1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.058
    01-07-2002

    Catering Afrah al Maghrib

    Salaam broeders en zusters,

    Wie heeft die catering Afrah al Maghrib gehuurd? Wat vind je van hun? Weet je toevallig hoe duur ze zijn? Ik hopp dat je me kan helpen! Ohja, wie kent nog meer goede catering? Alle tips zijn welkom!!!

    Alvast bedankt!

    Mahasalama!!!!


    ALLAH is groot en machtig. Zonder hem is het leven lastig. Dus laat zijn liefde in je hart groeien. Dan zal het geluk in je leven vloeien.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.058
    01-07-2002

    Wajo, dat is inderdaad heel duur!!!! Vind wel jammer dat de meeste catering heel duur zijn.... maar gelukkig zijn er wel betaalbare catering... Ik moet heel hard sparen!


    ALLAH is groot en machtig. Zonder hem is het leven lastig. Dus laat zijn liefde in je hart groeien. Dan zal het geluk in je leven vloeien.

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    521
    15-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    45 euro p.p, maar hoeveel maaltijden dan?
    en wat voor maaltijden?
    <

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.058
    01-07-2002

    He lieve zuster!

    Ja dat klopt, ik heb Ibtissam toevallig vanmiddag gesproken! Dat klinkt inderdaad heel goed! Ben wel blij, want zoveel geld hebben we niet, we zijn allebei pas afgestudeerd. We moeten ook nog een huis zoeken, dat kost ook veel geld.... Trouwens, ga je trouwen?

    Dikke kus, Mizz Fez


    ALLAH is groot en machtig. Zonder hem is het leven lastig. Dus laat zijn liefde in je hart groeien. Dan zal het geluk in je leven vloeien.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.058
    01-07-2002

    Hoop ook volgend jaar, of een jaar daarop. Dat weet ik niet, we moeten eerst een huis zien te vinden en kijken of we financieel haalbaar zijn, en dan pas een trouwdatum prikken. En jij? Nog geen trouwdatum geprikt? Heb je veel kunnen voorbereiden, zoals neggafa? Ik begin liever vroeg, dan kan ik rustig aan doen.... Goed van je om een poll te houden hoeveel bruidspaar hun geld uitgeven voor een bruiloft!!!!! Wajo, 14.000 Euro?! Auw mijn hart! Haha!


    ALLAH is groot en machtig. Zonder hem is het leven lastig. Dus laat zijn liefde in je hart groeien. Dan zal het geluk in je leven vloeien.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.058
    01-07-2002

    Hee, toevallig wou ik ook Saloua nemen! Ik heb een interview van haar (op marokkaans tijdschrift Mzine) en de zus van mijn goede vriendin heeft haar genomen. Maar heb gehoord dat zij best duur is.... Ik ken mensen uit tetouan, weet je wat? Ik ga hun navragen en dan kan ik een adres aan je doorgeven, waga? Ja, dingen kopen in Marokko is wel goedkoop, maar snik snik ik ga niet naar Marokko. Dus ik moet uitnodigingskaarten en bruidsuikers hier kopen. Ik ken een mooie marokkaans winkel (Rotterdam) waar ze ook bruidsuikers verkopen. Als je een kijkje wil nemen, dan wil ik je wel een adres geven!


    ALLAH is groot en machtig. Zonder hem is het leven lastig. Dus laat zijn liefde in je hart groeien. Dan zal het geluk in je leven vloeien.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.058
    01-07-2002

    Nou, niet ZO duur, maar gewoon duur.... Ik heb mijn vriendin geprobeerd te bereiken, maar zij is op dit moment onbereikbaar! Zij heeft me ooit verteld hoe duur het was, maar ben alweer vergeten!!! Sorry! Ik laat je z.s.m weten, waga?


    ALLAH is groot en machtig. Zonder hem is het leven lastig. Dus laat zijn liefde in je hart groeien. Dan zal het geluk in je leven vloeien.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.058
    01-07-2002

    Nee, geen onzin. In het begin was het wel een beetje saai, maar nu begint het steeds leuker te worden, dat is mijn mening...


    ALLAH is groot en machtig. Zonder hem is het leven lastig. Dus laat zijn liefde in je hart groeien. Dan zal het geluk in je leven vloeien.

  9. #9
    RFK-lid in opleiding

    Reacties
    3.911
    12-10-2002

    die catering is heel duur, als je het duurste arangement neemt ben je 60 euro per persoon kwijt. Maar ik moet zegge dat ze steengoed zijn. Ze hebben echt mooie dingen. Ze kunnen een zaal heel mooi aankleden en hun service is goed.
    inspiratieloos

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.058
    01-07-2002

    Amira, graag gedaan! Je krijgt hopelijk gauw een adres van me.... Hee zuster Mimi, bedankt voor je mening! Ja ik geloof dat ze een mooie dingen hebben, maar helaas heb ik geen geld voor.... 60 euro per persoon?! Wajow! Heb je hun maar 1 keer gezien?


    ALLAH is groot en machtig. Zonder hem is het leven lastig. Dus laat zijn liefde in je hart groeien. Dan zal het geluk in je leven vloeien.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.752
    18-10-2002

    Origineel gepost door MizzFez
    He lieve zuster!

    Ja dat klopt, ik heb Ibtissam toevallig vanmiddag gesproken! Dat klinkt inderdaad heel goed! Ben wel blij, want zoveel geld hebben we niet, we zijn allebei pas afgestudeerd. We moeten ook nog een huis zoeken, dat kost ook veel geld.... Trouwens, ga je trouwen?

    Dikke kus, Mizz Fez
    HE MIzzFez,

    Kun je me misschien wat meer vertellen over Ibtissam.. De produkten en diensten die ze heeft? De prijzen zijn natuurlijk ook h eel belangrijk..

    AfrahAlmaghrib is inderdaad heel duur..

    Iemand die ik ken heeft zo 20000 euro betaald.. Daar hoop ik mee mijn hele bruiloft te geven en nog wat over te houden

    Groetjes,
    Vifitje

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.058
    01-07-2002

    Hoi Vifitje,

    Ja, Ibtissam zorgt voor de decoratie, theehoekje, servering. Ze heeft werknemers die eten en dranken serveren en gasten verwelkomen. Zij kan ook pastilla's, vis, salades, koekjes maken.... heb je interesse? Hoor het nog van je!


    ALLAH is groot en machtig. Zonder hem is het leven lastig. Dus laat zijn liefde in je hart groeien. Dan zal het geluk in je leven vloeien.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.752
    18-10-2002

    Origineel gepost door MizzFez
    Hoi Vifitje,

    Ja, Ibtissam zorgt voor de decoratie, theehoekje, servering. Ze heeft werknemers die eten en dranken serveren en gasten verwelkomen. Zij kan ook pastilla's, vis, salades, koekjes maken.... heb je interesse? Hoor het nog van je!
    Heb wel interesse.. Maar weet je ook iets over de prijzen.. Want vindt het vervelend om al die mensen af te gaan en dan blijken ze duur te zijn, ofzo...

    Maar vertel is wat jij allemaal weet en wat je indruk van hen is..

    Groetjes,
    Vifitje

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.752
    18-10-2002

    Origineel gepost door lalala
    he

    als je op deze site kijkt w w w . d j n a s s i . n l

    wel aan elkaar typen

    daar staan ook een aantal goedkopere cateringbedrijven op
    en ook negefa's en bnds enz enz

    gr

    Jamila
    Heb een aantal keren deze site bekeken, maar ik kom maar niet bij die cateringsbedrijven, negafa's enzo..

    Vifitje

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.752
    18-10-2002

    Origineel gepost door nediaa
    Hallo,

    Catering afrah el maghreb is echt ontzettend goed, dit is geen reclame maar wij hebben ze gehuurd afgelopen juli en ik kan zeggen dat we niks tekort zijn gekomen.
    Tja en als je iets heel moois wil dan betaal je daar ook iets meer voor, dat geldt voor alles.

    koffie, thee, bestilla kip of vis, bruidstaart, fruit, en nog veel meer andere gerechten en niet te vergeten de ontzettend moie versiering van de zaal!!!!!!!

    Succes!
    groetjes nadia
    Hoeveel hebben jullie betaald als ik vragen mag?