1. #16
    AlhamdoulilahYaRab<3

    Reacties
    24.230
    30-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Miss_Bou86 Bekijk reactie
    Wajaw meen je dat???

    Ik heb haar ook voor mijn trouw binnekort insh'Allah.
    Ik heb alleen 3 jurken en bruidsbank van haar genomen.
    Ik maak me nu wel zorgen aangezien men trouw eraan komt en heb haar al voorschot betaald en denk niet dat ik op zo'n korte tijd een goede ziana ga vinden die nog vrij is.

    Ik hoop dat je veel broers en neven hebt

    11/01/10: tahar alhamdoulilah**27/01/10 Kruipen **24/03/10 eerste stapjes

  2. #17
    Together 4-ever

    Reacties
    7.823
    27-02-2004

    Citaat Geplaatst door blauweregen Bekijk reactie
    Meid, ik heb ook 200e voorschot gegeven voor mijn trouw maar wallah die mag ze hebben!!! Ik betaal liever 900e aan een ziana die het verdiend dan aan haar!!! Ik wil schitteren op mijn dag en er niet als een onverzorgde bruid uitzien ..

    Sorry meid als ik jou hiermee afschrik maar ik wil alle onschuldige bruidjes waarschuwen
    Oei, dan ben je je voorschot wel kwijt. En 200 Euro is toch heel wat geld Inscha'Allah kom je deruit!

  3. #18
    Together 4-ever

    Reacties
    7.823
    27-02-2004

    Citaat Geplaatst door Mysticalia Bekijk reactie
    Ik hoop dat je veel broers en neven hebt
    Is ook een optie !

  4. #19
    ~Gelukkig getrouwd~

    Reacties
    278
    01-04-2007

    Citaat Geplaatst door blauwe_hemel Bekijk reactie
    Echt erg voor je vriendin, dat verdient niemand niet! En al zeker niet op de dag dat je trouwt Heeft Zohra zelf jouw vriendin opgemaakt of iemand anders? Heb gehoord dat ze ook met iemand anders samenwerkt..

    Nee Zohra zelf heeft haar opgemaakt!

  5. #20
    ~Gelukkig getrouwd~

    Reacties
    278
    01-04-2007

    Citaat Geplaatst door blauwe_hemel Bekijk reactie
    Is ook een optie !

    hahaha , ik nodig mijn neven en broers ook mee inclusief mijn verloofde!!!! We zullen haar is goed


  6. #21
    Together 4-ever

    Reacties
    7.823
    27-02-2004

    Citaat Geplaatst door blauweregen Bekijk reactie
    Nee Zohra zelf heeft haar opgemaakt!
    Jammer wallah, als je zoveel geld neertelt en dan nog eens wordt teleurgesteld !

  7. #22
    ~Gelukkig getrouwd~

    Reacties
    278
    01-04-2007

    Citaat Geplaatst door blauwe_hemel Bekijk reactie
    Oei, dan ben je je voorschot wel kwijt. En 200 Euro is toch heel wat geld Inscha'Allah kom je deruit!

    Ja dat ben ik kwijt maar dat doet me minder pijn dan dat ik bijna 1000e kwijt ben!!

  8. #23
    SuperN

    Reacties
    8.302
    07-12-2002

    Je moet echt chance hebben met haar, ze kan helaas ook een feeks zijn en laatste tijd is ze da meestal. Al de bruidjes die ik ken van afgelopen jaar waar ze is geweest hebben traumas aan haar overhouden, van meiskes waar ze ineens meer aan vroeg, tot andere die ze gewoon heeft doen huilen omdat ze gewoon zin in had... Jammer, want ze is echt goed in haar werk als ze wil..

    Die decoratie is trouwens toch niet van haar? Ze werkt toch samen met iemand van Mechelen daarvoor?

  9. #24
    ~Gelukkig getrouwd~

    Reacties
    278
    01-04-2007

    Citaat Geplaatst door blauwe_hemel Bekijk reactie
    Jammer wallah, als je zoveel geld neertelt en dan nog eens wordt teleurgesteld !

    Tjah, andere mensen kunnen er alleen maar vanuit leren en m'n taak was/is om mensen te waarschuwen!! Want ik weet hoeveel een trouw kost omdat ik zelf binnen kort ga trouwen en het doet me pijn dat je zoveel geld kwijt bent in 1 dag maar ik wil m'n geld aan mensen geven die het verdienen schat wallah!!!! Dat zal me minder raken dan aan iemand zoals Zohra!! Ik hoop dat er ni teveel mensen rond lopen zoals haar want dan is het echt

  10. #25
    ~Gelukkig getrouwd~

    Reacties
    278
    01-04-2007

    Citaat Geplaatst door Nacera Bekijk reactie
    Je moet echt chance hebben met haar, ze kan helaas ook een feeks zijn en laatste tijd is ze da meestal. Al de bruidjes die ik ken van afgelopen jaar waar ze is geweest hebben traumas aan haar overhouden, van meiskes waar ze ineens meer aan vroeg, tot andere die ze gewoon heeft doen huilen omdat ze gewoon zin in had... Jammer, want ze is echt goed in haar werk als ze wil..

    Die decoratie is trouwens toch niet van haar? Ze werkt toch samen met iemand van Mechelen daarvoor?

    Nee hoor, die decoratie is van haar maar 't ergste van als is meid, ze laat decoratie zien die ze niet eens heeft!!! En ik heb al ondervonden dat ik en m'n vriendin niet de enige zijn waarbij Zohra ons in't zak zet met haar valse decoratie! Ze heeft zogenaamde prachtige decoratie OP FOTO staan waarbij je echt staat te kijken maar alles is schijn en bedrog wallah! Ze komt af op de dag van je trouw (waarbij jij als bruidje machteloos staat want je moet haar op voorhand betalen en je ziet niets tot je de zaal binnenkomt als bruidje), af met valse decoratie dat je nooit hebt gezien bij haar en echt waar, neem het aan van mij MAAR DA TREKT OP NIETS!!!!!! Echt lelijk wallah!!!!!!!!!!! Als de foto's van m'n vriendin uitgekomen zijn zal ik ze plaatsen zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel..

    Jammer voor de meiden die haar hebben genomen

  11. #26
    ..::Lief::..

    Reacties
    906
    15-03-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Een vriendin van me had haar genomen en die was juist heeel erg tevreden. Zohra had haar ook wel graag
    Ik ben heel erg blij dat ik je heb leren kennen.. Je bent heel erg wijs en een hele lieve, mooie meid.. Ben heel erg blij met je.. Insha allah zullen we elkaar ooit in het echt zien... Dikkkke kus van Thimoes/Ahma

  12. #27
    SuperN

    Reacties
    8.302
    07-12-2002

    Citaat Geplaatst door blauweregen Bekijk reactie
    Nee hoor, die decoratie is van haar maar 't ergste van als is meid, ze laat decoratie zien die ze niet eens heeft!!! En ik heb al ondervonden dat ik en m'n vriendin niet de enige zijn waarbij Zohra ons in't zak zet met haar valse decoratie! Ze heeft zogenaamde prachtige decoratie OP FOTO staan waarbij je echt staat te kijken maar alles is schijn en bedrog wallah! Ze komt af op de dag van je trouw (waarbij jij als bruidje machteloos staat want je moet haar op voorhand betalen en je ziet niets tot je de zaal binnenkomt als bruidje), af met valse decoratie dat je nooit hebt gezien bij haar en echt waar, neem het aan van mij MAAR DA TREKT OP NIETS!!!!!! Echt lelijk wallah!!!!!!!!!!! Als de foto's van m'n vriendin uitgekomen zijn zal ik ze plaatsen zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel..

    Jammer voor de meiden die haar hebben genomen
    K ben 1.5 jaar geleden ook bij haar geweest toen ik bezig was met plannen, en toen had ze me gezegd dat ze samen werk met iemand uit Mechelen. Ze had toen bruin met beige en dan tagines etc op tafel, das hetgeen dat ze me toen liet zien. Na mijn trouw ben ik er achtergekomen dat diegene diegene met wie ze samenwerkt aangetrouwde familie is, dus weet wel zeker dat het niet haar deco is.

  13. #28
    MVC Premium

    Reacties
    16.179
    29-08-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Ik zou een conract doen.

    Met daarin dat alles betaald wordt als ze haar afspraken nakomt. Als bruid moet je stevig in je schoenen staan. Als ze je niet mooi opmaakt vraag desnoods aan iemand of aan vriendinnen om je make up te doen.
    I choose to love you in silence, because in silence I find no rejection. And in silence no one owns you but me.

  14. #29
    Galo lia ghir nsay!

    Reacties
    1.774
    28-10-2008

    Citaat Geplaatst door nicemarokina Bekijk reactie
    Ik zou een conract doen.

    Met daarin dat alles betaald wordt als ze haar afspraken nakomt. Als bruid moet je stevig in je schoenen staan. Als ze je niet mooi opmaakt vraag desnoods aan iemand of aan vriendinnen om je make up te doen.
    Een contract is helaas nietig, omdat de meeste zwartwerken! Wel kan je der doorsturen naar de belastingdienst!
    A pencil and a dream can take you anywhere!

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    451
    06-05-2008

    Mensen Als Jullie Willen Stralen Neem Ziana Souad Van Brussel Wollah Ne Top Ziana Heb Haar 2 Maan Geleden Meegemaaakt Ze Heeft Me Opgemaaakt Vr Men Trouwdag Zag Er Prachtig Uit En Ze Is Correct Komt Op Tijd En Lieve Dame