1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Wie wil er (ALLEEN MORGEN) bijverdienen

    Citaat Geplaatst door NeshWaha
    Salaaaaaaaaaaaam meiden


    Wie heeft er een kennis, vriendin , tante of wie dan ook (illigaal mag ook) die morgen bij mij thuis de boel kan komen opruimen en schoonmaken? Uiteraard tegen betaling. We hebben net geverfd enzo, maar mag zelf die schoonmaak middelen niet inademen.



    Laat het me aub ZSM weten via PM!!


    Het is in amsterdam noord......



    Wassalaaaaaaaaaaaaam
    .

  2. #2
    Living la vida locca

    Reacties
    3.285
    14-08-2002

    Sarah kan niet zo goed lezen..
    Ze zegt toch dat ze die lucht niet mag inademen!

    Ik kan me zo irriteren aan dit soort berichtjes, je plaatst een berichtje en meteen negatieve reakties.
    Sodemieter op sarah ga terug naar die steen waar je net onder vandaan bent gekropen.
    Niets is wat het lijkt

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    608
    20-02-2004

    MVC Premium MVC Premium
    ohhhhhhhh wat zijn we allemaal weer stoer bezig zeg het gaat over een bericht waar een schoonmakster is gevraagd, en trouwens sarah mag schrijven wat ze wilt wat dat is haar mening. en trouwens NeshWaha wat heeft dit met de islam te maken als ik vragen mag?
    Selly sodemieter jij maar op en ga jij maar terug naar die steen waar je net onder vandaan bent gekropen.
    en ik vind het trouwens ook een domme bericht daar heb je tegenwoordig een krant voor

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    86
    16-10-2003

    NOU JA ZEG....

    Dit is toch iets heel normaals, als je een advertentie zet. Als zij nou hulp nodig hebt, en trouwens als ik veel geld zou hebben waarom zou ik geen huishoud meisje in dienst nemen.

    groetjes fatima

  5. #5
    Niyah is back

    Reacties
    1.303
    08-11-2002

    F-mouslima de zuster in kwestie wilde juist liever iemand die het hard nodig zou hebben , iemand die geen papieren heeft die heeft het harder nodig toch ? Dat is wat NeshWaha ook bedoelt in haar bericht. Ik snap dan ook niet wat je bedoelt maar goed. Het was een goed bedoeld bericht waar niks mis mee is en het is allang geweest dus waar maakt iedereen zich druk om soebhanAllah!!!!
    STEUN ISLAMIC RELIEF GIRO 2002


  6. #6
    .

    Reacties
    312
    21-10-2002

    damnnnnnn

    Onze sister heeft hulp nodig, waarschijnlijk vond ze dit ene beter medium en doe ze het zo...
    En zoals iemand zei: een illegale zonder papieren kan elk centje wel goed gebruiken, wil hierbij niet zeggen dat ik me beter voel dan hen.. denk dat niet
    Maar sorry meid,mensen in mn omgeving hebben almeaal wel een studie of werk sorry schatje..
    Maar suc6 met vinden
    ps: vraag je nichtjes of buurmeisjes
    :boogie:..Gezocht?? Dakka chikies
    Meiden voor Dakka Marrakechia :boogie:

  7. #7
    .

    Reacties
    312
    21-10-2002

    ow sorry.. ben laat met reageren
    :boogie:..Gezocht?? Dakka chikies
    Meiden voor Dakka Marrakechia :boogie:

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.815
    07-04-2003

    Hallo ,
    ik zou je graag willen helpen fi sabili allah, ( woon ook in noord) maar jammer da ik niet kan omdat ik een vol time baan heb; en heb echt weing tijd over. anders had ik het echt gedaan,

    Sahab
    De Profeet heeft gezegd

    Voorzeker, de geleerden zijn de erfgenamen van de profeten. En voorzeker, de profeten laten geen dinars noch dirhams als erfenis achter. Eerder, zij laten alleen kennis achter als erfenis. Dus een ieder die het vasthoudt (de kennis), heeft dan een groot aandeel (van de erfen