1. #31
    La ilaha Ila Allah

    Reacties
    2.857
    25-08-2011

    Citaat Geplaatst door N1h2 Bekijk reactie
    Hamdoullah, zo zo... moet ik mabrouk zeggen?
    ik ben en blijf natuurlijk altijd een leraar door mijn natuurlijk overwicht in intelle enzo
    ja, ik draag nog steeds te vaak strop dassen
    Dat mag je wel zeggen haha. Ik heb de grote stap gezet en het onderwijs vaarwel gezegd (voorlopig of misschien wel voorgoed als het me bevalt). Was al een tijd voor mezelf begonnen en het ging zo goed dat ik geen juf meer hoef te zijn. (Maar blijf wel in mijn hart altijd een juf hoor, netzoals jij altijd meester blijft)

    Lees de Koran, want hij zal op de Dag des Oordeels verschijnen als een voorspraak voor degenen die hem lezen.


  2. #32
    La ilaha Ila Allah

    Reacties
    2.857
    25-08-2011

    Vrijdags is casual vrijdag toch? Mogen de stropdassen de wasmachine in

    Lees de Koran, want hij zal op de Dag des Oordeels verschijnen als een voorspraak voor degenen die hem lezen.


  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    792
    26-09-2013

    Citaat Geplaatst door Tamazight1985 Bekijk reactie
    Dat mag je wel zeggen haha. Ik heb de grote stap gezet en het onderwijs vaarwel gezegd (voorlopig of misschien wel voorgoed als het me bevalt). Was al een tijd voor mezelf begonnen en het ging zo goed dat ik geen juf meer hoef te zijn. (Maar blijf wel in mijn hart altijd een juf hoor, netzoals jij altijd meester blijft)
    voor jezelf is geen vrij
    dacht heel ouderwets, jwajti.. iden niet meer werken
    volgens mij was/ ben je een hele goede juf... so that;s a big lose.. for the kids

    stropdassen doe je niet in de wasmachine tenminste niet als je niet wil dat je stropdassen eruit gaan zien als de verlopen hondekop van Weert Gilders

  4. #34
    La ilaha Ila Allah

    Reacties
    2.857
    25-08-2011

    Citaat Geplaatst door N1h2 Bekijk reactie
    voor jezelf is geen vrij
    dacht heel ouderwets, jwajti.. iden niet meer werken
    volgens mij was/ ben je een hele goede juf... so that;s a big lose.. for the kids

    stropdassen doe je niet in de wasmachine tenminste niet als je niet wil dat je stropdassen eruit gaan zien als de verlopen hondekop van Weert Gilders
    Ohh jij dacht meteen ouderwets haha. Het grootste deel werk ik gewoon thuis achter me laptop, dus eigenlijk wel beetje ouderwets thuis zitten.
    Ik kan s ochtends opstaan en denken, vandaag heb ik geen zin. Ik kan beslissen: morgen ga ik 2 weken naar Marokko. .

    Serieus, dat wist ik dus niet weer wat geleerd.

    Jawel, ben een lieve juf. Mis het soms wel hoor

    Lees de Koran, want hij zal op de Dag des Oordeels verschijnen als een voorspraak voor degenen die hem lezen.


  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    Citaat Geplaatst door N1h2 Bekijk reactie
    een car -/- bus waar je mee op tour gaat is in mijn boek een touringcar
    Ach so. . . .
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    792
    26-09-2013

    Citaat Geplaatst door Tamazight1985 Bekijk reactie
    Ohh jij dacht meteen ouderwets haha. Het grootste deel werk ik gewoon thuis achter me laptop, dus eigenlijk wel beetje ouderwets thuis zitten.
    Ik kan s ochtends opstaan en denken, vandaag heb ik geen zin. Ik kan beslissen: morgen ga ik 2 weken naar Marokko. .

    Serieus, dat wist ik dus niet weer wat geleerd.

    Jawel, ben een lieve juf. Mis het soms wel hoor
    je hebt de echte baan die werkloze knorries hier altijd claimen te hebben dus
    rebbi sahlek..

    kindjes stinkuh

  7. #37
    La ilaha Ila Allah

    Reacties
    2.857
    25-08-2011

    Citaat Geplaatst door N1h2 Bekijk reactie
    je hebt de echte baan die werkloze knorries hier altijd claimen te hebben dus
    rebbi sahlek..

    kindjes stinkuh
    Dat kun je wel zeggen ja
    Amien, barakAllahufeek.

    Kindjes zijn lief ...vandaag nog een lief mailtje gekregen van een oud-leerling

    Lees de Koran, want hij zal op de Dag des Oordeels verschijnen als een voorspraak voor degenen die hem lezen.


  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    792
    26-09-2013

    Citaat Geplaatst door Tamazight1985 Bekijk reactie
    Dat kun je wel zeggen ja
    Amien, barakAllahufeek.

    Kindjes zijn lief ...vandaag nog een lief mailtje gekregen van een oud-leerling
    vertel mij wat

  9. #39
    La ilaha Ila Allah

    Reacties
    2.857
    25-08-2011

    Citaat Geplaatst door N1h2 Bekijk reactie
    vertel mij wat
    Wat...

    Good night was nice talking to you again.

    Lees de Koran, want hij zal op de Dag des Oordeels verschijnen als een voorspraak voor degenen die hem lezen.


  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    792
    26-09-2013

    Citaat Geplaatst door Tamazight1985 Bekijk reactie
    Wat...

    Good night was nice talking to you again.
    nou ... dat..

    idem.. thallah