1. #1
    Leven met een leugen

    Reacties
    33
    30-11-2008

    !! Even Dringend !! Dames Die Al Zijn Bevallen! Kunnen Jullie Me Even Helpen?

    Halloo allemaal

    Nou ik ben dinsdag uitgerekend, en insallah zal ik dan bevallen van mijn dochter..

    Maar toen ik zonet op de wc zat, zag ik dat er een kleine hoeveelheid bloed op mijn boxer lag, en toen ikme eigen 'schoonveegde' was er daar ook bloed. Houd dit in dat mijn bevalling al aan het beginnen is of ... ?

  2. #2
    ALLAHOE AKBAR!!!

    Reacties
    446
    03-07-2007

    Citaat Geplaatst door --LaBella Bekijk reactie
    Halloo allemaal

    Nou ik ben dinsdag uitgerekend, en insallah zal ik dan bevallen van mijn dochter..

    Maar toen ik zonet op de wc zat, zag ik dat er een kleine hoeveelheid bloed op mijn boxer lag, en toen ikme eigen 'schoonveegde' was er daar ook bloed. Houd dit in dat mijn bevalling al aan het beginnen is of ... ?
    Het zou kunnen het hoeft niet

  3. #3
    Leven met een leugen

    Reacties
    33
    30-11-2008

    ^ Heb je zelf ook al kinderen? Want ik heb ook geen idee, hoe ik zo een wee moet aanvoelen. De gyn. had het over 'buikpijn' maar daar ben ik niks wijzer mee geworden ..

    De laatste paar dagen zijn in beeld, en nu pas voel ik de angst door me lichaam gaan, Het is eng vind ik ..

  4. #4
    ALLAHOE AKBAR!!!

    Reacties
    446
    03-07-2007

    Citaat Geplaatst door --LaBella Bekijk reactie
    ^ Heb je zelf ook al kinderen? Want ik heb ook geen idee, hoe ik zo een wee moet aanvoelen. De gyn. had het over 'buikpijn' maar daar ben ik niks wijzer mee geworden ..

    De laatste paar dagen zijn in beeld, en nu pas voel ik de angst door me lichaam gaan, Het is eng vind ik ..
    JA, ik heb 3 kids
    Het kan zijn dat je een soort lichte menstruatiepijn krijgt en die dan steeds heviger word.Het is net als met een berg ,eerst krijg je die pijn en dan wordt ie steeds heviger en dan zakt ie weer weg.
    Je vliezen kunne ook als eerste gaan breken,dan ga je helder vruchtwater verliezen(als het groen is moet je direct de verloskundige bellen)
    Je moet juist niet bang zijn en op Allah vetrouwen

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    27
    30-10-2007

    Je kan je slijmprop verloren hebben. Ik heb dit met beide bevallingen gehad. Ik verloor eerst de slijmprop en paar uur later lichte weeen. Ik zou zeggen neem een lekkere douche en probeer wat te slapen.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    511
    25-02-2008

    Sterkte met de bevalling Allahi ownek.
    Dat bloed/slijm is jouw slijmpropje. Nu weet je dat de bevalling niet lang op zich zal laten wachten. Zodra je een soort menstruatiepijn krijgt die herhaaldelijk terugkomt dan kun je jouw verloskundige bellen. Stel dat je ziek gaat voelen of wat dan ook kun haar ook bellen. Dan hoef jij tenminste niet in onzekerheid en stress te zitten. Laat het allemaal op je afkomen.Doe maar rustig aan en zorg ervoor dat je jouw man ter aller tijde kan bereiken.
    Sterkte!!xxxx

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    315
    09-02-2003

    Spannend!! Allah i 3awnek meid heel veel sterkte bij de bevalling

  8. #8
    Leven met een leugen

    Reacties
    33
    30-11-2008

    Ik ben vorige week maandag om 19.01 bevallen van een gezonde dochter!

    De weeen waren pijnlijk, en het ging een paar keer mis bij mij. Maar zij zelf is helemaal gezond. En dat is voor mij het belangrijkste!

    ILOVEmijn kleine Amora:$

    Ik mis je mijn prinsesje


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    244
    11-12-2005

    Citaat Geplaatst door --LaBella Bekijk reactie
    Ik ben vorige week maandag om 19.01 bevallen van een gezonde dochter!

    De weeen waren pijnlijk, en het ging een paar keer mis bij mij. Maar zij zelf is helemaal gezond. En dat is voor mij het belangrijkste!

    ILOVEmijn kleine Amora:$

    Salaam alaykoem

    Mabrouk met je dochtertje

    Moge allah swt haar tot de vrome moslims laten behoren...

    Inshallah is je bevalling niet al te pijnlijk verlopen..

    veel plezier met je dochtertje

  10. #10
    ALLAHOE AKBAR!!!

    Reacties
    446
    03-07-2007

    Citaat Geplaatst door --LaBella Bekijk reactie
    Ik ben vorige week maandag om 19.01 bevallen van een gezonde dochter!

    De weeen waren pijnlijk, en het ging een paar keer mis bij mij. Maar zij zelf is helemaal gezond. En dat is voor mij het belangrijkste!

    ILOVEmijn kleine Amora:$
    Mabrouk met je dochter
    Ik hoop dat ze een goede moslima wordt inchallah

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    315
    09-02-2003

    Citaat Geplaatst door --LaBella Bekijk reactie
    Ik ben vorige week maandag om 19.01 bevallen van een gezonde dochter!

    De weeen waren pijnlijk, en het ging een paar keer mis bij mij. Maar zij zelf is helemaal gezond. En dat is voor mij het belangrijkste!

    ILOVEmijn kleine Amora:$
    Gefeliciteeerdd

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    511
    25-02-2008

    Mabrouk!! Beterschap

  13. #13
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    mabrouk meid!!