1. #1
    Celibataire

    Reacties
    3.886
    17-01-2003

    MVC Premium MVC Premium

    Kijk Aub En Antwoord

    Bestaan Vallende Steren...
    Me Nichtje Zei Dat Als Dat Zou Gebeuren..
    De Wereld Zou Vergaan...?????????


  2. #2
    Moslima

    Reacties
    494
    15-01-2004

    salaam,

    Alllah wa3lem of er vallende sterren mogelijk zijn..
    maar ik denk dat sterren wel degelijk iets afstoten , maar die dingen zijn gelukkig nie zo groot als sterren zelf .. dat is wat ik denk (ik ben geen sterrenkundige )

    Maar als ik in marokko ben..vooral in de buurt van Bergen/platteland ...en dan is de lucht 's nachts helemaal vol met de sterren ..dan zie ik wel iets voorbijvliegen..dat op vallende sterren lijken..heel raar..Subhanallah..
    ik heb gehoord dat dat ook in de Koran staat....ik weet niet meer wat dat ook weer waren

    maar ik heb zo'n boekje over de Tekenen Van De Dag Des Oordeels.. en naar mijn geheugen staat er niet bij dat Vallende sterren een teken is .

    Maar zoals ik al zei : Allah Wa3lem ..

    als ik aan sterren en het heelal denk..dan ben ik me er weer van bewust hoe klein en niettig de mens is ..Subhannallah !
    <<<<Elhemdoulilah>>>>

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.292
    22-11-2003

    In het boek de tekenen van de Dag des Oordeels daar staat in dat wanneer de sterren in hemel verminderen, dat dat een teken is. ( maar allahoe ahlam)

    Wa alaikoem asalaam.
    Cogito ergo sum...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    750
    15-09-2004

    een ster is groter dan de aarde
    een ster heeft dezelfde groote als de zon ( de zon is een ster)
    dus als er sterren gaan vallen is dat het einde
    maar volgens mij is het geen teken

  5. #5
    Dienares Van Allah

    Reacties
    303
    30-08-2004

    Een vallende ster betekent toch dat een duiveltje het gesprek afluistert van de engelen en als de engelen hem zien dat ze dan zo n vuurbal op hem gooien ofso..

    ff opzoeken hoor..

    "لاَ إِلَهَ إِلاَّ الله، إِنَّ لِلْمَـوْتِ لَسَكَـرَاتٌ."


    Vandaag Is Het Daden Verrichten Zonder Ondervraagd Te Worden, En Morgen Is Het Ondervraagd Worden Zonder Daden Te Kunnen Verrichten..


  6. #6
    *ogtiekoem fie dien*

    Reacties
    258
    20-08-2004

    Citaat Geplaatst door tetouania_00
    Een vallende ster betekent toch dat een duiveltje het gesprek afluistert van de engelen en als de engelen hem zien dat ze dan zo n vuurbal op hem gooien ofso..

    ff opzoeken hoor..
    salaam alaikoem

    ik had ook zoiets gehoord maar allahoe ahlem

    wasalaam alaikoem

    (Gedenkt) de Dag dat Wij de Hel zeggen ''Ben jij al vol?'' En zij zegt:''Is er nog meer?''<<Sourah Qaf, Aya 30


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    913
    03-11-2004

    hoe kan de wereld vergaan, terwijl isa(vzmh) nog niet gekomen is

  8. #8
    SAKINA

    Reacties
    294
    27-12-2004

    Citaat Geplaatst door tetouania_00
    Een vallende ster betekent toch dat een duiveltje het gesprek afluistert van de engelen en als de engelen hem zien dat ze dan zo n vuurbal op hem gooien ofso..

    ff opzoeken hoor..
    In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle

    Soera 37:

    6. Wij hebben de laagste hemel met sterren versierd.
    7. Als bescherming tegen iedere opstandige Satan.
    8. Zij kunnen van de verheven bijeenkomst niets horen en zij worden van elke kant verdreven.
    9. Als verworpenen en er is voor hen een voortdurende straf;
    10. Maar hij die steelsgewijze opvangt, hem achtervolgt een heldere vlam.





    Allah,SWT, Weet het Best.


    Davud
    Soera 7: 199. Neig u tot vergiffenis en spoor tot vriendelijkheid aan en wend u van de onwetenden af.
    Overgeleverd door Abu dhar: De Profeet zei tegen mij: Zeg de waarheid ook al is die hard. (door Ibn H'ibbaan)

    Negeerlijst:
    JHENOSCH (alias rinuz, mahden), HOLLANDSEVRIEND, WRATTENZWIJN, ROEKOO, NATURE, PISTA (pistados), FIRE FIGHTER, METSPEK, AL HAQIQAT, IBN TAYMIYYA ,WAEVE, DORIAN EN LOUIZ (TE BANNEN) daliatje (anderen volgen.)

  9. #9
    Celibataire

    Reacties
    3.886
    17-01-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Davud Leg Dat Eens AuB Uit...

  10. #10
    SAKINA

    Reacties
    294
    27-12-2004

    Citaat Geplaatst door fatosaaa
    Davud Leg Dat Eens AuB Uit...
    Kan je misschien je vraag wat concreter maken: wat precies begrijp je niet?




    Davud
    Soera 7: 199. Neig u tot vergiffenis en spoor tot vriendelijkheid aan en wend u van de onwetenden af.
    Overgeleverd door Abu dhar: De Profeet zei tegen mij: Zeg de waarheid ook al is die hard. (door Ibn H'ibbaan)

    Negeerlijst:
    JHENOSCH (alias rinuz, mahden), HOLLANDSEVRIEND, WRATTENZWIJN, ROEKOO, NATURE, PISTA (pistados), FIRE FIGHTER, METSPEK, AL HAQIQAT, IBN TAYMIYYA ,WAEVE, DORIAN EN LOUIZ (TE BANNEN) daliatje (anderen volgen.)

  11. #11
    Celibataire

    Reacties
    3.886
    17-01-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Davud
    In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle

    Soera 37:

    6. Wij hebben de laagste hemel met sterren versierd.
    7. Als bescherming tegen iedere opstandige Satan.
    8. Zij kunnen van de verheven bijeenkomst niets horen en zij worden van elke kant verdreven.
    9. Als verworpenen en er is voor hen een voortdurende straf;
    10. Maar hij die steelsgewijze opvangt, hem achtervolgt een heldere vlam.





    Allah,SWT, Weet het Best.


    Davud
    Dit Begrijp Ik Nie

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    273
    28-10-2003

    Citaat Geplaatst door tetouania_00
    Een vallende ster betekent toch dat een duiveltje het gesprek afluistert van de engelen en als de engelen hem zien dat ze dan zo n vuurbal op hem gooien ofso..

    ff opzoeken hoor..
    Jij hebt hem goed, dat is wat de geleerden zeggen maar Allahoea3lem..

    In de Naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle

    8. En wij trachtten de hemel te bespieden en wij vonden deze vol sterke wachters en vlammen.

    9. En voorzeker, wij plachten op enige plaatsen te zitten om de gesprekken te beluisteren. Maar wie nu luistert, vindt een vlam die op hem wacht.

    10. Wij weten daardoor niet of voor degenen die op aarde zijn, een ramp wordt bedoeld of dat hun Heer hen op het goede pad wil leiden.(Surah Al-Djinn)


    De Engelen weten door Allah swt wat er gebeurt met de mensen en ook in de toekomst. De kwaadaardige Djinn's (shayatien) gaan naar de hemel en willen afluisteren wat de Engelen over de mensen zeggen.
    8. En wij trachtten de hemel te bespieden en wij vonden deze vol sterke wachters en vlammen.
    En wie nu luistert krijgt een grote vlam naar hem gegooid door door sterke wachters. Dat zijn volgens geleerden vallende sterren.

    Allahoea3lem
    Salaam wa aleikoem
    Indien ik iets fout heb gezegd, (moge Allah mij daarvoor vergeven) komt het van mij en van de Satan, Allah en zijn profeten zijn daar ver van verwijderd!
    Er is geen god dan U. U zij geprezen ! Waarlijk, ik ben een zondaar geweest.
    [img]http://******************/sensable/signaturez2.gif[/img]

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    390
    07-01-2005

    Jij hebt hem goed, dat is wat de geleerden zeggen maar Allahoea3lem..

    In de Naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle

    8. En wij trachtten de hemel te bespieden en wij vonden deze vol sterke wachters en vlammen.

    9. En voorzeker, wij plachten op enige plaatsen te zitten om de gesprekken te beluisteren. Maar wie nu luistert, vindt een vlam die op hem wacht.

    10. Wij weten daardoor niet of voor degenen die op aarde zijn, een ramp wordt bedoeld of dat hun Heer hen op het goede pad wil leiden.(Surah Al-Djinn)

    De Engelen weten door Allah swt wat er gebeurt met de mensen en ook in de toekomst. De kwaadaardige Djinn's (shayatien) gaan naar de hemel en willen afluisteren wat de Engelen over de mensen zeggen.
    8. En wij trachtten de hemel te bespieden en wij vonden deze vol sterke wachters en vlammen.
    En wie nu luistert krijgt een grote vlam naar hem gegooid door door sterke wachters. Dat zijn volgens geleerden vallende sterren.

    Allahoea3lem
    Salaam wa aleikoem



    dat is wat ik ook heb gehoord, dat de shayaatien de engelen willen afluisteren en dan wordt er dus eigenlijk een 'vuurbal' naar hen gegooid, en die 'vuurbal' is dus een vallende ster!

    wa salaamoe alaikoem

  14. #14
    -Allah The Greatest-

    Reacties
    332
    06-01-2005

    Sommige hier hadden het over het boek: de tekenen van de dag des oordeels, hoe kun je aan dat boek komen en kun je het ook lenen bij een bibliotheek???
    Misschien als je wil, kun je hier een aantal tekenen van de dag des oordeels plaatsen, ben er erg benieuwd naar...
    alvast bedankt...ma3a salama

    "You Are Never Fully Dressed Until You Wear a Smile"


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    273
    28-10-2003

    Citaat Geplaatst door MaroQia
    Sommige hier hadden het over het boek: de tekenen van de dag des oordeels, hoe kun je aan dat boek komen en kun je het ook lenen bij een bibliotheek???
    Misschien als je wil, kun je hier een aantal tekenen van de dag des oordeels plaatsen, ben er erg benieuwd naar...
    alvast bedankt...ma3a salama
    Ik heb hem volgens mij in beverwijk gekocht.

    De 3Oelama verschillen van mening over de volgorde van de grote tekenen van het Uur. Deze zijn:
    -De vernietiging van de Ka'aba en de het opnieuw bedekken van zijn schat.
    -Opkomst van de zon uit het Westen.
    -Het verschijnen van het Beest uit de aarde.
    -De rook.
    -Een wind zal de ziel van de gelovigen nemen.
    -De Qur'aan zal in de hemel worden opgenomen.
    -Een vuur zal de mensen naar de laatste verzamelplaats drijven.
    -De Trompet zal klinken: bij de eerste stoot zal iedereen een panische angst voelen; bij de tweede stoot zal iedereen neergeveld worden; bij de laatste stoot zal iedereen herrijzen.
    Indien ik iets fout heb gezegd, (moge Allah mij daarvoor vergeven) komt het van mij en van de Satan, Allah en zijn profeten zijn daar ver van verwijderd!
    Er is geen god dan U. U zij geprezen ! Waarlijk, ik ben een zondaar geweest.
    [img]http://******************/sensable/signaturez2.gif[/img]