1. #16
    bitterzoet

    Reacties
    1.357
    13-05-2005

    Citaat Geplaatst door Glimlachje
    Je moet natuurlijk wel je eetgewoonte veranderen
    ja tuurlijk doe ik ook. maar die dingen heb ik altijd al gehad, ik woog 2 jaar terug 10 kilo minder , toen woog ik 45 kilo en zelfs toen had ik ze

  2. #17
    Love You To,..

    Reacties
    89
    13-10-2006

    Weet je wat ook helpt!!
    Tijdens al die oefeningen en stuff moet je van die doorzichtige folie op doen ,.. om je taille heen, niet te strak, maar ook weer niet te losjes.
    Gewoon totdat je zwembandjes uit het zicht zijn haha,..
    En dat kun je ook doen in een sauna. Je zult merken dat als je de folie er van verwijderd, dat het helemaal nat is. Alsof je alleen maar op dat gebied hebt geoefend.
    Als je dit dagelijks doet,.. zelfs als je bijv naar buiten gaat, zul je zeker wel merken dat ze langzamerhand verdwijnen. Geloof me, ik doe et ook en ben er gedeeltelijk van af.
    Suc-6 dames
    The 'ugly' natural woman is undercover on the cover

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    725
    21-01-2004

    CARDIO!

    met alleen spieren trainen kom je er niet, je krijgt wel spieren maar die zul je door het vet niet zien....

    eerst wegbranden duss!

  4. #19
    - Nesh d'Shek *

    Reacties
    3.301
    27-09-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Je dient ten eerste het vet te verbranden voordat je begint met oefeningen! Dat doe je doormiddel van een loopband die vaak op sportscholen zijn gevestigd.. Je hebt een speciale programma die heel handig is voor het minderen van de 'zwembandjes' namelijk vetverbranding! Dit kan je 4 keer per week doen, een half uurtje lang.

    En dan beginnen met de oefeningennnnnnnn...


    Good luck ladies!


  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    49
    10-09-2003

    hee dames
    ik had er ook veel last, maar een goede tip gezonder gaan eten minstens 1,5 liter per dag water drinken, niet te veel buiten eten maar lekker thuis eten, op tijd eten is ook heel erg belangrijk want als je laat eet verteerd je lichaam niet,
    en lieve mensen gaan sporten 3 keer in da week en dan als je gaat 1.5 tot 2 uur sporten, en een sauna/ stoombad is ook heel erg goed.

    zo doe ik het en meiden geloof of niet maar ben er zeker vanaf gekomen, en me lichaam ziet er strakker uit,
    je zou je zeker beter voelen als je gaan sporten, en gezonder gaat eten

    succes allemaal

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    49
    10-09-2003

    maar eet je wel gezond ik bedoel laten we het zo zeggen, het lisgt natuurlijk ook aan he eetlust, kijk al sje naar de sportschool gaat, en niet gezond eet of niet juis op tijd eet, dan zul je merken dat je gewicht ook hetzlefde blijft.
    kijk ik vind het beste ook om lessen te volgen ( arobeic lessen ) dat doe ik al heel lange n daar ga je tot dat je niet meer kan.
    probeer het maar meid, en veel thuis teen dus wat onze mamies maakt
    salaam allemaal it's me leyla
    waarom ik stoomboot heet ik heb grote voeten

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    543
    31-01-2002

    waar sporten jullie als ik vragen mag? en hoeveel betaal je ervoor??
    zoek iemand om mee te sporten als ik alleen ga haak ik meestal snel af

  8. #23
    Bijna Lid

    Reacties
    372
    30-05-2006

    Je hebt van die broekjs in sportzaken die je snel doen zweten bij je buik en zwembandejes. Deze kun je dragen onder een sportbroek of onder je normale spijkerbroek. Zelfs als je em gewoon draagt tijdens werk/school/thuis zul je merken dat dat gebied, waar dat broekje om heeft gezeten helemaal is gaan zweten. Op een gegeven moment wen je er gewoon aan en draag je em altijd. En natuurlijk hoe kanger je em draagt, hoe meer je verschil ziet bij je buik en de zijkantjes. mijn vriend had em voor me gekocht en ik vond het een belediging, haha. Maar nu ben ik hem juist dankbaar!

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    140
    13-11-2010

    && hoe heet die broekjes ?

  10. #25