1. #1
    Best defender

    Reacties
    3.531
    20-10-2003

    Ouaddou heel misschien naar Manchester United

    Dat vermelden de Franse media. Man united heeft op dit moment wel een vervanger nodig voor Rio Ferdinand die geschorst is. En Ouaddou heeft hetzelfde postuur als Ferdinand en heeft het aardig gedaan op het laatste toernooi, dus ik gun het hem van harte
    ''Alles wat ik zeg kan ook niet waar zijn''

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    251
    14-11-2002

    Dat zou heel mooi zijn. Om bij de rijkste en en één van de bekendste clubs ter wereld te mogen spelen, alleen zijn het maar geruchten en die hoor je elke dag wel. Het is trouwens niet Campbell die geschorst is (die speelt immers bij Arsenal) maar Rio Ferdinand.

  3. #3
    Best defender

    Reacties
    3.531
    20-10-2003

    Origineel gepost door hicham41
    Dat zou heel mooi zijn. Om bij de rijkste en en één van de bekendste clubs ter wereld te mogen spelen, alleen zijn het maar geruchten en die hoor je elke dag wel. Het is trouwens niet Campbell die geschorst is (die speelt immers bij Arsenal) maar Rio Ferdinand.
    Ik heb het veranderd shoukran
    ''Alles wat ik zeg kan ook niet waar zijn''

  4. #4
    marokkaan aan het werk!!!

    Reacties
    243
    09-12-2002

    wejoow dat zal zwaar ghataarlijk zijn!!!
    Inna Lillah Wa Ina Ilaihi Raji3oen.....04/12/2004
    Copyright © 2007 MaStErAbDeL bv, The Morocco
    Alle Rechten Voorbehouden. Niets Uit Deze Nick, Tekst En/Of Ondertekening Mag Worden Verveelvoudigd, Opgeslagen In Een Geautomatiseerd Gegevensbestand, Of Openbaar Gemaakt, In Enigerlei Vorm Of Op Enigerlei Wijze, Hetzij Elektronisch, Hetzij Mechanisch, Door Fotokopieën, Opnamen Of Op Enig Andere Manier, Zonder Voorafgaande Schriftelijke Toestemming Van De Uitgever.

  5. #5
    *Bismiallah*

    Reacties
    205
    13-12-2002

    en hoe zit het nou met mokhtari, die zou ook overgeplaats worden of zoiets.
    la ilaha il lah

  6. #6
    Femme du Nador

    Reacties
    1.328
    24-11-2002

    DAt is heel leuk om te horen. Ze kunnen allemaal hartstikke goed voetballen en insha Allah zullen ze stuk voor stuk hoger op komen.

  7. #7
    Best defender

    Reacties
    3.531
    20-10-2003

    Origineel gepost door fetosha
    en hoe zit het nou met mokhtari, die zou ook overgeplaats worden of zoiets.
    Die gaat voor 99% voor Borussia Munchen Gladbach in Duitsland spelen
    ''Alles wat ik zeg kan ook niet waar zijn''

  8. #8
    WYDADI

    Reacties
    1.110
    02-02-2003

    Origineel gepost door Kneusje
    Die gaat voor 99% voor Borussia Munchen Gladbach in Duitsland spelen
    en Karkouri gaat misschien naar DEPORTIVO maar ze zijn nog niet rond met PSG

  9. #9
    don't worry be happy

    Reacties
    13.106
    31-01-2004

    ouaddou gaat misschien naar spanje naar een club van de top 5 maar er is niet gezegd welke dat wil hij nog geheim houden en engelse clubs zoeken hem ook al maar er is een ding zeker hij wil niet terug naar fulham
    A, is my favorite place when i need to get away

    I have committed no crime. A crime has been committed against me.
    it's not us it's the media

    allah yehdiek kbel ma yediek

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    768
    02-11-2003

    Origineel gepost door amstermoro
    ouaddou gaat misschien naar spanje naar een club van de top 5 maar er is niet gezegd welke dat wil hij nog geheim houden en engelse clubs zoeken hem ook al maar er is een ding zeker hij wil niet terug naar fulham

    welke site kan je dat lezen