1. #11941
    MVC Premium

    Reacties
    10.425
    09-03-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Dikke_pap Bekijk reactie
    Ik herken het allemaal, zo was ik ook. Dan kon ik me eigen helemaal vol proppen. En dan voelde ik me schuldig, en propte ik me nog meer dan binnen. Nu heb ik zo iets van nu moet ik er gewoon voor 100% voor gaan.

    Mijn motievatie is ook lekker in mijn vel zitten, en gezond zijn. Als ik over een paar jaar nog steeds zware overgewicht heb dan heb ik bijna 100% zeker suikerziekte dat wil ik allemaal niet niet!
    Ja precies.. soms leek het alsof ik dwangmatig at, ik had geen honger maar toch ging een hele reep chocolade, zak chips, bak ijs naar binnen

    mijn vader, allah rahmou, had ook suikerziekte, dus de kans dat ik daar genetisch extra gevoelig voor ben is groot. Ik wil gewoon een gezond gewicht en me lekker in me vel voelen.
    Alhamdolilah

  2. #11942
    MVC Premium

    Reacties
    10.425
    09-03-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Heb net mijn verlovingsjurk gepast

    de riem zit veel te los, en toen was die riem te klein en kon die niet helemaal aaneensluiten, die riemen met die touwtjes achter en nu zit ie veel te groot dus men gaat zeker verschil zien hoop ik
    Alhamdolilah

  3. #11943
    ...The Sweetest...

    Reacties
    8.887
    17-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Hey ladies, jullie zijn nog steeds bezig, wat goed, zeg!

    Ik ben al meer dan 2 maand ofzo, niet meer online gekomen, dus fijn om te zien dat iedereen nog steeds gemotiveerd is dus bij deze wens ik jullie alleen veel succes en hoop ik dat jullie jullie doel bereiken Insha'Allah!

    Dikke kus, Marocca

  4. #11944
    MVC Premium

    Reacties
    10.425
    09-03-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Marocca Bekijk reactie
    Hey ladies, jullie zijn nog steeds bezig, wat goed, zeg!

    Ik ben al meer dan 2 maand ofzo, niet meer online gekomen, dus fijn om te zien dat iedereen nog steeds gemotiveerd is dus bij deze wens ik jullie alleen veel succes en hoop ik dat jullie jullie doel bereiken Insha'Allah!

    Dikke kus, Marocca
    dankjewel

    ik herinner me jou wel, name mede jouw avatar
    Alhamdolilah

  5. #11945
    MVC Lid

    Reacties
    1.829
    16-11-2005

    Citaat Geplaatst door DD_ Bekijk reactie
    Heb net mijn verlovingsjurk gepast

    de riem zit veel te los, en toen was die riem te klein en kon die niet helemaal aaneensluiten, die riemen met die touwtjes achter en nu zit ie veel te groot dus men gaat zeker verschil zien hoop ik
    DD wat goeeed, dat zal wel een heerlijk gevoel zijn
    En over die oude vlam, dat is echt een goede motivatie vind ik zelf. Lijkt me heerlijk om echt zo te laten zien hoe goed jij er nu uitziet!
    En ook aan je nichtjes btw!






  6. #11946
    MVC Premium

    Reacties
    10.425
    09-03-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door fino Bekijk reactie
    DD wat goeeed, dat zal wel een heerlijk gevoel zijn
    En over die oude vlam, dat is echt een goede motivatie vind ik zelf. Lijkt me heerlijk om echt zo te laten zien hoe goed jij er nu uitziet!
    En ook aan je nichtjes btw!
    Ik hoop van wel ja en inshallah geeft de weegschaal morgen wat minder aan

    hopelijk voel ik me straks, 7 juli, een stuk zelfverzekerder met wat kilos minder want dat kan ik nu niet zeggen

    ik ga nu werken tot vanavond inshallah
    Alhamdolilah

  7. #11947
    MVC Lid

    Reacties
    441
    01-12-2008

    Ik heb net alles opgeruimd en afgewast, dat is ook calorieverbranden.

    Citaat Geplaatst door DD_ Bekijk reactie
    Ja precies.. soms leek het alsof ik dwangmatig at, ik had geen honger maar toch ging een hele reep chocolade, zak chips, bak ijs naar binnen

    mijn vader, allah rahmou, had ook suikerziekte, dus de kans dat ik daar genetisch extra gevoelig voor ben is groot. Ik wil gewoon een gezond gewicht en me lekker in me vel voelen.

    Bij mij hebben ze het in de fammilie, ikheb ook een grote kans op erop. Ik heb het een paar maanden terug gecontroleerd, maar alhamdoulilah had ik niks.

    Citaat Geplaatst door DD_ Bekijk reactie
    Heb net mijn verlovingsjurk gepast

    de riem zit veel te los, en toen was die riem te klein en kon die niet helemaal aaneensluiten, die riemen met die touwtjes achter en nu zit ie veel te groot dus men gaat zeker verschil zien hoop ik

    Ahh, zie je toch een groot verschil, je hebt het echt goed gedaan!

    Citaat Geplaatst door Marocca Bekijk reactie
    Hey ladies, jullie zijn nog steeds bezig, wat goed, zeg!

    Ik ben al meer dan 2 maand ofzo, niet meer online gekomen, dus fijn om te zien dat iedereen nog steeds gemotiveerd is dus bij deze wens ik jullie alleen veel succes en hoop ik dat jullie jullie doel bereiken Insha'Allah!

    Dikke kus, Marocca
    heej, en hoe is het met jou allemaal gegaan, is er al iets af?

  8. #11948
    MVC Lid

    Reacties
    441
    01-12-2008

    Citaat Geplaatst door DD_ Bekijk reactie
    Ik hoop van wel ja en inshallah geeft de weegschaal morgen wat minder aan

    hopelijk voel ik me straks, 7 juli, een stuk zelfverzekerder met wat kilos minder want dat kan ik nu niet zeggen

    ik ga nu werken tot vanavond inshallah

    Werk ze, en tot vanavond insa'Allah!

  9. #11949
    .....

    Reacties
    4.145
    08-04-2009

    @ DD: Ik lees dat je niet zelverzekerd ben zowel innerlijk als uiterlijk meid kom op je ben meer dan 30 kilo kwijt vele doen je dit niet na. Je ben verloofd je ben een mooie meid tbarkAllah ! Je moet jezelf niet onder doen voor een paar heksen uit Marokko..Hoe mooi ze ook zijn JIJ ben verloofd JIJ ben 30 kilo afgevallen !

    Wacht maar als je straks naar Marokko gaat vele zullen versteld staan ookal zeggen ze het niet tegen je want complimenten geven kennen jaloerse heksen niet !

    You go girl die 5 kilo haal je makkelijk

    Sufyan Al-Thawri zei:
    "Wij hadden mensen gekend die blij werden als iemand tegen hen zei: "Vrees Allah", en nu iriteren ze zich als iemand dit tegen hen zegt". ["Min Akhlaaq As-Salaf", 76].


  10. #11950
    MVC Lid

    Reacties
    441
    01-12-2008

    Citaat Geplaatst door Kippenhok2 Bekijk reactie
    @ DD: Ik lees dat je niet zelverzekerd ben zowel innerlijk als uiterlijk meid kom op je ben meer dan 30 kilo kwijt vele doen je dit niet na. Je ben verloofd je ben een mooie meid tbarkAllah ! Je moet jezelf niet onder doen voor een paar heksen uit Marokko..Hoe mooi ze ook zijn JIJ ben verloofd JIJ ben 30 kilo afgevallen !

    Wacht maar als je straks naar Marokko gaat vele zullen versteld staan ookal zeggen ze het niet tegen je want complimenten geven kennen jaloerse heksen niet !

    You go girl die 5 kilo haal je makkelijk


    Jij hebt gesproken!

  11. #11951
    ...The Sweetest...

    Reacties
    8.887
    17-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door DD_ Bekijk reactie
    dankjewel

    ik herinner me jou wel, name mede jouw avatar
    Haha ja, mijn avatar is mijn kenmerk

    En zoveel kilo's ben je kwijt, Tbark'Allah! Echt supergoed, zeg!
    Citaat Geplaatst door Dikke_pap Bekijk reactie



    heej, en hoe is het met jou allemaal gegaan, is er al iets af?
    Heeey heeey! Ik heb al laaaaaaaaaaaaaaaaang gedaan, hoor! Ik kwam hier gewoon om de andere meisjes hun doel te zien bereiken, en tips te geven! Ik heb al maanden niet meer aan dieten gedacht, prachtig gevoel

  12. #11952
    MVC Lid

    Reacties
    1.506
    07-05-2009

    Citaat Geplaatst door DD_ Bekijk reactie
    ziet er netjes uit, zie alles terug bij jou zuivel, fruit, groente, vis, water

    ga je ook nog iets van beweging doen?
    Uuuhm actually, geen sportschool voor vandaag. Beweging was net het hele huis van boven tot aan beneden inclusief de tuin en schuur opgeruimd, en straks 1uurtje dansen. Ik volg iedere donderdagavond buikdanslessen, zal dus zien hoe lang ik dit oefenen volhoudt,

    Ook ik vind dat je het geweldig goed hebt gedaan, ma tdihashi 3la doek el-bnet fe-l Maghrib. Praten en misgunnen is het enige wat ze kunnen, Llah yester. Je hebt nog maar even en dan kan je richting je manneke, Rabbi ygaliekoem l b3adiyatkoem, Amien!
    Fobie voor de Marokkaan.

  13. #11953
    MVC Lid

    Reacties
    138
    20-02-2009

    ontbijt: 2 puntjes met ei
    1 glas water

    lunch:
    1 eierkoek 3 mini melkbroodjes
    0,5 water

    14 min zumba

    diner:
    maaltijdshake

    ik ga nog 1,5 uur sporten
    en nog 1 liter water drinken

  14. #11954
    Verbannen

    Reacties
    9.046
    22-08-2008

    Citaat Geplaatst door DD_ Bekijk reactie
    Ik moet ongi worden. Ben chagerijnig, heb trek naar alles, maar het wil maar niet komen

    Goed dat je de draad weer oppakt hoe langer je het uitstelt, hoe moeilijker het weer is om in een gezond patroon te komen. Achteraf is makkelijker praten, ik heb zoveel "slechte dagen" gehad. Misschien 1/4 vanaf januari maarja het komt wel goed hoop ik. Ben vanaf 26 april wel -3 cm in taille en onderbuik afgenomen.
    Ik ben ook ongi geworden, vandaar gister die croissant en snoep en donut


    vandaag was het dit:

    ochtend (had echt trek )
    2 bruine pistoletjes met 30+kaas
    2 plakjes ontbijtkoek
    1 yofruit
    1 knackebrodje met hagelslag

    nou toen later in de middag (zat gelukkig wel lang vol door me 'brunch')
    een paar aardbeitjes en een klein danone toetje luchtige kwark heet het

    en in de avond rijst met groente en een tomatensoepje vooraf

    dus valt mee deze dag. beetje een begin van een nieuwe start.. maar vorige week heb ik ook 3 dagen goed gedaan en toen viel ik dus geen 1 gram af... vond t zo irrie en dan raak ik motivatie weer kwijt

    goed joh keep up the good work..

  15. #11955
    MVC Lid

    Reacties
    341
    25-04-2008

    mensen hadme vanochtend gewogen 105,9 alhamdullilah nogsteeds
    maar vandaag was weer een slecht dag!! was verjaardags feestje bij een turkse vriendin van me ...
    ik zaleerlijk zijn anders hou ik mezelfvoor de gek...ik weet dat ik echt los en fout ben gegaan vandaag inchallah morgen zal ik 100% me best doen om het te voorkomen!!!

    ochtend: topvit cornflakes met melk
    tussendoortje: kaascroissant en chocolade croissant+1 blikje fante
    lunch:doner +glas cola
    tussendoor: 1 mcflurry rolo

    was zo aangeslagen door dit dat ik een dik vollll uurrr zumba heb gedaan!! ik heb me rot gezweet en dacht dit is je straf wat had ik tijdens het sporten spijt van me doner ik voelde hem echt!!! heb hierbij 2 flesjes water gedronken!

    avondeten: 2 sneetjes water meloen en 1 sinasappel( er was marmita maar ik dacht nee!! dit kan ik niet maken dus heb het niet gedaan)

    inchallah is het allemaal eraf en zie ik morgen neit het dubbele op de weegschaal