1. #16
    ~*~..Oujdia..~*~

    Reacties
    3.751
    14-10-2003

    Mijn werkdag zat er weer op. Ik stapte mijn auto in en er schoot mij in eens op dat het morgen onze trouwdag was. Faisal en ik vierden onze trouwdag elke jaar, zomaar omdat we onze relatie zo belangrijk vinden. Hij regelde dan vaak een leuke avond en legde me gigantisch in de watten. Het was elke jaar weer een leuke belevenis of dat morgen ook het geval was, was nog even afwachten. Uit het niets stopte mijn auto midden op de weg. Ik probeerde meteen aan de kant te rijden wat me met moeite ook lukte. Ik begon er op los te schelden en had al meteen door wat er mis was. Ik ben een koe die vaak vergeet haar auto te tanken. Faisal deed dat altijd voor me als hij door had dat de auto benzine nodig had. Maar aangezien mijn man zich toch niet meer met mij bezig houdt, moest ik dit soort dingen nu tijdig opmerken. Ik pakte mijn telefoon om Faisal te bellen maar bedacht me dat we ruzie hadden. Kwaad stapte ik uit en schopte keihard tegen me auto van de woede. Er reed een auto voorbij en stopte opeens een paar meter verderop. Op z’n achteruit reed de auto terug en stopte voor mijn auto. Ik herkende de auto ergens van. Ik moest hardop denken totdat er een meneer uitstapte en me het antwoord gaf. “Wat is er mis mevrouw?” zei hij met een glimlach en kwam steeds dichterbij. Het was de jongen die me aanstaarde bij de benzinepomp, wel erg toevallig dat hij dan voorbij reed. “Hoi, ik ben Zakaria en jij bent?” vroeg hij en reikte zijn hand naar me toe. Ik wist niet zo goed hoe ik moest handelen en hij zag me al onrustig worden. “Ik wil je graag helpen, meer niet” zei hij vervolgens. Ik gaf hem een hand en vertelde hem wat er precies gaande is. Ik had benzine nodig! Hij begon te lachen. “Lach je me uit? Het is niet mijn schuld dat ie leeg is hoor!” zei ik geïrriteerd. “wiens schuld was het dan?Van de auto zelf?” zei hij nog steeds lachend. “NEE van mijn man!” Hij keek me geschrokken aan. “Ben je getrouwd?” vroeg hij me met een teleurgestelde toontje. Toen moest ik hard lachen en hij wist heel goed waarom. “Zo een mooie vrouw, ik had ook niet anders verwacht!” zei hij waar ik goed van begon te blozen. In ieder geval hij besloot benzine voor me te halen. Zo gezegd zo gedaan. Ik bedankte hem en vroeg hem “was het nou toeval dat je voorbij reed of…?” hij begon te lachen. “Weet je wat het is Saloua, ik zat te tanken en opeens kwam er een beeldschone vrouw voorbij lopen. Ik zag een engel met verdriet in haar ogen. Je zult nu wel denken “schei uit hoe weet jij dat nou!” maar ik bezit een flinke dosis mensenkennis. Ik kan gelijk hebben maar ik kan ook ongelijk hebben. Dus ik besloot jouw richting op te rijden, in de hoop dat ik je nog zou zien. En kijk eens.. het was het lot. Weet je zeker dat je getrouwd bent?” “Ja Zakaria, ik ben getrouwd en heb zelfs een kind. Sorry.. en bedankt voor je hulp!” zei ik hem en gaf hem een hand. Het was een mooie man om te zien, als ik niet getrouwd was dan had ik het echt wel geweten met hem. Opeens zei er een duivels stemmetje in mijn hoofd “het gaat toch slecht tussen jou en Faisal laat hem niet gaan, gebruik hem als back-up” Ik schrok ervan en besefte pas echt goed dat ik in een grove puinhoop zat. Ja, ik was volledig de weg kwijt. Ik schaamde me voor de gedachten die ik had en nam snel afscheid van hem.



    Onderweg ging er van alles door me heen. Wilde ik nou mijn man bedriegen? Ging ik er nou echt vanuit dat er een einde aan mijn huwelijk kwam? De tranen sprongen spontaan in mijn ogen bij het denken aan Ryan. Ik reed gelijk richting mijn moeder om mijn zoontje te halen. Hij was mijn belangrijkste bezit. Mijn moeder merkte op dat er wat gaande was en vroeg me ernaar. Ik zei dat er niks aan de hand was en ging weer weg. “Ryan mammie houdt van je!” zei ik tegen hem onderweg naar huis. Hij lachte en begon van alles te roepen in zijn eigen taal. Thuis voelde ik me zo schuldig tegenover Faisal en Ryan dat ik de hele tijd door bleef piekeren. En dit allemaal om alleen een gedachten. Een gedachten die ik niet eens in daden heb uitgevoerd. Zo zie je maar weer hoeveel ze beiden voor me betekenen. Ik moest Faisal zien, het schuldgevoel deed me bizarre dingen doen. Ik had hem een paar keer gebeld maar zijn telefoon schakelde hij uit bij mijn tweede belletje. Ik pakte Ryan, deed hem zijn jasje aan en trok zelf ook mijn jas aan. “Wij gaan papa een bezoekje doen op kantoor Ryan!Dan maar zo op deze manier!” zei ik tegen Ryan en zette hem in de auto. Hij wilde dolgraag overwerken dan moet ik maar wat vaker langs kantoor gaan. En ja hoor, ik was weer voor de tweede keer achterelkaar de initiator. Ik zal wel moeten want er begonnen zich gekke dingen af te spelen..


  2. #17
    The love of my life

    Reacties
    356
    16-02-2008

    Citaat Geplaatst door miss_saliha Bekijk reactie
    Jij bent een slimme lezer.. meer zeg ik je niet..
    hahahah thanxx..
    spannend zeg

  3. #18
    The love of my life

    Reacties
    356
    16-02-2008

    oeii, ze gaat iets tegen komen op dat kantoortje..
    wallou overwerk maaar... hahahah
    SPANNENDDD


    xx JE FAN (H)

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    224
    27-01-2009

    nog een klein vervolgje?

    (K)

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    224
    27-01-2009

    Up
    Up

    Up
    Up

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    224
    27-01-2009

    wilje nog een klein vervolgje typen(A)

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    224
    27-01-2009

    je bent online!

  8. #23
    ~*~..Oujdia..~*~

    Reacties
    3.751
    14-10-2003

    Citaat Geplaatst door Francaise002 Bekijk reactie
    je bent online!

    Komt eraan..


  9. #24
    ~*~..Oujdia..~*~

    Reacties
    3.751
    14-10-2003


    Aangekomen op onze bestemming tilde ik Ryan op en liep het grote gebouw in. Ik wist precies waar Faisal zat en liep er naar toe. Ik groette een aantal medewerkers die er nog waren en liep door naar de kamer van Faisal. Ik opende de deur en liet Ryan als eerste naar binnen lopen. Net dat ik opkeek om de blik van Faisal op te vangen zie ik iets wat ik niet verwacht had. Iets wat mijn mond vol verbazing deed openen..

    De beeldschone vrouw die ik gisteren in de winkel tegen kwam zat naast mijn man! Verbaasd liet ik mijn tas vallen zonder te beseffen terwijl Ryan alleen papa aan het roepen was. Faisal schrok blijkbaar van onze komst en stond meteen op. “Wat doen jullie hier?!” vroeg hij op een vreemde toon die aangaf dat we hier ongelegen binnen komen wandelen. Die vrouw keek me ook met een rare blik aan en stond op. Waarschijnlijk herkende ze me wel. “Ikram, dit is mijn zoontje Ryan en mijn vrouw Saloua..” zei hij en pakte Ryan op. Ze gaf me een hand met een droge lach wat ik wel herkende als vrouwzijnde. “Faisal, ik zie je straks anders morgen he!” zei ze en verliet de kamer. Ik voelde een steek van jaloezie bij alleen het noemen van zijn naam. Zij zag hem elke dag en voor haar had ie blijkbaar wel tijd genoeg. Zwijgend ging ik op de stoel zitten. Hij was druk bezig met Ryan zoenen en ging op een gegeven moment ook tegenover me zitten. “Wie was die Ikram?” vroeg ik hem jaloers. “Zij werkt hier ook, ze is adjunct-manager. ” “ Waarom schakel je je telefoon uit als ik je bel? Voor hetzelfde geld was er iets ernstigs aan de hand!” “Saloua ik zat in een vergadering!Maar wat doen jullie hier?” zei hij waar ik van opkeek. “Pardon?Weet je wel wat je vraagt Faisal?Kifesh wat doen we hier.. we zijn hier voor jou!Ik voor mijn man en Ryan voor zijn vader!Of bevalt dat je niet?We kunnen ook gewoon gaan hoor!” zei ik kwaad terwijl ik zo graag bij hem wilde zijn en met hem wilde praten. “Nee Saloua je begrijpt me verkeerd, laat maar!” “Faisal wij moeten praten, over zowel gisteren als de hele commotie eromheen.” Zei ik waardoor hij meteen opstond. “Laat maar Saloua!Het is al goed, ik heb hier geen zin in oke!” zei hij en legde Ryan neer die mijn kant op kwam lopen. Ik voelde het mes in mijn rug, deze man werd alleen maar afstandelijker en afstandelijker. Net dat hij me wilde passeren stond ik meteen op en duwde me tegen hem aan. “Ik mis je, ik verlang naar je Faisal!” zei ik hem en pakte zijn gezicht vast. Hij keek meteen van me weg en liep zwijgend bij me weg. “Ryan, wil je wat drinken mijn mannetje?” vroeg hij aan zijn zoon om van onderwerp te veranderen. Het brak mijn hart in duizend stukken. Wat deed ik hier?Ik was gewoon niet welkom en dat heeft ie dan ook wel heel goed laten blijken. En dit moet mijn Faisal voorstellen, mijn man!? Faisal verliet de kamer en deed de deur achter zich dicht. In elkaar gezakt staarde ik voor me uit. Denkend aan hetgeen waar ik in beland was terwijl Ryan overal aan het graaien was. Hij trok aan alles wat hij tegen kwam en maakte er een puinhoop van. Ik liet hem zijn gang gaan en was ver weg met mijn gedachten totdat Ryan met iets heel opmerkelijks aan het spelen was..


  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    10.896
    20-08-2007

    aahh please ga door!

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    10.896
    20-08-2007

    Leuk Verhaal
    Dont Stop Now
    We WANt Moreee

  12. #27
    MONEY OVER BITCHES!

    Reacties
    1.111
    10-11-2006

    ga verder aubb!.


  13. #28
    =)

    Reacties
    304
    30-11-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Spannend!
    dikke Up.


  14. #29
    ~*~..Oujdia..~*~

    Reacties
    3.751
    14-10-2003

    “Ryan schatje, wat heb je daar?” vroeg ik hem en ging op hem af. Het was iets roods. Ik pakte het van Ryan af en merkte op wat het daadwerkelijk was. Het was precies hetzelfde jurkje die ik gisteren gekocht had. Ik wist niet wat ik moest denken. Was Faisal daarom zo teleurgesteld gisteren toen hij mijn badjas open deed? Was het als cadeautje bedoeld of was het van die Ikram, die hem gisteren ook had gekocht? Ik begon argwaan te krijgen en bedacht verschillende scenario’s die aanleiding hadden met die Ikram waar mijn bloed van begon te koken. “Saloua doe normaal!!!Ben je helemaal gek geworden om zo iets te denken!!!” schreeuwde ik kwaad tegen mezelf en verstopte het jurkje weg. “Ryan kom we gaan naar huis schatje” Ik tilde hem op en besloot het te laten bezinken voor wat het is. Het was vast een cadeautje voor mij. Helaas had ik de verassing verpest gisteren. Bovendien hij was een getrouwde man en weet wat voor verplichtingen hij had en niet te vergeten de beloftes die hij heeft gedaan toen we trouwden toch? Ik liep zijn kamer uit en liep hem opeens tegen het lijf. Zwijgend passeerde ik hem. “Waar gaan jullie naar toe?!” vroeg hij alsof het hem wat interesseerde. Ik negeerde hem en ging weg.

    Dat we niet welkom waren was duidelijk! “Ryan, papa heeft het druk met zijn werk. We gaan lekker naar huis oke schatje?” zei ik tegen Ryan die ik op het kinderstoeltje vast maakte. Later die avond spraken Faisal en ik helemaal niet. Ieder was bezig met zijn eigen ding. Toen we eindelijk in bed lagen kon ik het niet laten om toenadering te zoeken. Vraag me niet waarom en wat me bezielt maar ik had sterk het gevoel dat er iets niet klopte wat me bleef knagen. Of was ik gewoon naïef? We moeten gewoon veranderen in het stelletje van vroeger. Als het mijn vriendje was dan had ik f.ucking schijt aan hem maar dit was nu een hele andere situatie. Het was mijn man, ik moest voor mijn relatie vechten zelfs als hij het niet deed, was het mijn taak dat wel te doen zodat ik later allahi hfed als het verkeerd afloopt niet bestempeld word met het slechte dat ik niet voor onze relatie gevochten heb. Bovendien wij hielden van elkaar en we hadden samen een kind, dit moest en zal opgelost worden!


  15. #30
    MONEY OVER BITCHES!

    Reacties
    1.111
    10-11-2006

    gaaaaa gauw verder,.