1. #1
    .... koffie junk....

    Reacties
    7.665
    05-06-2003

    MVC Premium MVC Premium

    wie wil mij a.u.b geruststellen.

    ik begin nu al helemaal te trippen ik heb zo last van mijn buik dus ik me in smeren met olijf olie en nu voel ik een hele raar knobbel iets raars een ieder geval nou is bij mij iedere knobbel verdacht vooral met mijn verleden en waarom komt zoiets alleen in het weekend help me nou ik wordt weer eens gek.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    676
    24-10-2003

    ben je al weleens naar de huisarts geweest om te vertelle?

    dan weet je gelijk wat er aan de hand is en ben je er vanaf
    Heb jij nog baby/kinder kleding en spulletjes die je niet gebruikt? Ik geef ze aan kinderen in Marokko!

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4305627

  3. #3
    jhb

    Reacties
    934
    11-10-2002

    komt allemaal goed meissy.............
    maar ga toch maar even naar de huisarts...
    [GLOW=deeppink]Wees in de wereld alsof je een vreemdeling
    of reiziger bent... Als het avond word verwacht dan niet dat het weer ochtend wordt... En als het ochtend word verwacht dan niet dat het weer avond word... Gebruik je gezondheid voordat je ziek bent en je leven voordat je ziek bent en je leven voordat je dood gaat...
    [/GLOW]

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    113
    13-05-2003

    ga naar de huisarts...
    en ik weet zeker dat je de hele tijd eraan zit, kijk als je denkt dat er iets aan de hand is dan blijf je dat plekje steeds aanraken enzo moet je niet doen je maakt jezelf alleen gek , en straks nog echt ziek ook!!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.621
    06-12-2002

    Ga naar de huisarts, misschien heb je wel kanker
    [GLOW=skyblue]


    "Always look at the bright side of life!"


    [/GLOW]

  6. #6
    .... koffie junk....

    Reacties
    7.665
    05-06-2003

    MVC Premium MVC Premium

    dank jullie allemaal lieve meiden.

    ik ga denk ik maandag naar de dokter dan heb ik dat gehad en inderdaad bidauia net wat je segt hoe vaker ik ga voelen hoe meer bobbels of knobbels er zijn maar het zal ook wel met die darmen kunnen zijn.

  7. #7
    .... koffie junk....

    Reacties
    7.665
    05-06-2003

    MVC Premium MVC Premium

    Angry de bedoelingwas dat iemand mij gerust kon stellen.

    Origineel gepost door samira_el
    Ga naar de huisarts, misschien heb je wel kanker
    en mij niet dingen gaan zeggen waar ik zelf mee zit te spoken . kanker is nu echt niet iets waar ik op zit te wachten heb ik al gehad maar ja hebt me wel weer aan het denken gezet dank je .

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    53
    22-02-2004

    Hey hallo,

    Er zal wel niks aan de hand zijn, echt waar!
    Je moet er niet aan denken, en het gewoon laten gaan..misschien zijn je darmen gewoon even verstopt, of heb je gewoon een kleine ontsteking..even wat medizijnen, en je bent het zo weer kwijt, en dan zul je denkne van ; zoo, waar heb ik mij nou zo om lopen stressen, ??
    En die opmerking over kanker moet je gewoon helemaal vergeten..sommige mensen weten niet wat ze zeggen, en hebben gewoon geen enkel idee over hoe zwaar die ziekte wel niet is..erg jammer!
    En er zijn mensen die alllang kanker hebben, en daar dus jaren later achter komen..voor zover ik weet gaat kanker niet gepaard met pijn, maar ik kan het mis hebben...

    Maar goed meid, het zal wel niks zijn..ik ben ook iemand die mij al stresst bij een klein vlekje of puistje, ik weet heo je je voelt, en achteraf blijkt het helemaal niks te zijn...

    En als je het echt zeker wilt weten, loop even langs een huisarts, die kan je weer geruststellen

    Veel succes!!!!!

  9. #9
    .:* Trotse Zus*:.

    Reacties
    1.117
    18-12-2003

    Ik hoop dat het nix ergs is!! ga snel naar de huisarts, alles komt goed lieverd