1. #3541
    MVC Premium

    Reacties
    10.425
    09-03-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roosjuhhhh Bekijk reactie
    dankjewel lieverd , je woorden doen mij goed ik zal zeker doorzetten!

    ik ben echt trots op je! en insha'Allah lukt het je ook om op je streefgewicht te komen en dat geld natuurlijk voor alle dames!

    kus loubna
    Dankjewel meid Jou gaat het inshallah ook lukken!

    vanaf morgen verwachten we ook verslagjes van jou..! Ook als het minder gaat gewoon hier plaatsen.
    Alhamdolilah

  2. #3542
    MVC Premium

    Reacties
    10.425
    09-03-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door girl13 Bekijk reactie
    butella tafelmargarine
    Tortila..met aardappelen/uien en ei
    Netjes

    Alhamdolilah

  3. #3543
    ***

    Reacties
    405
    23-01-2006

    Eetverslag Woensdag 28 Januari

    Ochtend:
    2 stuks knackebröd met smeerkaas 20+
    1 glas optimel joghurt drink

    tussendoor:
    zakje snack a jack's (136cal)
    halve liter water

    middag:
    3 pannekoeken
    1 glas thee

    avond:
    2 aardappelen
    stukjes kip filet

    3 kwarties gesport (beter iets dan niets!)
    halve liter water

  4. #3544
    MVC Premium

    Reacties
    10.425
    09-03-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sneeuwitje_ Bekijk reactie
    Eetverslag Woensdag 28 Januari

    Ochtend:
    2 stuks knackebröd met smeerkaas 20+
    1 glas optimel joghurt drink

    tussendoor:
    zakje snack a jack's (136cal)
    halve liter water

    middag:
    3 pannekoeken
    1 glas thee

    avond:
    2 aardappelen
    stukjes kip filet

    3 kwarties gesport (beter iets dan niets!)
    halve liter water

    goed gedaan.

    en 3 kwartier sporten op een dag is genoeg hoor.
    het minimum is een half uurtje per dag.
    Alhamdolilah

  5. #3545
    MVC Premium

    Reacties
    10.425
    09-03-2008

    MVC Premium MVC Premium
    iets psychisch voor jullie misschien

    maar ik zie me sleutelbeenderen weer

    toen ik wat zwaarder was zag ik ze niet

    en nu zie ze gewoon

    voor de minder dikke dames hier, dit is een hele ervaring voor mij

    misschien snapt niemand mijn gekke gedachten
    Alhamdolilah

  6. #3546
    MVC Lid

    Reacties
    66
    18-11-2002

    Hallo dames,

    daar ben ik weer. Ik moe iets opbiechten, ik voel me zwaar klote daar door. ik ben gisteren de fout in gegaan. ik vind het zo erg he.. heel de dag ging het goed, maar in de avond heb ik toch wat chips opgegeten.. werd daarna meteen misselijk daarvan, of eigenlijk wilde ik gewoon overgeven, omdat ik het eruit wilde gooien.. maar me man liet mij niet...

    vandaag ben ik weer de goede kant opgegaan.. ben heel de dag goed bezig en net heb ik een uurtje billy gedaan.. doet we goed eigenlijk..
    ben benieuwd of ik ben aangekomen door die chipies..

  7. #3547
    MVC Premium

    Reacties
    10.425
    09-03-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Heb nog 20 minuten gedanst

    op zo muziek kan ik niet stilzitten

    echte berkane muziek
    http://www.speedyshare.com/921797236.html
    Alhamdolilah

  8. #3548
    MVC Lid

    Reacties
    286
    06-09-2008

    Kben al 10 dagen bezig kheb niet gewogen nietss maar me gemiddelde calorieen innamen van vorig week was 780 cal en 19,5 gram vet en deze week kom ik niet boven de 500 cal dus steeds 480, 460 cal enzo en elke avond doe ik 20 min fiets... Is dit nou goed hoe ik het aanpak of juist niet want kzie niet aan mezelf dat ik egt af ben gevallen ofso misschien1 of 2 kilo waarvan je niks merkt.. graag tips want ik weet het niet meer

  9. #3549
    MVC Premium

    Reacties
    10.425
    09-03-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door fattouch1982 Bekijk reactie
    Hallo dames,

    daar ben ik weer. Ik moe iets opbiechten, ik voel me zwaar klote daar door. ik ben gisteren de fout in gegaan. ik vind het zo erg he.. heel de dag ging het goed, maar in de avond heb ik toch wat chips opgegeten.. werd daarna meteen misselijk daarvan, of eigenlijk wilde ik gewoon overgeven, omdat ik het eruit wilde gooien.. maar me man liet mij niet...

    vandaag ben ik weer de goede kant opgegaan.. ben heel de dag goed bezig en net heb ik een uurtje billy gedaan.. doet we goed eigenlijk..
    ben benieuwd of ik ben aangekomen door die chipies..
    Nee joh van een paar chipjes kom je niet aan..

    en overgeven moet je niet doen, kan zo slechte gewoonte worden en door al dat maagzuur kan je slokdarm op lange termijn verpest worden...

    Je hebt het goed opgepakt en gelukkig heb je zo lieve man die je steunt

    Niet meteen naar de weegschaal rennen om te wegen, wacht gewoon tot maandag.
    Alhamdolilah

  10. #3550
    MVC Premium

    Reacties
    10.425
    09-03-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SWEETEST-GIRL Bekijk reactie
    Kben al 10 dagen bezig kheb niet gewogen nietss maar me gemiddelde calorieen innamen van vorig week was 780 cal en 19,5 gram vet en deze week kom ik niet boven de 500 cal dus steeds 480, 460 cal enzo en elke avond doe ik 20 min fiets... Is dit nou goed hoe ik het aanpak of juist niet want kzie niet aan mezelf dat ik egt af ben gevallen ofso misschien1 of 2 kilo waarvan je niks merkt.. graag tips want ik weet het niet meer
    Tip 1: jou manier van aanpak is heel slecht...

    waarom?
    Je zult eerst GEGARANDEERD kilo's kwijt raken. Na een week of 2 gaat je lichaam protesteren, je lichaam denkt ik krijg maar 500 calorieën daar moet ik het mee doen, dus je lichaam gaat heel zuinig zijn en spreekt je vetreserves niet aan.

    Een gezond dieet houdt in: eet tussen de 1200 en 1500 calorieën op een dag. Beweeg elke dag minimaal een half uur en drink veel water. het afvallen gaat langzamer maar met blijvend resultaat mits je in je oude leefstijl terugvalt want je moet altijd gezond eten maar als je op streefgewicht zit kun je langzaam je calorie-inname tot 2000 per dag opbouwen...
    Alhamdolilah

  11. #3551
    MVC Lid

    Reacties
    66
    18-11-2002

    Citaat Geplaatst door DD_ Bekijk reactie
    Nee joh van een paar chipjes kom je niet aan..

    en overgeven moet je niet doen, kan zo slechte gewoonte worden en door al dat maagzuur kan je slokdarm op lange termijn verpest worden...

    Je hebt het goed opgepakt en gelukkig heb je zo lieve man die je steunt

    Niet meteen naar de weegschaal rennen om te wegen, wacht gewoon tot maandag.
    Ja je hebt echt gelijk.. maar toch vind ik dat ik heb gefaald. ben bijna een maand bezig en gisteren ging ik de mist in, dat vind ik zo zonde..
    maar goed ik geef de moed niet op! ik voel me nu zo lekker.. ben al wat kilootjes kwijt.. heb nog 20 kilo te gaan pfff...
    zijn krentenbollen goed.. of kan ik beter een boterham of een pistolet nemen??

  12. #3552
    Just smileeeeeeeeee!

    Reacties
    7
    28-01-2009

    Hey kan ik nog meedoen? Wil graag zondag beginnen..Dus als er nog plek voor mij is, dan hoor ik het graag..
    H.

    A woman with a golden heart,
    a heart so warm & tender.


  13. #3553
    Just smileeeeeeeeee!

    Reacties
    7
    28-01-2009

    Wat kan je allemaal eten om 1200 kcal binnen te krijgen? Wie heeft er een voorbeeld voor me?
    H.

    A woman with a golden heart,
    a heart so warm & tender.


  14. #3554
    Bijna Lid

    Reacties
    948
    13-09-2007

    Citaat Geplaatst door DD_ Bekijk reactie
    Heb nog 20 minuten gedanst

    op zo muziek kan ik niet stilzitten

    echte berkane muziek
    http://www.speedyshare.com/921797236.html
    Heftig


  15. #3555
    MVC Lid

    Reacties
    286
    06-09-2008

    Citaat Geplaatst door DD_ Bekijk reactie
    Tip 1: jou manier van aanpak is heel slecht...

    waarom?
    Je zult eerst GEGARANDEERD kilo's kwijt raken. Na een week of 2 gaat je lichaam protesteren, je lichaam denkt ik krijg maar 500 calorieën daar moet ik het mee doen, dus je lichaam gaat heel zuinig zijn en spreekt je vetreserves niet aan.

    Een gezond dieet houdt in: eet tussen de 1200 en 1500 calorieën op een dag. Beweeg elke dag minimaal een half uur en drink veel water. het afvallen gaat langzamer maar met blijvend resultaat mits je in je oude leefstijl terugvalt want je moet altijd gezond eten maar als je op streefgewicht zit kun je langzaam je calorie-inname tot 2000 per dag opbouwen...
    Volgens mij kom ik echt niet op 1200 en 1500 dat at ik altijd zoiets maar ben nooit afgevallen ik at gewoon normaal niet ongzond af en toe wat lekkers maar goed. Hoe pak ik dat aan want ik wil het zo graag