1. #1
    hakawa hakawa

    Reacties
    303
    21-11-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Exclamation HIER TIPS/ADVIEZEN AFVALLEN!!!

    HEY IEDEREen

    Veel mensen hebben niet bepaald de rondingen van een ideale vrouw (waaronder ik).. daarom zouden wij de beste snelste gemakkelijkste tips en adviesen willen ... .....om afteslanken en bewegen duz zet je advies of tips of afslank-ervaringen hier!!!!!


    Waar Denk je aan??




    Mijlen Strand...Maar geen Zee te bekennen..Stralende Dadelpalmen... Mooie Uitgestrekte Bergen en Ouases....Prachtige rivieren....Antieke dorpen...mooie tuinen....vriendelijke gezellige mensen...Ahidous..

    Aha ..Afoes Afoes!



    Kan je het al Raden?


    Ouarzazate natuurlijk!



    xxx The South of Maghreb


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    18
    16-02-2004

    Als ik alle tips en adviezen vrij ga geven dan heb ik binnenkort geen baan meer!


    Veel bewegen..drink veel water...eet veel groente en fruit {geen druiven en bananen}.

    Het is ook belangrijk om in de ochtend goed te ontbijten zoals een broodje met kaas en thee/koffie zonder suiker en als tussendoortjes fruit.

    Als je bereidt bent om een 1000 cal. dieet te volgen kan ik je dat wel ff mailen
    De schoonheid van een vrouw schuilt niet in haar gezicht

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    33
    20-01-2003

    Origineel gepost door Lalla_fatoes
    Als ik alle tips en adviezen vrij ga geven dan heb ik binnenkort geen baan meer!


    Veel bewegen..drink veel water...eet veel groente en fruit {geen druiven en bananen}.

    Het is ook belangrijk om in de ochtend goed te ontbijten zoals een broodje met kaas en thee/koffie zonder suiker en als tussendoortjes fruit.

    Als je bereidt bent om een 1000 cal. dieet te volgen kan ik je dat wel ff mailen
    ben t helemaal met je eens....

    je moet ook bijv. een vaste tijdstip hebben dat je na 18.00 of 19.00 nix meer eet behalve gezonde dingen en veeeeeeeeeel water drinken.
    en ook telkens kleinere porties eten nemen... niet helemaaaaaaaal bomvol vreten hahaha maar dat moet je opbouwen.
    oja, en z.ure dingen bij citroen en groene zure appels val je ook sneller van af

    tenminste een meisje bij in de klas hield zich hier aan en ze was toen 13 kilo afgevallen!! dat vind ik ook echt goed van haar want ik weet dat ik het niet langer dan 2 dagen kan volhouden hahahahaha

    de zomer komt eraan dus veel afval plezierrrrrrrr..........

  4. #4
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Wie kent deze pillen:

    Eurotrim
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  5. #5
    hakawa hakawa

    Reacties
    303
    21-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ewa...ik wil wel afvallen met water drinken en sporten.. maar is er nix orgineels.. waarvan je binnen een maand echte resultaat hebt..???


    Waar Denk je aan??




    Mijlen Strand...Maar geen Zee te bekennen..Stralende Dadelpalmen... Mooie Uitgestrekte Bergen en Ouases....Prachtige rivieren....Antieke dorpen...mooie tuinen....vriendelijke gezellige mensen...Ahidous..

    Aha ..Afoes Afoes!



    Kan je het al Raden?


    Ouarzazate natuurlijk!



    xxx The South of Maghreb


  6. #6
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Origineel gepost door SuperSalima
    Pillen
    Pillen zijn niet goed.....
    Ja, ik weet zucht...
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    69
    03-09-2003

    je moet geen pillen gebruken of afslankmiddelen zijn omin slecht voor
    drink veel water en na 18.00 niets meer eten behalve een appel ofzo
    en helemaaaaalllll geeeennnn limonade
    ik zou zeggen doe het snel want de zomer is er bijna:P
    Ik Heb Niemand Wat Te Zeggen...

  8. #8
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Origineel gepost door SuperSalima
    Jij toch niet
    Nee doe het niet dankzij jullie...
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  9. #9
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Waarom vind ik water drinken zo moeilijk?
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    38
    17-08-2003

    Ja meid ik heb ook problemen mat water drinken
    En ik moet ook afvallen want sinds ik getrouwd ben kom ik alleen maar bij.

  11. #11
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Origineel gepost door yasmien23
    Ja meid ik heb ook problemen mat water drinken
    En ik moet ook afvallen want sinds ik getrouwd ben kom ik alleen maar bij.
    Kom yasmien vanaf vandaag alleen maar water totdat we eraan wennen.
    Straks kunnen we niet meer zonder
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    38
    17-08-2003

    Thumbs up

    doen we glimlachje
    en het zal ons inshalaah lukken ook.
    Maar weet je wat zo gek is mijn man vreet zoveel en hij komt geen kilootje bij.

  13. #13
    *Tatouzient*

    Reacties
    71
    02-02-2004

    he ik heb ook gehoord dat je geen bananen moet eten want dan krijg je alleen maar een dikke ****

  14. #14
    *Sweety20*

    Reacties
    4.475
    16-06-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Glimlachje
    Waarom vind ik water drinken zo moeilijk?
    Ja he...

    Maar in Marokko? Drink ik chi 7 liter hihi.. maar hier? alleen wanneer ik ga trainen

    Be Sure Before You Close That Door


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    5.606
    09-11-2003

    Ik vind mezelf goed zo en ben blij met me XXL