1. #1
    elhabiba hbiebat edounja!

    Reacties
    976
    01-10-2001

    Zijn Er Veel Marokaanse 'moslims'die Niet Meedoen Aan Ramadan???



    ik stond perplex toen ik te horen kreeg dat er veel marokaanse "moslims' niet vasten,of meedoen aan ramadan....!!!!!!

    Voor mij was het zooooo vanzelf sprekend als eten drinken en slapen.

    Maar blijkbaar had k het mis......

    Voortaan vraag ik altijd heeel voorzichtig of iemand meedoet aan ramadan....want you dont never now

    Maar om eerlijk te zijn...vind ik best wel erg....

    Dus een oproep aan al de gene die niet meedoen,door wat voor reden dan ook......
    : "probeer het gewoon een keer,en wees er zeker van dat je er niet aan dood gaat...echt waar!!!!En je krijgt nog hasanaat ook nog!!!Heb je je zelf ooit afgevraagd wat je kan overkomen als je 30 dagen vast???Nou de antwoord kun je weten door het te ervaren...."

    allah jehdie ma glak....

    liefs elhabiba
    [img]http://******************/xgamesweb/hpbimg/valentijn11.gif[/img]
    for ahma_m_tiechien...

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    768
    01-01-2002

    Asalaam moechaleikum,

    Volgens mij lijkt mij het op zich wel mee vallen met mgharba die niet mee vasten en als ze het wel doen houdne ze het in de meeste gevallen stil.

    Macha turken man wajouaaaaaaa de domste volk die ik heb meegemaakt. (op een paar na)

    Ja zeg ik leuk man ramadan komt eraan relaxed ja zegt ze oh die ik toch niet aan mee nooit aan meegedaan niemand trouwens behalve m n ma.

    Oh oke zeg ik dan enne suikerfeest dan doe je daar wel mee.

    Waarop zij zegtt : ja duhhh is gezellig man lekker eten.

    Terr terr gela turken.

    Macha salamaa,

    P.s dat moest ik ook ffe kwijt.

    INSJACHELAH KOMT DE RAMADAN DIT JAAR GOED NET ALLS ALLE ANDERE JAREN. IEDEREEN ALVAST EEN MABROEK RAMADAN.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    26
    05-10-2002

    Ja het is al weer bijna ramadan. Ik begrijp inderdaad dat bepaalde mensen zeggen dat ze moslim zijn en dat niet meedoen aan de ramadan. Ramadan is ook een van de belangrijke dingen in de islam. Maar ja iedereen moet het zelf weten. Ik vind dat ramadan toch wel de mensen dichter bij elkaar brengt op de een of andere manier. Eigenlijk is dat wat ik kwijt wilde. Inshallah komt het wel goed!!! En mensen Alvast Ramadan moebarak want we moeten nog weinig dagen te gaan
    Signed by ME

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    26
    05-10-2002

    ik bedoel dat ik het niet begrijp sorry staat er een beetje verkeerd. Nou ja jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel. MENSEN BESLAMA, HET GA JULLIE GOED
    Signed by ME

  5. #5
    elhabiba hbiebat edounja!

    Reacties
    976
    01-10-2001

    Origineel gepost door $$Roukajah$$
    ey mag je je tanden poetsen als je ramadan hebt in de ochtend??????????
    ja hoor dacht het wel.....


    liefs elhabiba
    [img]http://******************/xgamesweb/hpbimg/valentijn11.gif[/img]
    for ahma_m_tiechien...

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    329
    14-08-2002

    He salam! je tanden poetsen mag je doen, voor dat het tijd is. dat je niet meer mag eten, en zekers niet na de tijd dat je dan zegt ooh ik ga even mij tanden poetsen! meteen na het eten je tanden poetsen (sochtends dan he)
    Smilies zijn actief

  7. #7
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Zijn Er Veel Marokaanse 'moslims'die Niet Meedoen Aan Ramadan???

    Origineel gepost door elhabiba


    ik stond perplex toen ik te horen kreeg dat er veel marokaanse "moslims' niet vasten,of meedoen aan ramadan....!!!!!!

    Voor mij was het zooooo vanzelf sprekend als eten drinken en slapen.

    Maar blijkbaar had k het mis......

    Voortaan vraag ik altijd heeel voorzichtig of iemand meedoet aan ramadan....want you dont never now

    Maar om eerlijk te zijn...vind ik best wel erg....

    Dus een oproep aan al de gene die niet meedoen,door wat voor reden dan ook......
    : "probeer het gewoon een keer,en wees er zeker van dat je er niet aan dood gaat...echt waar!!!!En je krijgt nog hasanaat ook nog!!!Heb je je zelf ooit afgevraagd wat je kan overkomen als je 30 dagen vast???Nou de antwoord kun je weten door het te ervaren...."

    allah jehdie ma glak....

    liefs elhabiba
    Weet je wat het is.. ik heb ook nooit meegedaan aan de ramadan. Moge Allah me vergeven..weet je hoe dat komt.. het was niet vanzelfsprekend.. en ik denk dat dat voor steeds meer mensen het geval is... ik ben niet als een moslim opgevoed (ben wel marokkaans)maar voel me wel moslim en ben het ook en daarom vast ik nu ook..
    Nadia

  8. #8
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    Re: Re: Zijn Er Veel Marokaanse 'moslims'die Niet Meedoen Aan Ramadan???

    Origineel gepost door Nadiah
    Weet je wat het is.. ik heb ook nooit meegedaan aan de ramadan. Moge Allah me vergeven..weet je hoe dat komt.. het was niet vanzelfsprekend.. en ik denk dat dat voor steeds meer mensen het geval is... ik ben niet als een moslim opgevoed (ben wel marokkaans)maar voel me wel moslim en ben het ook en daarom vast ik nu ook..
    Nadia

  9. #9
    elhabiba hbiebat edounja!

    Reacties
    976
    01-10-2001

    Re: Re: Zijn Er Veel Marokaanse 'moslims'die Niet Meedoen Aan Ramadan???

    Origineel gepost door Nadiah
    Weet je wat het is.. ik heb ook nooit meegedaan aan de ramadan. Moge Allah me vergeven..weet je hoe dat komt.. het was niet vanzelfsprekend.. en ik denk dat dat voor steeds meer mensen het geval is... ik ben niet als een moslim opgevoed (ben wel marokkaans)maar voel me wel moslim en ben het ook en daarom vast ik nu ook..
    Nadia

    een heleeee dikke boussa!!!! goed zo meid!!

    liefs elhabiba
    [img]http://******************/xgamesweb/hpbimg/valentijn11.gif[/img]
    for ahma_m_tiechien...

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.278
    26-10-2006

    ieder zijn graf
    ben bevallen op me 36ste week van me twins op 12 juli 2011
    http://lilypie.com]

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.162
    15-09-2007

    Jij hebt hier een topic uit 2002 uit zn 'graf'gehaald

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.278
    26-10-2006

    waar heb je het over?
    ben bevallen op me 36ste week van me twins op 12 juli 2011
    http://lilypie.com]

  13. #13
    Confused.

    Reacties
    890
    30-01-2010

    Citaat Geplaatst door lekkeremeisje Bekijk reactie
    waar heb je het over?
    Dit topic is aangemaakt in 2002. Zie eerste reactie.

  14. #14
    gestrande rif

    Reacties
    359
    04-05-2010

    Citaat Geplaatst door boekenwurm Bekijk reactie
    Jij hebt hier een topic uit 2002 uit zn 'graf'gehaald
    Dus dat!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    48
    10-03-2007

    Smile

    En nu haal ik hem weer uit zn graf