1. #1
    Mystery member

    Reacties
    246
    07-05-2002

    Marokkaanse top manager gevraagd

    Hi,

    Waarom zijn er geen marokkaanse vrouwelijke top-managers? Waarom er geen of heel weinig marokkaanse manelijke managers zijn is geen geheim. Maar waarom geen vrouwelijke, als ik op school en in mijn omgeving kijk zie ik heel veel vrouwen die al de eigenschappen bezitten voor een top-functie maar noppe... geen te vinden. Please bewijs dat ik het verkeerd heb... Vertel me ook eens wat anders dan: "we willen trouwen"

    MrEsco
    Hadith: Wie iemand tot het goede leidt, krijgt dezelfde beloning als de beloning van degene die (naar zijn advies) handelde. (Sahih Moeslim)

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    884
    15-10-2002

    IK BEN 6 JAAR TOP MANAGER!
    "vrouwen zijn heksen''

  3. #3
    Mystery member

    Reacties
    246
    07-05-2002

    Zo te zien is Tiger een beetje teveel in contact met zijn vrouwelijke kant... maar sabje ik had gehoopt om wat anders te horen maar zo te zien heb je gelijk... Mischien als we een trainings-programma zouden starten voor vrouwelijke managers... Wie wilt zich als eerste inschrijven?

    MrEsco
    Hadith: Wie iemand tot het goede leidt, krijgt dezelfde beloning als de beloning van degene die (naar zijn advies) handelde. (Sahih Moeslim)

  4. #4
    Mystery member

    Reacties
    246
    07-05-2002

    Nou ik denk dat ik maar mijn eigen vraag ga beantwoorden... heel toevallig kwam ik dit stukje tegen...

    "Moeders niet geschikt voor topfuncties

    Vrouwen met kinderen zijn per definitie ongeschikt voor een leidinggevende functie. Volgens headhunter Mienke Schaberg gaan vrouwen die proberen carrière en kinderen tegelijk te doen de zaken afraffelen. In het tijdschrift Avanta zegt ze: "Wat ik zeg klinkt hard, maar het is gewoon zo. Ik heb dat gezien als werknemer en als leidinggevende". Volgens Schaberg gaat de combinatie werk/gezin niet alleen ten koste van het werk en de collega's, maar ook ten koste van het kind. Volgens Schaberg is het aantal vrouwen dat werk en gezin wel goed weet te combineren op één hand te tellen. Schaberg zegt niets te hebben tegen werkende vrouwen. Maar met kinderen erbij is het maken van carrière onmogelijk. "Mening moeder gaan voor een geschaafd knietje naar huis. Dat kan natuurlijk niet."
    Hadith: Wie iemand tot het goede leidt, krijgt dezelfde beloning als de beloning van degene die (naar zijn advies) handelde. (Sahih Moeslim)

  5. #5
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    Re: Marokkaanse top manager gevraagd

    Origineel gepost door MrEsco
    Hi,

    Waarom zijn er geen marokkaanse vrouwelijke top-managers? Waarom er geen of heel weinig marokkaanse manelijke managers zijn is geen geheim. Maar waarom geen vrouwelijke, als ik op school en in mijn omgeving kijk zie ik heel veel vrouwen die al de eigenschappen bezitten voor een top-functie maar noppe... geen te vinden. Please bewijs dat ik het verkeerd heb... Vertel me ook eens wat anders dan: "we willen trouwen"

    MrEsco
    ik ken zo een paar meiden opnoemen die een topbaan hebben en zelfs leiding geven aan mannen die zelfs ouder zijn dan hun
    en ze zijn ook nog marokaans




    mimi

  6. #6
    Mystery member

    Reacties
    246
    07-05-2002

    leuk om te horen dat ik het mis heb... maar ik heb het ook over top-managers. Maar goed om te horen dat het ook anders is...

    Kan je me een paar voorbeelden noemen? je mag de namen gerust weg laten... over welke banen praten we?

    MrEsco
    Hadith: Wie iemand tot het goede leidt, krijgt dezelfde beloning als de beloning van degene die (naar zijn advies) handelde. (Sahih Moeslim)

  7. #7
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    Origineel gepost door MrEsco
    leuk om te horen dat ik het mis heb... maar ik heb het ook over top-managers. Maar goed om te horen dat het ook anders is...

    Kan je me een paar voorbeelden noemen? je mag de namen gerust weg laten... over welke banen praten we?

    MrEsco
    26 jr en ze werkt als personeelsfunctionaris voor een groot internationaal berijf

    25 jr vestigingsmanager van een uitzendbureau

    28 jr regiomanager internationaal telecombedrijf

    en ga zo maar door


    mimi

  8. #8
    Mystery member

    Reacties
    246
    07-05-2002

    cool, Allah ie takamel ghir... Nu jij nog...

    MrEsco
    Hadith: Wie iemand tot het goede leidt, krijgt dezelfde beloning als de beloning van degene die (naar zijn advies) handelde. (Sahih Moeslim)

  9. #9
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    Origineel gepost door MrEsco
    cool, Allah ie takamel ghir... Nu jij nog...

    MrEsco
    insjallah
    mimi

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    884
    15-10-2002

    Re: Marokkaanse top manager gevraagd

    Origineel gepost door MrEsco
    Hi,

    Waarom zijn er geen marokkaanse vrouwelijke top-managers? Waarom er geen of heel weinig marokkaanse manelijke managers zijn is geen geheim geheim. Maar waarom geen vrouwelijke, als ik op school en in mijn omgeving kijk zie ik heel veel vrouwen die al de eigenschappen bezitten voor een top-functie maar noppe... geen te vinden. Please bewijs dat ik het verkeerd heb... Vertel me ook eens wat anders dan: "we willen trouwen"

    MrEsco
    ik voel me hierop aangesproken...PINO!
    "vrouwen zijn heksen''

  11. #11
    Mystery member

    Reacties
    246
    07-05-2002

    Re: Re: Marokkaanse top manager gevraagd

    Origineel gepost door xxTigerxx
    ik voel me hierop aangesproken...PINO!
    Hihi,
    De naam is MrEsco en niet PINO... behalve die ene keer met carnaval... Als manager zou het toch moeten weten wanneer je aangesproken moet voelen... vooral in de rubriek "De positie van de Marokkaanse vrouw"

    MrEsco
    Hadith: Wie iemand tot het goede leidt, krijgt dezelfde beloning als de beloning van degene die (naar zijn advies) handelde. (Sahih Moeslim)

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    884
    15-10-2002

    Re: Re: Re: Marokkaanse top manager gevraagd

    Origineel gepost door MrEsco
    Hihi,
    De naam is MrEsco en niet PINO... behalve die ene keer met carnaval... Als manager zou het toch moeten weten wanneer je aangesproken moet voelen... vooral in de rubriek "De positie van de Marokkaanse vrouw"

    MrEsco
    Wijzig je TOPIC maar door het stukje over de mannen weg te laten! Zal ik me mischien niet aan gesproken voelen..


    ==Thalla==~
    Laat maar!

    Antwerpen verklaart alles!
    "vrouwen zijn heksen''

  13. #13
    Mystery member

    Reacties
    246
    07-05-2002

    Re: Re: Re: Re: Marokkaanse top manager gevraagd

    Origineel gepost door xxTigerxx
    Wijzig je TOPIC maar door het stukje over de mannen weg te laten! Zal ik me mischien niet aan gesproken voelen..


    ==Thalla==~
    Laat maar!

    Antwerpen verklaart alles!
    Schattig...

    MrEsco
    Hadith: Wie iemand tot het goede leidt, krijgt dezelfde beloning als de beloning van degene die (naar zijn advies) handelde. (Sahih Moeslim)

  14. #14
    Sweet Angel

    Reacties
    1.327
    13-07-2002

    hahahahahaha schattig ben je gay....??
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  15. #15
    Mystery member

    Reacties
    246
    07-05-2002

    neen, ik vindt het schattig hoe hij toe speelt naar mijn woonplaats... een teken van frustratie. Maar heel leuk van je om je manier van denken met de wereld te delen, dus wij mannen kunnen niets schattig vinden want dan zijn we gay? tsjonge... zo had ik het nooit bekeken... Zal maar snel naar mijn kruis grijpen en spuugend minachtend over vrouwen praten... Zo kan ik tenminste aan je stereotype hetero man voldoen.

    MrEsco
    Hadith: Wie iemand tot het goede leidt, krijgt dezelfde beloning als de beloning van degene die (naar zijn advies) handelde. (Sahih Moeslim)