1. #46
    Alhamdoelilah

    Reacties
    334
    18-02-2002

    als ze gaan opscheppen!!!!!!!!!
    “Oe’ieedoekoema biekaliemaatie Allaahie attaammaatie mien ******e shaytaanien wa haamah, wa mien ******e ‘aynien laammah”. ("Ik zoek toevlucht in de Perfecte woorden van Allah tegen elke Shaytaan en elk schadelijk ongedierte en tegen elk jaloers en afkeurend oog".)

    Neem een kijkje op: http://www.facebook.com/pages/Soby-C...74285016005820

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    458
    22-03-2002

    <Jongens die ziekelijk jaloers zijn
    <Jongens die altijd denken dat ze het beter weten dan de vrouw
    <Jongens die constant liegen
    <Jongens die geen beleefdheid kennen
    <Jongens die een agressief gedrag tonen
    <Jongens die juwelen dragen v.b een oorbel
    <Jongens die er verwijfd uitzien
    <Jongens die lang haar hebben in een staart of gewoon lang
    <Jongens die altijd gelijk willen hebben
    <Jongens die denken dat een vrouw aan het aangerecht hoort
    <Jongens die geen respect hebben voor de medemens
    <Jongens met vuile nagels
    <Jongens die zich niet kunnen kleden.Sommige lopen er boerachtig rond.
    <Jongens die aan de drugs zitten
    <Jongens die verslaafd zijn aan roken en drank
    <Jongens met een gouden tand of een onverzorgd gebit
    <Jongens die met je voeten spelen zogenaamde players
    <Jongens die bij het eten smakken
    <Jongens die lui zijn en niet willen werken.
    <Jongens die gierig zijn
    <Jongens die de baas willen spelen en denken dat zij het zijn
    <Jongens die niets van de islam willen weten en hun eigen regels maken
    <......

  3. #48
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Origineel gepost door Emshoom
    het zelfde als bij de meisjes
    Zoveel reacties gelezen, deze blijft de beste.......

    ma'assalama.....Sahira......
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  4. #49
    Stilte Voor De Storm

    Reacties
    334
    26-09-2001

    Een blaffend paard niet in de mond kijken

    Origineel gepost door Godfather
    Hey roy beter een chromosoom teveel dan een te weinig. Vandaar dat je ****ig/wijferig gedrag vertoont. Please dat jij Pokemon kijkt moet je niet op mij projecteren. Je weet dat wat ik zeg waar is alleen is de eerste fase ontkenningsfase, maar je komt er wel overheen Muppet.
    Maar mijn verhaaltje is goed onderbouwd alleen jij wil het niet begrijpen.
    Roy volgens mij ben jij vaak gepest in je jonge jaren. Dat heeft wel zijn effect gehad op jouw.
    Eenvoudige standaard brugklaspraat, is het nu dapper of onwetend dat je toch nog deze waging poogd? Dit is echt geen centje van een fluit. Het is duidelijk dat je weinig te melden hebt en dat je dus maar wat frustraties uit je niets zeggende leventje op mij probeert te botvieren. Goh, ik ben echt onder de indruk Tony Montana. Strompel en struikel zou ik zeggen, maar ik ga echt niet te veel energie in je investeren. Ik heb inmiddels al kunnen constateren dat dit niet verder kan komen dan een discussie van heen en weer getouwtrek en geruzie waarbij jij uiteindelijk toch aan het kortste eind zal trekken (hoe arrogant he..). Desalniettemin wens ik je veel jeuk en te korte armen om te kunnen krabben en mocht je op een beetje niveau kunnen praten ben je altijd vrij om even aan de bel te trekken. Ik hoop niet dat ik je erg beledigd heb en dat ik vannacht geen paardekop in mijn ben aantref ons peetvadertje. Denk eerst even na voor je wat schrijft, maar onthoud wel: niets is gevaarlijker dan een grote gedachte in een leeg hoofd.

    Verdamp en waag het niet te condenseren.

    Kennis is nog geen wijsheid.

  5. #50
    crazy sexy cool

    Reacties
    1.746
    26-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    20 alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    laterZ:blauwkus:
    what goes around, comes around

  6. #51
    crazy sexy cool

    Reacties
    1.746
    26-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    nee hoor geintje
    waar ik me echt aan irriteer dat als ze denken dat ze mooi zijn je weet wel veel gel schijding 1 keer in de 6 maanden naar de kaper strakke broeken ulllllll og: !!!!

    laterZ:blauwkus:
    what goes around, comes around

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    570
    17-02-2002

    echt shakira19 wallah wat je zegt komt me echt heel erg bekent voor een vriend van mij lult ook altijd dat hij kleren draagt van armani en dat hij een short draagt van 200 euro en dat sommige mensen daar mee heel hun kleding kopen set kopen b.v (broek,schoen) enz. dat maakt me echt heel erg ziek!!! en zodra je ergens heen gaat moet je het zeggen!!! maar waar hij de heledag rond zwerft gaat mij niks aan!!!! dat haat ik!!!
    en weetje wat me helemaal irriteert dat hij altijd maar moet opscheppen hoeveel macht hij heeft!! tfoeeeeeeeee


    beslamma!

  8. #53
    ANDERS!!¤¤OP ZN BEST

    Reacties
    176
    02-09-2001

    en shakira,

    weet je wat ik niet snap. nammelijk dat je als meisje dan toch bij zo iemand blijft. of het nou 1 maand is of een jaar.
    (¯`·.¸¸.+>Waarom nemen mensen voor elkaar geen tijd Omdat ze steeds aan het jagen zijn Dat is nu eenmaal een feit De een rent nog harder bij de ander vandaan Kan er nog wel iemand eventjes rustig blijven staan<+.¸¸.·´¯)
    (¯`·.¸¸.+>oprechtheid leidt tot deugd!!leugenachtigheid leidt tot zonde!!

  9. #54
    **Bismi'allah**

    Reacties
    1.760
    31-03-2002

    Asalaam wa heleykom allemaal !!!!!!!!!!!!!!!!

    Hahahahhahahahah wat is het toch grappig om al die minpunten van de jongens te zien. Ik bedoel wij meisjes moeten niet denken dat wij 100% prefect zijn !!! Want dat zijn we zeker niet .. Als de jongens de minpunten van de meisjes moesten opnoemen nouuuuuuuuuuuu dan schreven zij todat de bijde handen eruit vielen !!!!! het is triest maar waar !
    Maar verder zijn we tenslotte allemaal hetzelfde.
    Daar moet je aan denken

    Ps: oooooja somige minpunten die zijn genoemd slaan echt nergens op....
    Alsof een meisje zich soms gedraagd en alsof een meisje er altijd leuk en mooi uitziet !!! Now forget itttttttt

    Ps: Laat iemand anders jou beordeelen dan sta je echt met bek vol tanden

    Beslama broeders en zusters

    Tenslotte is dit alleen voor mensen bedoeld die zich aangesproken voelen!!!
    Wist je dan een persoon zijn ouders tot de hoogste rangen van het paradijs kan brengen met gebeden?
    Abu Hurayrah heeft overgeleverd dat de Profeet (vrede zij met hem) zei: ''Een man zal een hoge status krijgen in het Pardijs, en de man zal vragen ''waar komt dit vandaan?'' En er zal gezegt worden ''dat komt door je zoon's gebeden voor vergeving voor jou'' [Overgeleverd door Ibn Maajah, 3660 als Saheeh]

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    1.412
    30-10-2001

    Thumbs up hahahha die is goed!!!!!!

    Origineel gepost door kizzie
    en shakira,

    weet je wat ik niet snap. nammelijk dat je als meisje dan toch bij zo iemand blijft. of het nou 1 maand is of een jaar.
    Ja dat zou ik nou ook weleens willen weten?? waarom blijven jullie dan nog bij zo'n zehma fout.............
    Wie de waarheid spreekt,
    hoeft nooit na te denken..........

  11. #56
    Sensueeltje

    Reacties
    90
    25-03-2002

    IWA Liefde maakt blind......
    Heel erg blind in dit geval.


    Meisje succes

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    214
    17-03-2002

    Sallaam Alikoem,

    Weet je waar ik me ongelofelijk aan irriteer, aan een jongen/man
    Als hij niet werkt.!!


    Ma'sallamaa
    Igwana 20

  13. #58
    Sensueeltje

    Reacties
    90
    25-03-2002

    Thumbs up

    Iemand die gewoon de hele dag slaap, en zijn geld links en rechts verdient.....

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    1.412
    30-10-2001

    hey mientje

    Hey mientje, jaja liefde in zo'n apart geval moet dan wel heeeeeeellllll erg blind zijn.........eigenlijk wil ik ook weleens weten waar de jongens zich aan ergeren bij ons.......................
    Wie de waarheid spreekt,
    hoeft nooit na te denken..........

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    45
    28-02-2002

    Bij een jongen erger ik me heel erg dat ze niet makkelijk over hun gevoelens kunnen praten. Ze sluiten zich dan gewoon af en doen dan zo kortaf en rot! Zie maar dan wat je ermee doet als het je vriend is!
    Heb respect voor jezelf dan kun je respect voor anderen tonen!