1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    114
    16-07-2002

    Lightbulb zwembandjes op de rug en de taille!

    Mensen hoe kom je hier van af! Ik heb nergens problemen mee. Mijn K.ont is goed bij boven lijf ook alleen DAT is mijn probleem zone! Hoe kom je daar van af. Heb je er misschien ook speciale oefeningen voor. Want ik ga nu al een maand intensief naar de sportschool en ik val alleen af bij mijn **** en boven lijf maar ik wil gewoon een mooie platte buik hebben en van die stomme zwembandjes die over mijn broek hangen! dus help!!!!!
    groetjes OUissam

  2. #2
    simpel meisje

    Reacties
    107
    02-07-2003

    hey meid, wollah ik heb daar ook last van, vraag me ook af welke oefeningen je moet maken om er van af te geraken!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    114
    16-07-2002

    serious vanaf vandag iederedag dus!!!!!!!! thnx

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    275
    22-05-2003

    Wat zijn zwembandjes dat is toch gewoon vet boven je buik???
    Eigenlijk ben ik te leuk op Marokko.nl te hangen.....

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    706
    02-02-2002

    Een goede oefening voor die zwembandjes is:
    Ga rechtop een stoel zitten, met een stok (EVT van de bezem) op je schouders.
    Met beide handen de stok vastpakken, en dan je boven lichaam draaien van links naar recht. Met je gezicht moet je recht voor je blijven kijken, dus je hoofd niet mee draaien.
    Is een hele goede oefening voor je taile en je zwembandjes of lovehandles worden ze ook wel genoemd.
    succes meid

  6. #6
    ..Hennaya Siham..

    Reacties
    349
    11-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 4-ever friends
    Een goede oefening voor die zwembandjes is:
    Ga rechtop een stoel zitten, met een stok (EVT van de bezem) op je schouders.
    Met beide handen de stok vastpakken, en dan je boven lichaam draaien van links naar recht. Met je gezicht moet je recht voor je blijven kijken, dus je hoofd niet mee draaien.
    Is een hele goede oefening voor je taile en je zwembandjes of lovehandles worden ze ook wel genoemd.
    succes meid
    Ik doe het al een tijdje maar ik voel helemaal niks.. of hoor je ook niks te voelen

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    706
    02-02-2002

    Je hoort wel wat te voelen, in je zij buikspieren

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    948
    05-10-2001

    Ik had daar ook best wel last van, maar ik sport intensief, en het is al grotendeels weg!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    99
    22-05-2006

    ja ik heb dr ook last van ...maar die oefening met stok helpt wel... als je t lang blijft doen zal je wel resultaat zien...ik ga vanaf vandaag ook weer beginnen... elke dag een kwartier en kijken hoe en wat....!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  10. #10
    bitterzoet

    Reacties
    1.357
    13-05-2005

    dat gaat er niet af, alleen door een operatie of spuitjes, lipolyse

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    40
    13-12-2003

    Ik sport ook al een tijdje en het lukt me ook niet. Heb een oefening gekregen maar dat helpt niet.
    Ga die met die stok ook eens proberen wie weet. Ze zeggen dat het ook te maken heeft met erfelijkheid. Het vet laten wegspuiten durf ik niet. Ik heb namelijk geinformeerd in Belgie is het stukken goedkoper maar het wordt door mannen uitgevoerd. Je moet zo'n ziekenhuispak aan ze3ma en mag alleen je onderbroek aan. BH liever niet werd gezegd omdat je heen en weer wordt geschud. Wat hebben je borsten met je lovehandels te maken????
    Heeft iemand het hier wel gedaan? Zo ja info graag.....

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    7
    16-05-2003

    veeeel lopen jullie!
    hahaha gooi die ov kaart...rijbewijs....de kast in. lekker lopen...haha en ook als je 300 km verderop op school zit, of moet werken...dan maar iets eerder opstaan en LOPEN
    hahahah nee hoor...ik denk ook dat die oefening helpt.
    Het duurt lang, maar je traint je spieren wel echt. Gewoon even een periode van ongeveer 3 weken uitproberen...het neemt een kwartier tijd in beslag ( voor sommigen is dat echt enorm veel tijd )...maar je krijgt je lovehandels wel weg!

    HEEL VEEL SUCCES!
    998

  13. #13
    bitterzoet

    Reacties
    1.357
    13-05-2005

    Citaat Geplaatst door saloua6646
    veeeel lopen jullie!
    hahaha gooi die ov kaart...rijbewijs....de kast in. lekker lopen...haha en ook als je 300 km verderop op school zit, of moet werken...dan maar iets eerder opstaan en LOPEN
    hahahah nee hoor...ik denk ook dat die oefening helpt.
    Het duurt lang, maar je traint je spieren wel echt. Gewoon even een periode van ongeveer 3 weken uitproberen...het neemt een kwartier tijd in beslag ( voor sommigen is dat echt enorm veel tijd )...maar je krijgt je lovehandels wel weg!

    HEEL VEEL SUCCES!
    dat doe ik al maanden 3x in de week anderhalf tot 2 uurtjes hardlopen, ze blijven er nog op zitten

  14. #14
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  15. #15
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Je moet natuurlijk wel je eetgewoonte veranderen
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.