1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    wie wil...

    Citaat Geplaatst door luijaard
    ook gaan sporten maar weet niet welke sport en vind het ook moeilijk om over de drempel te gaan om naar een vereniging of sportschool te gaan? ik wil graag voetballen of kickboxen maarja ik kan er geen bal van en vind het zodoende nog lomper om gelijk bij een club te gaan hahaha. is er iets of iemand die mij raad kan geven?
    .

  2. #2
    Alhamdoulilah

    Reacties
    1.139
    21-02-2004

    probeer tennis eens haha!!
    "Vandaag heb Ik jullie Godsdienst voor jullie vervolmaakt, heb Ik Mijn Gunst voor jullie volledig gemaakt en heb Ik de Islam voor jullie als Godsdienst gekozen" [Soerah Al-Maidah aya 3]

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    18
    16-02-2004

    Give it a try!...alles moet je leren
    De schoonheid van een vrouw schuilt niet in haar gezicht

  4. #4
    Allah Akbar

    Reacties
    314
    08-10-2003

    ga gewoon op kickbox daar moet iedereen tog nog leren en iedereeeen kan wel een stoot geven

    Soubhanallah wa al hamdoelilah wa la illaha ill allah wa allaho akbar



    Ik Kan Wense Voor Een Beter Leven Tot Ik Erbij Neerval..Maar De Wens Zelf Begint Bij Mij Zelf..



    How Much Pain I feel In This Dunya Even If Al My Problems Are Gonna Break My Soul ..It Will Never Take Away My Believe For Islam..Cuz In The End That's All I Have In This Dunya..End That's Gonna Save Me From All The Pain And All My Fears..


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    9
    24-10-2003

    ik weet hoe je je voelt maarre je moet gewoon doen niet nadenken

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    65
    26-03-2004

    ja ik dus ook ik weet ook nog niet wat ik wil ik denk dat het gewoon fitness wordt!!
    waar een wil is.. is een weg!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    28
    23-12-2003

    ey salaam, ik wil ook zo graag op een sport maar weet nog niej egt zekr welke,...ik denk kickboxen lijkt me zo leuk...!!beetje afreageren van je agressie kan daar altijd... hehe..maarre ik vin het ook zo stom als je daar in je eentje komt ...mja..zie dan wel.. :watte?: als ik het niet leuk vind ga ik er meteen weg denk....
    en owja,...wie van de meiden hiero zitten er op kickboxen en vinden het leuk...en wat moeten jullie allemaal doen ensjow..vertel er ffies iets over!!
    a.u.b!


    beslema :kusgrijs:

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ik Ga Op Kickbox Lijkt Me Egt Leuk..Moet Je Ook Proberen


  9. #9
    BORN TO BIATCH!!!!!

    Reacties
    663
    15-02-2004

    behalve dan dat in elkaar word geramd lijkt het me ook leuk
    [GLOW=darkred]mijn Cu2
    Oujda_Lady{A}{K}{A}Farah en Alhoceimachaima{A}{K}{A}Chaimaa sammy_boeffie{A}{K}{A}Samira ONSCHULDIGG{A}{K}{A}Salim mokhtarilover{A}{K}{A}Ilhame Sammy333{A}{K}{A}Samira Keltoem{A}{K}{A}Ibtisame nadorlady15{A}{K}{A}Hallima Dont Mess With My Friends:blauwkus:
    [/GLOW]

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Je word niet inelkaar geramd

    Whahaha