1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    114
    07-01-2004

    Exclamation Le silence des Mosquees

    wie luistert er allemaal ook naar hun ? Ze zingen echt heel mooi. Het is heel erg rustgevend.. het is wel in het frans gezongen maar dat maakt niks uit. Ik begrijp wel wat en mijn moeder vertaalt ook veel.

    Ben je benieuwd waar ik het over heb ? download het dan.

    En vooral piliers d'Islam en Espoirs, want die zijn echt heel erg mooi


    YW

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    13
    10-03-2004

    waar kan ik dat downladen aub?

    Mar7aban djihad, welkom terug
    Je laatste bezoek was 17-03-2006 om 22:16
    Privé mail
    Je hebt 0 ongelezen bericht en in totaal 0 berichten in al je PM-mappen.


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    184
    08-07-2003

    Asalaam wa aleikom

    Hun zijn echt mashAllah! Jammer dat ik niet versta wat ze zeggen maar elke keer weer als ik een liedje van hun hoor wordt mijn dien sterker!

    Wa aleikom salaam
    Neem een kijkje op mijn site www.boug.tk ...de islamitische website voor jou en mij!

    Ik hou van jou BouG85 28-01-2004

  4. #4
    26042008

    Reacties
    1.044
    27-02-2004

    Weet je waar je dien sterker van wordt...

    De Koran...

    Luister en reciteer dat, anasheed is alleen voor je bruiloften en om je tijd te verdoen, zoals als je bv. onderweg bent naar marokko.

    Een aanrader: Saad Al Ghamdy.

    Wa Allah oe3lam

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    184
    08-07-2003

    Origineel gepost door Moslimatjuh
    Weet je waar je dien sterker van wordt...

    De Koran...

    Luister en reciteer dat, anasheed is alleen voor je bruiloften en om je tijd te verdoen, zoals als je bv. onderweg bent naar marokko.

    Een aanrader: Saad Al Ghamdy.

    Wa Allah oe3lam
    Ik weet dat je dien daar sterk van wordt! Ik zeg alleen als ik een liedje van hun hoor dan wordt mijn dien sterker! Dus ik zeg niet dat ik dat altijd luister! Maar is dat om je tijd te verdoen? Weet je hoe mooi sommige teksten zijn? Je kan die ook gewoon luisteren als je een boek aan het lezen bent ofzo...
    Neem een kijkje op mijn site www.boug.tk ...de islamitische website voor jou en mij!

    Ik hou van jou BouG85 28-01-2004

  6. #6
    26042008

    Reacties
    1.044
    27-02-2004

    Aghie ik weet hoe mooi die teksten zijn ja.

    Maar heb je weleens de teksten van de Koran geluisterd. Echt daar kan niets en tippen en sindsdien luister ik haast geen anasheed meer. Ik vind dat dat meer voor een bruiloft is. Wa Allah oe3lam.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    184
    08-07-2003

    A zuster...ik weet dat de Koran boven alles staat! Ik ben in iedergeval blij dat ik inplaats van popmuziek naar anasheed luister! Dat is zeg maar mijn vervanging van pop muziek! Om zo af te kicken!

    Ghair insjAllah...
    Neem een kijkje op mijn site www.boug.tk ...de islamitische website voor jou en mij!

    Ik hou van jou BouG85 28-01-2004

  8. #8
    26042008

    Reacties
    1.044
    27-02-2004

    Maar waarom neem je dan anasheed als vervanging en geen koran?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    184
    08-07-2003

    Origineel gepost door Moslimatjuh
    Maar waarom neem je dan anasheed als vervanging en geen koran?
    Hahahahahaha snap je nou niet dat anasheed ook een soort liederen zijn en dat dus een goede vervanging voor popmuziek!

    Koran is geen muziek! Dat is het grote verschil! Ik luister ook de Koran maar voor vervanging heb ik anasheed!
    Neem een kijkje op mijn site www.boug.tk ...de islamitische website voor jou en mij!

    Ik hou van jou BouG85 28-01-2004

  10. #10
    26042008

    Reacties
    1.044
    27-02-2004

    Ja ik weet dat anasheed ook een soort liederen zijn, maar het is beter omdat alleen te luisteren op bruiloften, en ik zeg; Waarom neem je dan heen Koran als vervanging.

    Dan sla je 2 vliegen in 1 klap aghie...

    1) Je krijgt er hasanat voor.
    2) Je leert zo meer sourat's.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    184
    08-07-2003

    Origineel gepost door Moslimatjuh
    Ja ik weet dat anasheed ook een soort liederen zijn, maar het is beter omdat alleen te luisteren op bruiloften, en ik zeg; Waarom neem je dan heen Koran als vervanging.

    Dan sla je 2 vliegen in 1 klap aghie...

    1) Je krijgt er hasanat voor.
    2) Je leert zo meer sourat's.
    Laat maar! Je snapt niet waarom ik anasheed luister! Einde discussie!
    Neem een kijkje op mijn site www.boug.tk ...de islamitische website voor jou en mij!

    Ik hou van jou BouG85 28-01-2004

  12. #12
    26042008

    Reacties
    1.044
    27-02-2004

    Ghair insha'Allah.

    Jammer aghie, ik probeerde je alleen iets duidelijk te maken, het is voor je eigen bestwil. Een nasie7a van je broeder of zuster wordt tegenwoordig ook gewoon in de wind geslagen he. Maarjah goed als Allah het wil.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    184
    08-07-2003

    Origineel gepost door Moslimatjuh
    Ghair insha'Allah.

    Jammer aghie, ik probeerde je alleen iets duidelijk te maken, het is voor je eigen bestwil. Een nasie7a van je broeder of zuster wordt tegenwoordig ook gewoon in de wind geslagen he. Maarjah goed als Allah het wil.
    Nee dat moet je niet zeggen! Ik weet wat je bedoelt! Maar jij weet niet wat ik bedoel! En ik heb het al diverse malen geprobeerd maar het lukt gewoon niet dus laat ik het...!
    Neem een kijkje op mijn site www.boug.tk ...de islamitische website voor jou en mij!

    Ik hou van jou BouG85 28-01-2004

  14. #14
    26042008

    Reacties
    1.044
    27-02-2004

    Nee ik bergijp inderdaad niet waarom je anasheed prefereert boven de Koran, al is het maar voor de vervanging van de muziek.

    Weet je dan niet dat tegenwoordig veel anasheeds, o.a. van Yusuf Islam gewoon muziek instrumenten bevatten?

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    184
    08-07-2003

    Origineel gepost door Moslimatjuh
    Nee ik bergijp inderdaad niet waarom je anasheed prefereert boven de Koran, al is het maar voor de vervanging van de muziek.

    Weet je dan niet dat tegenwoordig veel anasheeds, o.a. van Yusuf Islam gewoon muziek instrumenten bevatten?

    Hahahaha kijk dat bedoel ik! Ik vindt ook dat de Koran op nummer 1 is en dat niks boven de Koran is! Maar als vervanging voor muziek kies ik anasheed omdat die een beetje op muziek lijkt!

    En wat instrumenten betreft: ik neem ook alleen de anasheeds zonder de instrumenten die haram zijn!
    Neem een kijkje op mijn site www.boug.tk ...de islamitische website voor jou en mij!

    Ik hou van jou BouG85 28-01-2004