Citaat Geplaatst door miss_saliha Bekijk reactie
Dames ik heb echt genoten van jullie geweldige, lachwekkende reacties. Nieuwe fans welkom! Thanks en leesse!


Hij riep me nog na niet weg te gaan maar ik negeerde hem. Ik rende naar de uitgang en probeerde de deur open te krijgen die goed op slot zat. Ik kreeg het benauwde gevoel en verlangde naar lucht. Een van de beveiligers die net aan kwam lopen keek me ongerust aan en vroeg me of alles oke is. Ik schreeuwde tegen hem dat hij de deur moest open doen, wat hij meteen deed. Ik rende meteen naar mijn auto, stapte in en schreeuwde het uit van het verdriet en pijn. Huilend startte ik de auto en reed meteen weg met een harde snelheid. De bestuurders van rechts verlengde ik geen voorrang die moesten allemaal hard op de rem. Daar zat ik dan in een groot risico voor mezelf en voor anderen, ik wist niet waar ik mee bezig was, was niet bang voor het verkeer het enige wat ik wilde is weg hier. Weg uit de plek van pijn en teleurstellingen! Huilend hield ik het stuur strak vast en drukte het gaspedaal helemaal in om zo op de snelweg in te voegen. Ik had iemand nodig die me kon helpen, die naar me luisterde en me vertelde dat ik in een nachtmerrie zat. Ik had dit al veel te lang verborgen gehouden daardoor hield ik er een zwaardere impact van over. Ik pakte mijn telefoon uit mijn zak en schakelde hem aan. Ik had een berichtje van Fatima ontvangen, zonder te lezen drukte ik op bellen en belde haar op..

Fatima: Heyyy schat..

Saloua: Fatima, je moet me helpen!

Fatima: Saloua wat is er gebeurd? Waarom huil je? Waar ben je?

Saloua: Hij heeft me gewoon bedrogen! En dat nog wel met een sloerie van kantoor!

Fatima: Neeeeeeeeeeee?!!!!Faisal?!!!!!!!

Saloua: Ze heeft mijn leven verwoest!Ze is zelfs zwanger van hem!!!Zeg me alsjeblieft wat ik nu moet doen!

Fatima: Wejowwwwwww neeeeeeā€¦!!!Hoe weet je dit allemaal?Zit je in de auto?!

Saloua: Ik hou van hem die vuile klootzak!Hoe kom ik ooit over hem heen?!Hij was gewoon altijd bij haar op kantoor. Hij heeft gewoon f.ucking seks met haar gehad!Hij heeft mij gewoon vervangen met een slet!

Fatima: Saloua alsjeblieft stop de auto, dan kom ik nu naar je toe, waar je ook bent!Je hoort nu niet te rijden!

Saloua: NEE WAAROM?Heb ik dan nog een leven?Heb ik dan nog mensen die me nodig hebben? Ik ben toch vervangbaar!

Fatima: Je hebt je zoontje Ryan, die zijn moeder nodig heeft!Faisal kan de tering krijgen!STOP DE AUTO!Je riskeert je leven!

Saloua: Ik kom wel naar jou toe!

Fatima: Rijdt voorzichtig alsjeblieft! Oke?

Saloua: Ja, oke!

Ik legde mijn telefoon op de stoel naast mij en reed verder richting Hilversum waar Fatima en Karim nog altijd woonden. Ik kon niet helder nadenken, de pijn was zo overheersend. Mijn telefoon ging over, ik staarde naar het beeldscherm wat aanduidde dat er onbekend gebeld word. Ik nam op in gedachten dat het Fatima was. Het scheen Faisal te zijn. Ik schreeuwde tegen hem dat hij mij met rust moet laten, niet meer moet bellen en hing op. Hij bleef maar bellen en bellen. Iedere keer bleef ik ernaar staren en schelde hem uit. Hij stoorde mij bij het rijden dat ik de rijbaan niet eens in de gaten meer hield. Afslag Hilversum naderde. Ik nam de afslag en reed nog altijd harder dan toegestaan was. Uit het niets verscheen er een rode stoplicht, op dat moment werd ik afgeleid door mijn telefoon die weer overging. Net dat ik om wilde kijken naar het rode stopteken om uiteindelijk te gaan afremmen. Was ik net te laat doordat ik te hard reed en botste keihard tegen mijn voorganger. Het enige wat ik voelde voor het incident was de angst en mijn hart die snel tekeer ging omdat de auto niet sneller wilde afremmen, voordat ik nog kon vatten wat daarna zou gebeuren was ik al buiten bewustzijn geraakt.
Notif