1. #6586
    De kluts kwijt..

    Reacties
    6.195
    02-01-2002

    Citaat Geplaatst door faatje76 Bekijk reactie
    mijn jongste wordt in juli ook 1. 9 juli en die van jou?

    Mijn zoontje is geboren op 9 juli 2008 om 12.26 uur!!!!!
    Every day I go on, but life is just not the same. I'm so empty inside and my tears I can't hide.. But I'll try to face the pain.. Ina Lilahi Wa Ina Ilayhi Raji3oen. Ina Allah Ma3a Sabirien.

  2. #6587
    De kluts kwijt..

    Reacties
    6.195
    02-01-2002

    Riannah, bsahtek die spullen... Ik moet ook maar weer eens richting Ikea.. Wie van jullie gaat er meeeeee !

    Ik heb die rieten mandjes wel gehaald en gehouden. In het kleinste mandje heb ik wattenstaafjes gepropt, in het middelgrote heb ik wat make-up spulletjes gepropt.. (de dingen die ik vaak gebruik zeg maar) en in het "grote" () mandje wat scheerspullen van mijn man.

    Soelfa, dank je !

    Ik heb vanmorgen de was opgehangen, wat kleine dingen opgeruimd, overal de ramen open gegooid en de kinderen gewassen en aangekleed. Ik ga nu inshaAllah mijn spullen pakken en naar mijn mama...
    Safia, nog "zandbak problemen?" Ik vind dat je het echt goed doet!!!!

    Every day I go on, but life is just not the same. I'm so empty inside and my tears I can't hide.. But I'll try to face the pain.. Ina Lilahi Wa Ina Ilayhi Raji3oen. Ina Allah Ma3a Sabirien.

  3. #6588
    MVC Lid

    Reacties
    10.617
    28-04-2007

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ik dacht als ik die groene nou vind voor de helft van de prijs, dan had ik zeker die groene genomen, maar ze waren uitverkocht dus ga ik maar voor die zwart/witte ik moet er 10 hebben of zo a 11.95.

    duur joh, krijgen ze ze niet meer dan?

    Morgen wil ik even naar ikea in eindhoven ben benieuwd wat ik er tref
    Opruimen is volgens de van Dale: "uit de weg ruimen, in orde brengen en netjes maken. Klinkt zo simpel maar waarom gaat het toch steeds mis Wat voor de een lui is, is voor mij relaxed


  4. #6589
    MVC Lid

    Reacties
    10.617
    28-04-2007

    Citaat Geplaatst door riffia1978 Bekijk reactie
    Riannah, bsahtek die spullen... Ik moet ook maar weer eens richting Ikea.. Wie van jullie gaat er meeeeee !

    Ik heb die rieten mandjes wel gehaald en gehouden. In het kleinste mandje heb ik wattenstaafjes gepropt, in het middelgrote heb ik wat make-up spulletjes gepropt.. (de dingen die ik vaak gebruik zeg maar) en in het "grote" () mandje wat scheerspullen van mijn man.

    Soelfa, dank je !

    Ik heb vanmorgen de was opgehangen, wat kleine dingen opgeruimd, overal de ramen open gegooid en de kinderen gewassen en aangekleed. Ik ga nu inshaAllah mijn spullen pakken en naar mijn mama...
    Safia, nog "zandbak problemen?" Ik vind dat je het echt goed doet!!!!


    in eindhoven wil ik best wel mee
    Opruimen is volgens de van Dale: "uit de weg ruimen, in orde brengen en netjes maken. Klinkt zo simpel maar waarom gaat het toch steeds mis Wat voor de een lui is, is voor mij relaxed


  5. #6590
    MVC Lid

    Reacties
    5.308
    24-02-2009

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    die laden verdelers heb ik nu gebruikt voor sokken en ondergoed van man en zoon. ( zo'n rommeltje normaal)
    de andere heb ik gebruikt voor Lina, voor haar maillootjes, broekjes en schoentjes.


    Als in de ikea magazine kijkt, zien die make-up opberger er super uit, nu ik ze gevuld heb met mijn eigen make-up ziet het er niet zo prachtig uit, dat komt natuurlijk omdat ik veel verschillende make-up soorten heb.
    paar lippenstiften een mascara een oogpotlood.
    In de magazine gebruiken ze volgens mij allemaal de zelfde formaat make-up om het wat strakker te maken.
    snap je een beetje wat ik bedoel
    die groene heb ik in de waskamer

  6. #6591
    De kluts kwijt..

    Reacties
    6.195
    02-01-2002

    Citaat Geplaatst door 3anood Bekijk reactie
    in eindhoven wil ik best wel mee
    Ik vind Eindhoven echt een leuke stad. Als ik die richting weer op kom laat ik het je weten! Woon je daar ook of niet? En jij Riannah? Ikeafreak?

    Safia, jij woont in Amsterdam he? Ik kom volgende week donderdag inshaAllah naar Amsterdam.....
    Every day I go on, but life is just not the same. I'm so empty inside and my tears I can't hide.. But I'll try to face the pain.. Ina Lilahi Wa Ina Ilayhi Raji3oen. Ina Allah Ma3a Sabirien.

  7. #6592
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Hey dames, ben ook net klaar en heb een opgeruimd net huis..

    Nou vroeg ik me af of jullie dames weten waar je een mooie grote plantenbak kan kopen..zo een hoge staande..ik wil graag een eyecatcher voor in de woonkamer of eetkamer.

  8. #6593
    Mijn lieve papa..mis

    Reacties
    7.733
    20-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Niet echt een duidelijke foto te donker!
    Ik probeer dan vanavond met licht aan.
    Wat voor kleur gordijnen passen erbij? Ik heb donker grijzebanken
    en ik dacht ook meer aan grijs?

    [IMG][/IMG]
    Allah ra7mek lieve Aicha20/08/2011
    21-11-2009 inna lilahi wa inna ilayhi radj3oen Allah ra7mek oe wasa3liek lieve baba djalie, voor altijd in mijn gedachten en hart
    Als Tranen een trap konden bouwen en herinneringen een brug dan klommen we met ze allen naar de hemel en brachten we je terug

  9. #6594
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    zonneschijn ziet er leuk uit! Ik zou persoonlijk denk k voor zilverkleur achtige gordijnen gaan..moet natuurlijk niet te kitscherig worden. Maar dat is het eerste wat in mij oproept als ik naar je living kijk. In ieder geval geen donkere kleur..omdat je banken al donker zijn.

  10. #6595
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Hoop dat jullie weten wat ik bedoel..het zijn van die grote plantenpotten zoals hieronder:






  11. #6596
    Mijn lieve papa..mis

    Reacties
    7.733
    20-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Dida Bekijk reactie
    zonneschijn ziet er leuk uit! Ik zou persoonlijk denk k voor zilverkleur achtige gordijnen gaan..moet natuurlijk niet te kitscherig worden. Maar dat is het eerste wat in mij oproept als ik naar je living kijk. In ieder geval geen donkere kleur..omdat je banken al donker zijn.
    Zilver? Ik moet het dan zien..
    Ik wil geen inkijk van de mensen die langslopen en daarom dacht ik wat donkere gordijnen. Ik ga morgen alles bekijken ik hoop dan dat ik wat leuks vind.
    Allah ra7mek lieve Aicha20/08/2011
    21-11-2009 inna lilahi wa inna ilayhi radj3oen Allah ra7mek oe wasa3liek lieve baba djalie, voor altijd in mijn gedachten en hart
    Als Tranen een trap konden bouwen en herinneringen een brug dan klommen we met ze allen naar de hemel en brachten we je terug

  12. #6597
    Mijn lieve papa..mis

    Reacties
    7.733
    20-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Dida Bekijk reactie
    Hoop dat jullie weten wat ik bedoel..het zijn van die grote plantenpotten zoals hieronder:





    intratuin misschien? Ik zag 1 bij mijn nicht een bruine en ook heel mooi\en die had ze bij intratuin vandaan.
    Allah ra7mek lieve Aicha20/08/2011
    21-11-2009 inna lilahi wa inna ilayhi radj3oen Allah ra7mek oe wasa3liek lieve baba djalie, voor altijd in mijn gedachten en hart
    Als Tranen een trap konden bouwen en herinneringen een brug dan klommen we met ze allen naar de hemel en brachten we je terug

  13. #6598
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Citaat Geplaatst door zonneschijn2006 Bekijk reactie
    Zilver? Ik moet het dan zien..
    Ik wil geen inkijk van de mensen die langslopen en daarom dacht ik wat donkere gordijnen. Ik ga morgen alles bekijken ik hoop dan dat ik wat leuks vind.
    ja ik bedoel niet echt ZILVER zilver..zoals die vazen, dus niet bling bling..
    Als je gordijnen koopt van een goede stevige stof dan kan er niemand binnen kijken. k heb ze namelijk ook in de slaapkamer..en ze zijn creme kleurig.

    Ik zou gewoon idd alles gaan bekijken op die manier doe je veeeeel meer inspiratie op..plus weet ik niet hoe de rest van je woonkamer eruit ziet..het moet er natuurlijk wel bij passen.

  14. #6599
    --

    Reacties
    42.780
    17-05-2002

    Citaat Geplaatst door riffia1978 Bekijk reactie
    Riannah, bsahtek die spullen... Ik moet ook maar weer eens richting Ikea.. Wie van jullie gaat er meeeeee !

    Ik heb die rieten mandjes wel gehaald en gehouden. In het kleinste mandje heb ik wattenstaafjes gepropt, in het middelgrote heb ik wat make-up spulletjes gepropt.. (de dingen die ik vaak gebruik zeg maar) en in het "grote" () mandje wat scheerspullen van mijn man.

    Soelfa, dank je !

    Ik heb vanmorgen de was opgehangen, wat kleine dingen opgeruimd, overal de ramen open gegooid en de kinderen gewassen en aangekleed. Ik ga nu inshaAllah mijn spullen pakken en naar mijn mama...
    Safia, nog "zandbak problemen?" Ik vind dat je het echt goed doet!!!!

    ik heb me voorgnomen me er niet meer zo druk om te maken, ik speelde vroeger immers ook het liefst in de zandbak

    ik hou er nu gewoon rekening mee en doe haar niet de beste schoentjes en kleertjes aan naar school

    het was vandaag heerlijk buiten, ik trof nog 2 moeders van kindjes bij Safae in de klas en het was heel gezellig... kinderen hebben heerlijk gespeeld... straks gaan ze lekker in bad en dan hopelijk ook goed slapen


  15. #6600
    --

    Reacties
    42.780
    17-05-2002

    Citaat Geplaatst door riffia1978 Bekijk reactie
    Ik vind Eindhoven echt een leuke stad. Als ik die richting weer op kom laat ik het je weten! Woon je daar ook of niet? En jij Riannah? Ikeafreak?

    Safia, jij woont in Amsterdam he? Ik kom volgende week donderdag inshaAllah naar Amsterdam.....
    Ja ik woon in Amsterdam!!

    wat leuk, wat ben je van plan te gaan doen?
    je bent welkom hoor!