1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    844
    02-03-2004

    ciham, niet echt grappig

  2. #47
    .... koffie junk....

    Reacties
    7.665
    05-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door d0c25
    ik wil niet in je buurt zijn als je bent en achter het stuur zit. Want je schijnt dan mensen "per ongeluk" aan stukken te rijden
    als jij in de buurt bent trap ik wel op de nood rem
    en laat ik zelfs de rode loper voor je uit

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    844
    02-03-2004

    Origineel gepost door lilchakir
    als jij in de buurt bent trap ik wel op de nood rem
    en laat ik zelfs de rode loper voor je uit
    echt ?

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    570
    17-02-2002

    Het is gewoon puur geluk hebben. Komt insha allah wel goed meid. Jou dagje gaat zeker nog komen en dan vergeet jij alles wat jij daarvoor hebt moeten doormaken om dat roze papiertje te halen.........

  5. #50

    Reacties
    2.404
    14-05-2009

    Citaat Geplaatst door lelalaila Bekijk reactie
    Het is gewoon puur geluk hebben. Komt insha allah wel goed meid. Jou dagje gaat zeker nog komen en dan vergeet jij alles wat jij daarvoor hebt moeten doormaken om dat roze papiertje te halen.........

    Meid, deze topic is van 2004. Ze zal hem onderhand vast wel gehaald hebben, hoop ik .
    ©®™

  6. #51
    *Begeerlijk*

    Reacties
    11.055
    02-03-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Dit is echt uit de oude doos gehaald.

  7. #52
    Layehdie misgunners

    Reacties
    2.749
    18-10-2007

    WHUAHAHAHAHAHAHAH 6 JAAR OUD. Op haar profiel staat dat ze nu 27 jaar is. Hoop dat de topicstartster nog leeft en dat ze die rijbewijs al gehaald heeft. Ook ben ik benieuwd of ze afgestudeert is en of ze werkt.
    Citaat Geplaatst door Zus_van Bekijk reactie
    In wat voor tijd leven we. We worden al helemaal in de war gebracht als een duivelin met een duivel in gesprek gaat op TV, geregisseerd door een duivel, gefinancierd door een duivel, gekeurd door een duivel, toegestaan door een duivel, aangemoedigd door duivels en duivelinnen.