1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    22
    28-01-2002

    Question Tegenwoordig

    hallooo, ik en mijn moeder zijn een disscusie aangegaan en ik wilde is weten hoe de buitenwereld daar over denkt we hadden de volgende discussie het gaat over maroc meiden zonder hoofdoek : me moeder zag een marokkaans meisje strak gekleed etc. en dat vond ze niets ze zegt die meiden die lopen heel de dag hun wenkbrauwen te epileren jullie weten wel hoe de moeders van tegenwoordig verder denken. dus ik ging er maar niet op in toen later zagen we een marokkaans meisje die zich heel wijd kleedde : wijde broek wijde shirt beetje NELLY/JARULE achtig en dat vond me moeder ook niks dus ik vroeg aan haar wat vind je dan wel normaal en me ma zei nou gewoon beetje strak en een beetje wijd( niet te geloven he) maarja nu aan jullie de vraag wie van de 2 meiden vinden jullie beter gekleed de strakke mocro of de wijde mocro


    hoor nog van jullie, enja mij maak het niets zo veel uit hoe iemand zich kleed je moet iemand in zijn/haar waarde laten

    maarja het is gewoon ff leuk om te weten!


    beslama, samira

  2. #2
    3AMIEL DJELL KNITRA

    Reacties
    1.161
    11-07-2002

    Hoi Samira,
    Wat moet ik zeggen, stuur je moeder naar marokko daar kleden ze zich allemaal strak.
    Maar ik vind een meisje op haar mooist als ze en representief eruit ziet. En hoe ze dat doet maak me niet uit.

    groetjes CAMBOU
    helaas berusten de berichten van cambou niet op de werkelijkheidCAMBOU ONTZORGD (niet aankomen dat het met een T moet)
    النأدي ألرريأدي ألقنيطريى ىأمبو عأميل

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    22
    28-01-2002

    ik ben het ook eens dat ze zich netjes moeten kleden maar heel af en toe mogen ze zich best wel wijd/strak kleden

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    22
    28-01-2002

    ok ok ok i get IT!!

    ik had het fout geformuleerd mijn excuses

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    555
    11-09-2002

    Iedereen doet aan waarin hij zich lekker voelt dus als een meisje zich lekker voelt in strak en schijt heeft aan de islam dan doet ze dat gewoon
    Vrees allah en weet dat allah ( swt) alles ziet wat jij doet

  6. #6
    Asalaam alaikoem

    Reacties
    12.420
    28-03-2002

    De profeet heeft gezegd: "Die vrouwen die er, zelfs wanneer ze gekleed zijn, naakt uitzien, zij die rondlopen te flirten; zij die hun haren vlechten totdat het op de bult van een kameel lijkt en daarmee de aandacht van de mensen opzich vestigen; zij zullen het paradijs niet binnengaan, noch zullen zij de geur kunnen ruiken, zelfs indien die over een lange afstand geroken kan worden" (Moesliem 3971).

  7. #7
    N/A

    Reacties
    388
    15-11-2001

    salam
    ------
    wie vinden jullie beter gekleed de strakke mocro of de wijde mocro ?
    ------

    stel deze vraag aan een Imam,
    en ik denk dat iedereen weet wat zijn antwoord zou zijn,
    jullie willen alleen niet de waarheid onder ogen zien.

    de vraag is: waarom dargen jullie strakke kleren en niet wijd?

    groetjes
    said
    « à ﻟﻠﻪ à ˜ÈÑ »

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3
    19-12-2001

    respect voor ieders kledij.. dat is mijn motto!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    27
    21-10-2002

    Ok hier komen we dus niet uit...iedereen is vaag...dus hier komt de nieuwste Mode advies die binnen mijn normen en waarden vallen:
    ......het advies komt morgen wel....moet nu weg....
    [img][/img]