1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    216
    11-10-2003

    fitnis waarscuwing

    tfoeee man heb een waarschuwing gekregen waar ik fitnis
    wahed vieze gaytjes hebben ons mgara veraden aan de bali omdat we met ondergoed de sauna in gingen
    ik had lekker getraind was helemaal kapot , ik dacht van hmmm even saunatje nemen om even te relaxen en me spieren los te maken.
    okee handoekje om me middel en ga de sauna in. wie zie ik daar een paar mgarba en twee tatas even voor de duidelijkheid tata= stinkholander ewa ik ga zitten zij gaan weg ik dacht okee dan yes plaatsje vrij.
    na 10 minuten ging de deur open en wie kwam naar binen 3aicha kandiecha (holandse heks) en die zegt onderbroeken controle.
    hahaha was wel lachen je had onze koppen moeten zien iedereen keek elkaar aan avn wie gaat het doen wie begint ewa niemand wou hem uit trekken ewa zei die kreng sauna gaat uit en jullie krijgen waarschuwing nog een keer en ik word de fitnis zaal uitgeknikert
    tering holanders ik ga me snikkel niet aan ze laten zien, kom op man hsoema of niet bradaaas hahahha alleen me vrouwtje insa alah mag die zien

    ewa bij wie is deze shit ook zo dat je onderbroek uit moet doen in de sauna

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.436
    27-05-2002

    Ejoww, nâh lekkâh dan!
    ---------------------------Meerdere gebruikers----------------------------

  3. #3
    Alhoceima.net

    Reacties
    3.379
    16-09-2001

    meen je dat echt? ik zou dat echt niet kunnen man, tfoe 3la regel, jullie moeten in actie komen als er veel marokkanen naar toe gaan, dat kan toch niet. waarom mag j niet met je onderboek?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    www.alhoceima.net
    AitTouzine.hyves.nl Word nu Lid!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    216
    11-10-2003

    alleenmaar mgarba walah, en dan toch nog die regel.
    zogenaamd voor de hygiene, stinkholanders weten nu pas wat hygiene is terwijl zij stank en ziektes verspreiden.
    terwijl wij moslims elke dag baden, trouwens door wie is de sauna ontstaan. door ons moslims, komen zij met hun mooie praatjes hygiene

  5. #5
    In The Air

    Reacties
    59
    01-01-2004

    hahahahahaha, jah khalid hahahahahahah, ahahahahhahaa

    zou jij in je nakie gaan of mag alleen jou vraag je in je nakie zien

    Ben wel nieuwsgierig
    MoNaIm
    :boogie: oH BaBy I jUsT WaNt To lEt yOu kNoW ThAt I LoVe yOu sO MuCh i WiLL NeVeR LeT YoU Go:boogie:

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    216
    11-10-2003

    hahaha nou klunsje alleem me vrouwtje mag me dan zien. niet dat ze dat graag wil hahha maar ze moet wel

    trouwens waga fiek al3afrieta je hebt shorty verteld over die boxen he
    waga fiek a shitana hahhhaa

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    216
    11-10-2003

    Origineel gepost door Stylissima
    Hahahahaha onderbroekcontrole!

    Is ze wel goed bij dr hoofd de viezerik!!? tfoeeeeeeeeee
    hahah walahiela. egrste nog ze is niet eens knap haha wahed oude verschrompelende heks tfoeeeeee
    maar jah heb er nu een oplosing voor gevonden dus boeit me nie meer



  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    216
    11-10-2003

    hahah nou gewoon als die bitche er is dan ga ik nie, als ze er niet is dan pas ga ik de sauna in.
    ewa moet wel ze is zo lelijk dus enige manier om naar manen te gaan kijken is daarzo hahaha
    is wel lachen man zit ze te dweilen en te gluren tegelijk nou dan moet je wel heel handig zijn

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    216
    11-10-2003

    yepzz ewa gelijk heb je mei, maar jah sauna is lekker en het doet je goed walah.
    als ik geen sauna neem heb ik volgende dag zeker weten speirpijn en door de sauna niet, die ontspant je lichaam en maseert hem zodat je de volgende dag geen spierpijn krijgt.
    wat ik ook vaak doe is heel vroeg gaan in de middag en niet in de avond want in de avond is het heel druk, in de middag is het heel erg relax soms zit ik daar in me eentje hahah das pas heerlijk.
    daarna lekker een douche nemen en dan doe ik meteen wasing voor salaat en als ik thuis ben meteen gaan bidden, haha das ook handig

  10. #10
    Voetbalfan

    Reacties
    291
    15-10-2005

    Ga met je onzin meisje ze3ma IK HOU ME AAN DE REGELS ''
    Als jij je niet op je gemak voelt om naakt de sauna in te gaan dan mag dat toch