1. #31
    Queen

    Reacties
    214
    22-05-2008

    upp

    ga gauw verder!!

    prachtig verhaal!!!

    XX

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    224
    27-01-2009

    mooi! ga gauw verder(K)

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    72
    01-07-2005

    ga verder....

  4. #34
    MVC Premium

    Reacties
    370
    21-10-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Je bent online, ga verder meid!! Prachtig!!

  5. #35
    ~*~..Oujdia..~*~

    Reacties
    3.751
    14-10-2003


    “Faisal waarom raak je me niet meer aan?Heb ik iets verkeerds gedaan?” vroeg ik hem met een vernederend toontje en draaide hem mijn kant op. Hij bleef me aanstaren en wist niet hoe hij moest reageren, wat ik uit zijn ogen kon lezen. Mijn man was zo ongelukkig en ik wist niet waarom. Bang voor zijn reactie raakte ik zijn gezicht aan, afwachtend op zijn hand die mijn hand wegduwde bleef ik hem aanstaren. En ja hoor, binnen 10 seconde pakte hij mijn hand vast en legde het op zijn kussen. Ik ging kapot van binnen. “Verlos me alsjeblieft van mijn lijden en praat tegen me!” zei ik smekend en voelde de tranen in mijn ogen verzamelen die ik in de vrije loop liet gaan ook, hij kon niets opmerken omdat het licht uit was, zo wilde ik het houden ook. “Saloua, ga alsjeblieft slapen. Je moet morgen vroeg op en ik ook!” zei hij meedogenloos. “Faisal mag ik je herinneren: We staan op drijfzand en zakken dieper en dieper in de shit door jouw gedrag. Laat dit duidelijk zijn uiteindelijk heb jij het op je geweten!” zei ik en keerde me om.

    Die nacht deed ik zo hard mijn best om in slaap te vallen maar ik kon de slaap maar niet vatten. Hij viel als een blok in slaap, natuurlijk hij had schijt aan alles, waarom zou hij de slaap niet kunnen vatten he. Ik stond op en ging naar de slaapkamer van Ryan. Hij lag er vredig bij met zijn beertje naast hem. Ik tilde hem op, nam een grote deken mee en ging naar de woonkamer. Ik zocht maar toenadering bij Ryan en legde hem op mijn borstkas. Ik kon horen hoe hij ademde en hoe zijn hartslag bonkte. Met hem kon ik de hele wereld aan. Uiteindelijk viel ik op de bank in slaap met Ryan in mijn armen. De volgende ochtend werd ik wakker door Faisal die zich aan het klaar maken was om naar zijn werk te gaan. Ik keek naar Ryan die nog in mijn armen lag te slapen. Ik besloot die dag ook niet te gaan werken, ik had slecht geslapen, mijn spieren deden pijn van de verkeerde houding die ik de hele nacht aanhield en echt zin had ik niet. Ik hoorde de voetstappen van Faisal onze richting op komen en sloot mijn ogen alsof ik nog aan het slapen was. Ik voelde hoe hij met zijn vinger over mijn wang gleed en Ryan een kus gaf. Net dat hij weg liep keerde hij weer terug en gaf me een kus op mijn voorhoofd. Ik begreep er niets meer van! Was ik nou gek geworden of wat? Die man was vreemd bezig en allahoa3lam wat er nog meer gaande was..


  6. #36
    The love of my life

    Reacties
    356
    16-02-2008

    Yessss


    upp upp

  7. #37
    ~*~..Oujdia..~*~

    Reacties
    3.751
    14-10-2003

    Beste dames,

    (allereerst bedankt voor de reacties!)

    Er komt later een groot stuk aan die vetgedrukt is. Dit doe ik expres omdat Faisal dan de ik-vorm is. Ik meld dit zodat jullie niet in de war raken.

    Groetjes..


  8. #38
    The love of my life

    Reacties
    356
    16-02-2008

    ik hou echt van faisel hahahahaha

  9. #39
    ~*~..Oujdia..~*~

    Reacties
    3.751
    14-10-2003

    Citaat Geplaatst door Romantiic Bekijk reactie
    ik hou echt van faisel hahahahaha
    Hahahahahaha.. jij bent ook echt gestoord he. Wat vind je zo leuk aan hem?


  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    224
    27-01-2009

    ik ga slapen

    Ps:en slaaplekkeralvast(K)

  11. #41
    MVC Premium

    Reacties
    14.935
    20-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Notificatie

    Peace. It does not mean to be in an place where there is no noice, trouble or hard work. It means to be in the midst of all those things and still be calm in your heart.


  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    72
    01-07-2005

    ach zo lief van hem...
    Ga gauw verder....je hebt wederom zeer talent

    Kus Kus

  13. #43
    ~*~..Oujdia..~*~

    Reacties
    3.751
    14-10-2003


    Faisal:

    “Leuke zoontje heb je Fais, lijkt precies op zijn vader een echte snoesje!” zei Ikram die mijn kantoor binnen kwam wandelen. “Ikram kunnen we gewoon aan de slag gaan, er moet nog veel gebeuren!” zei ik en deed mijn koffer open. Ikram deed de deur op slot en liep op me af. “Je bent gespannen, take it easy.” Zei ze en ging op me schoot zitten. “Je vrouw heb ik eerder ergens gezien. Als het goed is in de winkel waar ik dat jurkje voor jou gekocht had.” Zei ze met een uitdagende blik en gaf me een kus. “Ja, dat dacht ik al. Ze had hem ook aan die avond!” zei ik kwaad en duwde haar van me weg. “Stond het haar beter dan mij dan?Nee he..?” “Ikram, hoe vaak heb ik je gezegd dat je niet over mijn vrouw noch over mijn zoontje mag praten?!Er mag niets uit jouw mond komen wat met hen te maken heeft begrepen?!” “Fais, rustig man. Ik plaag je maar en mag ik ook gewoon jaloers wezen of niet?!” “Mens jij hebt het recht niet eens om jaloers te worden!Als er iemand jaloers mag worden en het recht heeft dan is dat alleen Saloua!Ik ben haar man, niet die van jou!Wat er tussen ons is gebeurd had niet mogen gebeuren en dat weet jij!” “Fais, je genoot er anders wel van!Je wilde het zelf.. en hoe je het went of keert het was een fijne belevenis. Je bent een uitdagend ventje, ik hou wel van die spanning. En wat is gebeurd is gebeurd, je kunt het niet terug draaien!En ik durf te wedden dat toen ik dat rode sexy jurkje aan had, je ook met moeite moest inhouden!” “Nee, jij bent ook zo een manipulerende vrouw he!Jij hebt het in het begin allemaal uitgelokt terwijl je wist dat ik getrouwd was!” “Sjongejonge. fais stel je niet aan, je vind het hartstikke leuk met mij en ik weet dat je liever bij mij bent dan bij je vrouw!Zehma overwerken.. come on.. geef gewoon toe. Ik ben het beste wat je overkomen is!” zei ze weer op een verleidelijke toon en duwde me tegen de muur aan. Ze opende langzaam mijn knoopjes open en begon me overal te zoenen. Ze gleed langzaam met haar handen naar de knoop van mijn broek en probeerde die ook te openen. Ze had me volledig in haar macht totdat ik Ryan opeens voorbij zag lopen. Geschrokken knipperde ik met mijn ogen of het realiteit was. Het waren de flashbacks van gisteren toen Saloua en Ryan hier waren. Ik weet precies nog waar ze beiden stonden en op de plek waar ik nu met deze onbekende vrouw sta te rommelen stond Ryan gisteren ook. Ik duwde Ikram meteen van me weg en knoopte mijn kleren dicht. “Kom op Fais, ik heb zin in je!” “NEE IKRAM!We moeten werken op deze vloer niet jouw lusten bevredigen!” “Please Fais, ik beloof je dat ik je de hele dag met rust laat als we het nu afmaken.. of weet je wat nog maar een keertje de grote daad en dan laat ik je in plaats van een dag met rust VOORLOPIG met rust! ” “NEE IKRAM ER KOMT GEEN TWEEDE KEER!Door onze gedrag komt zelfs onze werk hierdoor onder te lijden. We doen helemaal niets meer, dit is toch f.ucking niet normaal! Als het straks slecht loopt met het bedrijf dan hebben we het aan ons te danken ja!En verdomme mijn zoontje heeft op die plek gestaan gisteren, heb je geen respect of een beetje schaamte?!!” schreeuwde ik opeens boos zonder te beseffen. “Schaamte?Laat me niet lachen.. niets kan me bij je vandaan houden. Ik ben besmet nu en een terugweg is er toch niet meer. Ik stop wel met zeuren maar dat doe ik alleen omdat jij je vandaag schaamt voor je daden en je schuldig voelt tegenover je vrouw en je zoontje.” Zei ze vals waar ik niet op wilde reageren, hoe je het went of keert ze had gelijk!Ik schaamde me dood voor mijn daden. Ik verwaarloosde mijn vrouw en kind voor haar. Jullie zullen wel denken “Wat een meedogenloze KLOOTZAK!” maar geloof mij ik ga er zelf ook kapot van.


  14. #44
    ~*~..Oujdia..~*~

    Reacties
    3.751
    14-10-2003


    Het begon 6 maanden terug. Het bedrijf had een vacature open staan en Ikram solliciteerde bij ons. Het was een jonge vrouw met pit en lef. Ze kondigde op het begin al aan dat ze tot het uiterste ging wat de grote bazen interessant vonden in haar. Helaas waren de grote bazen aanwezig op het moment dat zij haar sollicitatiegesprek met mij had. Ze vonden het leuk om haar uit te horen en gingen er maar bij zitten. Ik had in een vroege stadium het vermoeden dat zij voor problemen kon zorgen omdat ze me vaak uitlokte met haar charmes. Jullie zullen dan denken maar jij bent de manager je had haar eruit kunnen gooien. Nee, dat kon ik niet. Ik had natuurlijk ook managers boven mij die het bedrijf op een grote afstand in de gaten hielden. Ik had grote bewijzen nodig om haar eruit te kunnen gooien, dus ze moest een grote blunder maken om haar als onbekwaamde medewerker te benoemen. Helaas deed ze haar werk prima. Ik bleef afwachten en hoopte dat ze iets fouts ging doen. Alleen kwam dat er maar niet en kreeg ik met een hele andere wending te maken. Iedereen keek tegen haar op. De mannelijke collega’s vielen als een blok voor haar Marokkaanse schoonheid. Toch kon ze mijn Saloua niet overtreffen. Ik hield en hou nog steeds oprecht van Saloua en van mijn zoontje. Ik zou mezelf nog eerder ophangen dan dat ik ze pijn zou willen doen. Helaas heeft deze vrouw me in haar klauwen te pakken gekregen zonder dat ik het besefte. Er gingen onderlinge geruchten dat ze me leuk vond. Daardoor creëerde ik altijd afstand. Ik zag haar vaker naar me staren en pogingen ondernemen om nader contact te zoeken. Ik liet haar keer op keer indirect doen blijken dat ik geen interesse in haar had. Ik had toen van een collega begrepen dat ze al op de hoogte was van het feit dat ik getrouwd was en een kind had, toch bleef ze schaamteloos door gaan. Ik had ook niets anders verwacht, zoals ze beweerde bij haar sollicitatiegesprek “Ik ga tot het uiterste” heeft ze goed bewezen. Maanden verstreken en liet haar haar gang gaan, ik wist dat mijn gezonde verstand en de liefde voor Saloua mij zouden behoeden voor het kwade. Maar ik had het verkeerd, ze heeft misbruik van me gemaakt op de juiste momenten!

    Sinds kort hadden Saloua en ik vaak ruzie over dat overwerken wat toen nog echt overwerken was. Op me werk dacht ik vaak aan onze ruzies en ik baalde als een stekker dat ik het zo druk had op mijn werk. Ik heb zelfs vaak de neiging gehad om deze functie op te geven en genoegen te nemen met mijn vorige functie die standaard werktijden had. Op een dag hadden Saloua en ik ruzie, het gebeurde in de ochtend, ze bleef maar zeuren over dat overwerken en over andere zaken wat heel normaal is tussen vrouw en man. Zij schreeuwen, ik schreeuwen en Ryan huilen. Kwaad verlieten we het huis, zij naar haar werk, Ryan naar mijn schoonmoeder en ik naar mijn werk. Op me werk was ik zo gefrustreerd en kon me niet concentreren. Op dat moment observeerde Ikram me constant en greep haar kans. Ik had nooit verwacht dat ze zo ver ging, dat ze schaamteloos haar kleren uit begon te trekken en mij verleidde of beter gezegd misbruik maakte van mij wetend dat ik gefrustreerd en boos was. Ze kwam steeds dichterbij en hoe meer ze dichterbij kwam hoe minder ze aan had. Geshockeerd staarde ik haar aan, ik had heel lang geen andere lichaam gezien dan die van Saloua en bleef verbaasd toekijken hoe ver iemand kan gaan. Het duivelskind raakte me aan op de meest gevoelige plekken en deed haar ding op een professionele manier, alsof ze dit vaker deed. Het was hoe dan ook een ervaren vrouw. Nu zullen jullie wel denken “Eikel, je had haar weg kunnen duwen!” Ja dat is waar, ik probeerde haar weg te duwen maar het mislukte om helder te blijven denken. Ze verleidde me zodanig dat ik niet eens meer wist waar ik mee bezig was. Zelfs Saloua vergat ik, mede doordat we ruzie hadden en ik nog kwaad op haar was. Het is geen excuus maar als je op iemand boos bent haat je diegene tijdelijk. Saloua en ik hielden het geen dag vol om boos op elkaar te blijven en maakten het altijd op dezelfde dag nog goed. Tijdelijke haat veranderde snel in eeuwige liefde. Ikram was er gewoon op het juiste moment, juiste tijd en juiste plaats. Het gebeurde in een fractie van een seconde zonder dat ik het besefte lagen we samen naakt op de grond. Na de daad schaamde ik me kapot en besefte ik pas wat ik gedaan had. Ik kon het niet geloven en stuurde haar gelijk weg. Ik begon als een klein kind te huilen en de gebeurtenis bleef zich herhalen in mijn hoofd. Het enige waar ik aan kon denken was Saloua. Ik had haar bedrogen!Ik, als getrouwde man, was vreemd gegaan!Op dat moment pakte ik mijn telefoon en belde haar op. Ik moest het haar vertellen, ik moest haar gewoon zeggen wat er hier op kantoor is gebeurd. Wij hadden geen geheimen voor elkaar en vertelden elkaar altijd alles al was het het minst geringste. Ze nam niet op, ze was natuurlijk boos we hadden ruzie. Uiteindelijk besefte ik dat het goed was dat ze niet opnam. Ik zou haar hoe dan ook kwijt raken. Of ik nou eerlijk was of niet kwijt raken zou ik haar en Ryan toch. Die dag was een hel voor me. Ik kon niet nadenken, praten of bewegen. Ik wou dat het een nachtmerrie was en wakker werd maar het was de harde realiteit!


  15. #45
    ….

    Reacties
    31
    23-08-2007

    Is een mooie verhaal serieus daarom moet je vrouwen veel aandacht geven anders krijg je dit