1. #2401
    MVC Lid

    Reacties
    7
    25-11-2012

    Ik wees mezelf erop en niet wijste
    Een zoontje dat en niet een zoontje die

    Je moet je schrijfwerk beter gaan verzorgen.

  2. #2402
    AlhoceimaTouzientje

    Reacties
    9
    28-11-2008

    Je hebt echt talent mops upp
    (L) Oemie * Oemie * Oemie * Ebbie (L)

  3. #2403
    MVC Lid

    Reacties
    101
    28-01-2013

    Wauw goed verhaal!
    Marokkaan in de samenleving.

  4. #2404
    MVC Lid

    Reacties
    171
    22-11-2012

    Is het waargebeurd? Het is echt prachtig
    Hou van mijn wederhelftje

  5. #2405
    MVC Lid

    Reacties
    1
    19-04-2013

    is dit verhaal waargebeurt?

  6. #2406
    MVC Lid

    Reacties
    7
    18-04-2014

    geweldiigggg verhaaallll

  7. #2407
    MVC Lid

    Reacties
    243
    07-05-2011

    salam saliha,
    ik wil jou bedanken voor dit practige verhaal.
    ik heb letterlijk op sommige momenten gehuild alsof ik degene ben die de dingen in het verhaal meemaakt.
    mijn repect voor jou meid.
    ' Trotse mama van een zoontje al hamdullillah !

  8. #2408
    ^_^

    Reacties
    498
    29-01-2009

    Up
    Alhamdolilah 3alla kolli 7al.

  9. #2409
    De AllerLiefste__

    Reacties
    9.604
    28-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Hoi,

    Waar kan ik deel 1 van de verhaal vinden? iemand een linkje van deel 1

    Alvast bedankt!

  10. #2410
    MVC Lid

    Reacties
    30
    16-11-2016

    Het is een prachtig verhaal wat kan jij mooi verhalen schrijven ga zodoor schat

  11. #2411
    MVC Lid

    Reacties
    30
    16-11-2016

    Ik zou echt niet weten schat waar je het verhaal van deel 1 kan vinden. Ik heb zelf alleen deel 2 van het verhaal kunnen vinden .

  12. #2412
    De AllerLiefste__

    Reacties
    9.604
    28-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door jasmintange Bekijk reactie
    Ik zou echt niet weten schat waar je het verhaal van deel 1 kan vinden. Ik heb zelf alleen deel 2 van het verhaal kunnen vinden .
    Oow jammer ik ben zo autistisch hierin dat ik perse eerst deel 1 wil lezen voor ik aan een ander deel begin. Ik ga even zelf proberen te zoeken met de hoop het te vinden.

    Bedankt voor je reactie

  13. #2413
    De AllerLiefste__

    Reacties
    9.604
    28-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb je verhaal in 1 dag uitgelezen omdat ik zo meegetrokken werd in je verhaal. Het was zo goed geschreven en ik heb helaas deel 1 niet kunnen lezen. Hoop dat ik dat ooit nog zal lezen.
    Ik zie dat je een oude lid bent en denk dat je niet meer actief bent op marokko.nl Ik hoop dat je dit ooit zal lezen en een nieuw verhaal zal schrijven. Je hebt echt talent en ik zou zeker nog een verhaal van je willen lezen.

    Echt respect voor jou schrijf manier en hoe je elke detail zo goed verwoord!

  14. #2414
    Foolish.

    Reacties
    13.619
    14-09-2010

    Ik hou zoveel van dit verhaal. Ik ga hem gewoon weer opnieuw lezen.
    M Till death do us part.

  15. #2415
    Foolish.

    Reacties
    13.619
    14-09-2010

    Citaat Geplaatst door miss_saliha Bekijk reactie
    “Zal ik hem van je overnemen?” zei Faisal en stond op. Ik knikte en hij tilde hem rustig op en bracht hem naar zijn bedje. Ik deed de tv uit en alle lichten en ging richting de slaapkamer. Ik kleedde me uit en ging in bed liggen en keerde me zoals gewoonlijk om met mijn rug toegekeerd naar de kant van Faisal, wat ik altijd expres deed. Hij kwam naast me liggen en ook zoals gewoonlijk was het doodstil terwijl we normaal altijd kletsten in bed. Zwijgen was goud geworden. Opeens begon hij onrustig te worden en keerde van de ene kant naar de andere kant. Ik wilde hem erop aanspreken maar hij was me voor en opende zijn mond.. “Saloua, hou me alsjeblieft vast.. open je armen weer voor me.. ik trek dit niet meer.” Zei hij fluisterend alsof het van zijn leven afhing. Stiekem moest ik ervan lachen maar ik hield me in. Ik was trots op mezelf dat ik zo iets had bereikt terwijl ik hiervoor hem moest smeken. Ik had al gezegd dat hij het op een dag dubbel zo dwars zou terugvoelen, what goes around comes around, dit was geen dag maar dagen waar hij mee heeft moeten worstelen. Ik negeerde hem waardoor hij begon te zuchten. Ik wilde nog even genieten van de macht die ik had. Hij keerde me zijn rug toe en ik draaide me om naar hem. Even staarde ik naar zijn rug en besloot hem te verlossen van zijn lijden en het ijs te breken. Ik gleed met mijn hand van zijn schouder naar beneden tot aan zijn arm. In een fractie van een seconde keerde hij zich om en schoof dicht tegen me aan alsof hij de hint al door had. Ik ging overeind zitten en nam hem in mijn armen. Hij greep me bij mijn middel strak vast en liet zijn hoofd op mijn borstkas rusten. Hij had me gemist en dat voelde ik aan. Ik gleed met mijn hand over zijn hoofd en gaf hem een kus waarna hij met zijn hoofd naar mijn buik zakte en me daar een kus gaf. Ik dacht meteen aan het kleine embryo die zich aan het ontwikkelen was en vond het een geschikt moment het hem te vertellen. “Ik hou van je..” zei hij en keek me aan. Ik begon te lachen en pakte zijn gezicht vast. “En ik hou van jou.. maar ik moet je een klein geheimpje vertellen..” zei ik waardoor zijn ogen me geschrokken aankeken. “Je hoeft niet zo geschrokken te kijken, nergens voor nodig, het is een leuk geheim!” zei ik lachend waardoor hij meteen overeind ging zitten. “Wil je het horen?Dan moet je me eerst strak omhelzen en me dat warme gevoel bezorgen..” zei ik hem gluiperig waardoor hij nieuwsgierig begon te glimlachen en me strak omhelsde. “Ik omhels je graag en kus je graag..dus kom maar hier!” zei hij en begon me te kussen. “Ik ben zwanger” zei ik waardoor hij meteen stopte en me geschrokken aankeek. “Dit meen je niet?!Hoe lang weet je het al?!” vroeg hij geshockeerd. “Haha, sinds vorige week. Ik ben naar de dokter geweest voor mijn misselijkheid en dat overgeven weet je nog?Kwam mede door dit kleine kotertje in mijn buik!” zei ik waardoor hij me meteen omhelsde. Zo strak dat ik het benauwd kreeg. “Saloua, het spijt me zo erg dat ik er niet voor je was. Het spijt me dat ik je zo verwaarloosd heb, het spijt me dat ik je de rug toekeerde terwijl jij me hard nodig had!Het spijt me.. vergeef me alsjeblieft!” zei hij aan een kant door zonder een tussenstop. “Het is al goed Faisal. Maak je niet zo drukjes erover!We krijgen een tweede kindje erbij, misschien zelfs een meisje dit keer!” zei ik met een gelukkig gevoel. “Het spijt me Saloua, echt diep vanuit mijn hart!Ik wil er voor je zijn, voor je zorgen en altijd voor je klaar staan. Jij en Ryan verdienen het allerbeste!” zei hij met tranen in zijn ogen. Ik schrok van zijn manier van verontschuldigen en de tranen in zijn ogen alsof er meer achter zat. De argwaan die hij op dat moment opwekte begon aan me te knagen waardoor ik begon te twijfelen aan iets waar ik niks van afwist. “Faisal, wat is er toch aan de hand met je?” vroeg ik zo voorzichtig mogelijk. “Niks Saloua, ik ben superblij met het nieuws. Ik houd gewoon zoveel van je!Jij bent mijn alles!En ik ben god dankbaar voor wat hij me heeft gegeven.” zei hij. Voor dat ik nog wat kon zeggen bezorgde hij me een onvergetelijke nacht..
    Notif
    M Till death do us part.