarschuwen om haar echt waar! Ik had haar ook genomen voor m'n trouw dat over EXACT 2 maanden is maar na hetgeen ik zag afgelopen weekend blijf ik liever zonder ziana dan dat ik haar neem! Ik heb haar afgezegd voor m'n decoratie en ziana!! Allah swt zal haar wel straffen!!! Meisjes, dit is jullie geld waarvoor jullie heel lang hebben gespaard, jullie mooie dag dat niet stuk mag gaan maar als je haar neemt dan verzeker ik u dat je een slechte keuze hebt gemaakt voor jullie mooie dag! Bij mij soebhanallah hoe dichter m'n trouw naderde, hoe slechter ik mij voelde toen ik haar nog had!!! Ik heb tranen gehuild vorig weekend toen ik m'n vriendin zo zag!! Meskeena zoveel geld in haar trouw gestoken en die **** heeft alles verpest .. Maar ja, op de dag zelf kan je niets meer doen!! Bovenop zei ze tegen m'n vriendin dat ze eerst moet betalen voor Zohra aan haar begon.. Tjah, da's logisch, zo kan mijn vriendin haar eisen ni meer stellen want Zohra is toch al betaald!!!!!
    Allesinds echt een grote grote geldwolf is ze wallah en ik hoop incha'allah dat Allah haar zal straffen. Want de manier hoe ze haar klanten behandeld zal ze nooit ver geraken! Ze doet haar eigen alsof ze de beste is maar veel bla bla bla da kan ze ALS DE BESTE!!!!!!!]

    [Inchallah meisjes dat je jullie ogen tijdig openen wat haar betreft en dat jullie de juiste keuze nemen..
    Lahi kemal bighair voor al de toekomstige bruidjes!!]

    ik zou haar of geen cent geven of ik zou haar kaak breken

  9. #129
    Kolchi fe 3id lah...

    Reacties
    363
    11-02-2009

    tja..dat krijg je als je afgaat op foto's en niet persoonlijk langsgaat.

    Tegnwoordig wil iedereen gewoon foto's zien en boeken ze een ziana, decoraties of visagiste via internet zonder iets gezien te hebben....
    "Ik ben blij dat ik eerst de islam heb mogen leren kennen...en daarna de moslims"-Yusuf Islam (Cat Stevens).
    De mensen die Hij lief heeft krijgen hun beproeving hier. De rest krijgt slechts uitstel tot de Dag der Opstanding.

  10. #130
    Happily Married!

    Reacties
    616
    13-11-2009

    Sorry hoor maar als ik dit lees dan zijn jullie de achterbakse mensen en niet zij, want als er iets zeker is aan Zohra dan is het wel het feit dat ze RECHTUIT is. En daar heb je uiteindelijk meer aan dan iemand die alles verbloemd en op het einde pas komt aanlopen met probleempjes.

    Wat haar werk betreft, je mag het draaien of keren zoals je wil, maar ze blijft de beste. Ik heb haar al zovaak meegemaakt en telkens slaagt ze er in om de bruidjes te doen stralen. Haar jurken zijn exclusief en heel erg modern, zoiets kom je niet zomaar tegen bij de eerste beste zianna. Ik vind haar make up prachtig, geen marokkaans schilderij zoals de meesten.

    Moehiem, leef en laat leven. Laat de mensen hun werk doen ipv hun brood te stelen door dit soort praktijken!

  11. #131
    Papa's prinzez.

    Reacties
    221
    02-08-2011

    Ziana Zohra? Nog nooit van gehoord
    Maar zo zijn er veel meer hoor, ze doen het werk enkel omdat het veel geld oplevert. Wie wil er nou weer niet 1500 per avond verdienen? Zwart nog wel ze hoeven er niet eens belasting over te betalen dit terwijl het de bruidjes bloed, zweet en tranen kost om het geld bij elkaar te halen. Als dit mij was overkomen of overkomt , ik geef haar gelijk aan bij de belastingdienst. Zowieso hoef ik geen zwart werkster! EEN CONTRACT LATEN OPSTELLEN EN ONDERTEKENEN IS ECHT BELANGRIJK!! Dit is namelijk het enige waar je terug op kunt vallen mocht de ziana/catering/dj de afspraken niet nakomen! Ik zou ook meteen afspreken onder welke voorwaarden je het contract kan beëindigen zodat je je aanbetaling terug kunt krijgen.

    Zo doen echt professionele zakenmensen het! Die Marokkaanse vrouwen van tegenwoordig, geldwolfen!


  12. #132
    Aalhamdoelilaah!

    Reacties
    1.799
    04-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Jeetje is ze dan zo slecht, want ik wilde haar ook nemen..

  13. #133
    MVC Lid

    Reacties
    110
    14-08-2011

    Citaat Geplaatst door yesminaa Bekijk reactie
    Jeetje is ze dan zo slecht, want ik wilde haar ook nemen..
    Ik heb haar onlangs aan het werk gezien bij een buurmeisjes en de kleedjes waren top en ook de make-up.. Enige nadelige punt vond ik dat ze de stoel al begon af te breken met haar witte jurk op het moment dat ze nog maar net aan de afscheid begon van haar ouders.. Beetje zonde, maar bruidje zag er wel héél mooi uit!

  14. #134
    MVC Lid

    Reacties
    704
    13-09-2011

    wat raar, ik heb haar laatste tijd altijd meegemaakt op bruiloften, onderandere men nigt en men vriendin, en kenissen die laatste tijd allemaal na elkaar trouwde.
    Haar jurken waren prachtig, haar make up, kapsel alles, en elke keer waren de bruidjes zeer tevreden over haar, dus het verbaast me egt enorm dat ik dit ineens lees.
    Wat betreft haar decoratie, daar heb ik geen benul van maar haar zianawerk is altijd top.
    Misschien was het haar dag niet of was er iets gebeurd ofzo, maar dit is niet haar gewoonte.
    meerdere gebruikers

  15. #135
    Zoek je werk? PM me

    Reacties
    47
    08-08-2007

    Hopelijk is alles goedgekomen
    Zoek je een leuke baan? Stuur een PM