1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.934
    28-11-2008

    Iets wat ik NIET begrijp!

    Waarom word er vaak gezegd; Fuck it, hij heeft niets over mij te zeggen. Ik heb het over relaties. Wanneer jij een relatie hebt (serieus), en hij verbied je iets. Hij heeft liever dat je daar niet naar toe gaat. Waarom word er dan gezegd; DONDER OP, HIJ HEEFT NIKS OVER MIJ TE ZEGGEN?!

  2. #2

    Reacties
    8.834
    05-07-2004

    Fak hém en die relatie erbij.

    Ons Wondertje..


  3. #3
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    61
    08-04-2008

    Ze zien niet in dat hij om haar geeft. Ze zijn gewoon eigenwijs. Ik vraag me af hoe ze het gaan doen als ze officieel zijn getrouwd.
    Maar goed.

    Meerdere gebruikerss Gasten


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    30
    15-12-2008

    Omdat hij geen RECHT van spreken heeft, zolang dat papiertje niet getekend is.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.648
    05-06-2008

    Hij mag zeer zeker wel aan geven wat hij liever niet heeft.. Maar hij moet zeker niks gaan verbieden.. Daarnaast als iemand met een goede reden komt vind ik het geen enkel probleem om die gene een goed gevoel te geven.. Maar hij moet niet in zijn stoel gaan zitten en aanwijzen wat hij wel of niet wil! Enne als je getrouwd bent is het wel anders vind ik dan.. Maar niet als het je vriend is..
    Dorstig naar kennis...

  6. #6
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    61
    08-04-2008

    Citaat Geplaatst door Princess_je Bekijk reactie
    Omdat hij geen RECHT van spreken heeft, zolang dat papiertje niet getekend is.
    Dan vind ik dat zij geen relatie met hem moet gaan nemen, als ze liever niet heeft dat hij dingen over haar beslist. Neem dan gewoon niet met elkaar. Hij blij, zij blij

    Meerdere gebruikerss Gasten


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    230
    10-09-2008

    Citaat Geplaatst door Noor_ Bekijk reactie
    Waarom word er vaak gezegd; Fuck it, hij heeft niets over mij te zeggen. Ik heb het over relaties. Wanneer jij een relatie hebt (serieus), en hij verbied je iets. Hij heeft liever dat je daar niet naar toe gaat. Waarom word er dan gezegd; DONDER OP, HIJ HEEFT NIKS OVER MIJ TE ZEGGEN?!
    De meeste meiden voelen zich gecommandeerd.....

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.934
    28-11-2008

    Citaat Geplaatst door Princess_je Bekijk reactie
    Omdat hij geen RECHT van spreken heeft, zolang dat papiertje niet getekend is.
    Waarom ga je die relatie dan aan? Dan moet je toch geen relatie aan gaan! Of heb ik het verkeerd? Dus zoals jij het ziet; ''Ik ga een relatie aan met een jongen, maar fuck it hij heeft geen recht van spreken. Ik doe wat ik zelf wil''. Als hij nou je gang laat gaan, en laat doen waar je zin in hebt geeft hij niet genoeg om jou in mijn ogen. Maar als hij zich zorgen om jou maakt, en wil dat jou niets overkomt gaat hij bepaalde dingen verbieden. Logisch toch?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    228
    11-12-2008

    Citaat Geplaatst door Princess_je Bekijk reactie
    Omdat hij geen RECHT van spreken heeft, zolang dat papiertje niet getekend is.
    waar slaat dit nou weer op. Als hij je iets verbied om jou te beschermen is toch niets mis mee,,ooh en als hij dat papiertje wel heeft mag dat wel volgens jou??
    wat is nou papier, ja niets meer dan en papier..
    mijn foto is niet patserig bedoeld, het staat tijdelijk door een weddenschap,,

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    30
    15-12-2008

    Citaat Geplaatst door Mvr__Uniek Bekijk reactie
    Dan vind ik dat zij geen relatie met hem moet gaan nemen, als ze liever niet heeft dat hij dingen over haar beslist. Neem dan gewoon niet met elkaar. Hij blij, zij blij
    Of cut the crap en ga naar haar vader, dan kan je zoveel verbieden als je wilt.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.934
    28-11-2008

    Citaat Geplaatst door Miss__Poms Bekijk reactie
    De meeste meiden voelen zich gecommandeerd.....
    Hij moet ook niet aankomen zetten en dan op een harde toon; NEE, JE GAAT NIET KLAAR! Maar gewoon op een volwassene manier. Zo van; Lieverd, ik heb liever dat je daar niet heen gaat omdat .........................

    En dan nog zeggen ze; Donder toch op, je hebt niets over mij te zeggen. Ik begrijp het niet, jij wel?

  12. #12
    *-*

    Reacties
    4.495
    02-11-2004

    Citaat Geplaatst door Princess_je Bekijk reactie
    Omdat hij geen RECHT van spreken heeft, zolang dat papiertje niet getekend is.
    Oftewel,

    Lang leve orgies

    In every game and con there's always an opponent, and there's always a victim. The trick is to know when you're the latter, so you can become the former.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.934
    28-11-2008

    Citaat Geplaatst door Mvr__Uniek Bekijk reactie
    Ze zien niet in dat hij om haar geeft. Ze zijn gewoon eigenwijs. Ik vraag me af hoe ze het gaan doen als ze officieel zijn getrouwd.
    Maar goed.
    Zo zie ik het ook!

  14. #14
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    61
    08-04-2008

    Citaat Geplaatst door Princess_je Bekijk reactie
    Of cut the crap en ga naar haar vader, dan kan je zoveel verbieden als je wilt.
    Dat is ook een optie.

    Meerdere gebruikerss Gasten


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    30
    15-12-2008

    Citaat Geplaatst door Noor_ Bekijk reactie
    Waarom ga je die relatie dan aan? Dan moet je toch geen relatie aan gaan! Of heb ik het verkeerd? Dus zoals jij het ziet; ''Ik ga een relatie aan met een jongen, maar fuck it hij heeft geen recht van spreken. Ik doe wat ik zelf wil''. Als hij nou je gang laat gaan, en laat doen waar je zin in hebt geeft hij niet genoeg om jou in mijn ogen. Maar als hij zich zorgen om jou maakt, en wil dat jou niets overkomt gaat hij bepaalde dingen verbieden. Logisch toch?
    Ik ben verstandig genoeg om te weten wat ik wel of niet kan doen. En als ik ergens niet naar toe ga of iets niet doe, dan zal dat zijn omdat Allah swt mij dat heeft verboden of omdat mijn ouders dat verbieden.

    Hij moet duidelijk maken dat hij om mij geeft, maar om zomaar eventjes te zeggen'' Blijf jij maar thuis.'', dat is onzin.


    Citaat Geplaatst door Uglyman Bekijk reactie
    waar slaat dit nou weer op. Als hij je iets verbied om jou te beschermen is toch niets mis mee,,ooh en als hij die papiertje wel heeft mag dat wel volgens jou??
    wat is nou papier, ja niets meer dan en papier..
    Een papier betekent wel dat ik getrouwd ben. En als wij getrouwd zijn, dan hebben wij volgens Allah swt verplichtingen en verantwoordelijkheden tegeonver elkaar. DAT is het verschil.