1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Question Broertje vn 12 en kaalheid!

    Citaat Geplaatst door f_mouslima
    Assalaam aleikum wr wb broeders, zusters..

    heb ff een vraagje: Ik heb een heel lief ( ) broertje van 12.
    En die heeft al sinds een jaar of 2, 3 onwijs veel haaruitval. Vroeger had ie een heel bos op zn koppie, maar nu zie je (zelfs als zn haar droog is) heel veel kale plekken! je kunt dat wat hij heeft op zn hoofd haast een voor een tellen SoubhanaAllah..!!

    Hier in NL heeft ie al allerlei bloedtests gedaan, alle soorten champoo uitgeprobeerd.. niets hielp. In Marokko krijgt ie van alles te horen.. de een zegt alles kaalscheren(2x gedaan hielp nix!), de ander zegt ziet zitoun met knoflook. Rode uien in ziet zitoun.. en zelf iets met ratten verbranden en as smeren op zn hoofd heeft ie meskien te horen gekregen!!!
    vanaf dat moment wil hij er niks meer aan doen.. Hij zegt Alhamdollilah.. Allah heeft mij zo geschapen.. Mashallaaah!!

    Kent iemand dit ook en wie denk t er inshallah een ander soort oplossing te weten?? dus niks met ratten en vleermuizen aub..

    Shokran, wasalaam aleikum..
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    193
    28-11-2003

    f_mouslima

    Wat erg voor je broer...allah ie chafik inchallah!
    Maar meid ik ken een product het is heel goed voor de haren en het voorkomt haaruitval..het heet vitacys...en het zijn pillen die je moet innemen...ik zelf neem ze ook in,gewoonweg omdat deze pillen jouw haren en nagels gezond houden...
    Je kan het kopen bij de apotheek.. het kost jouw 24.5 euros en zon doosje is goed voor drie maanden...zo meid snel kopen dus...Liefs.
    ?????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    53
    22-02-2004

    Hey hallo,

    Ik heb ook een aantal familieleden die heel veel last hebben van kale plekken, en ik ken een middel dat echt uitstekend werkt.. de kale plekken verdwijnen echt binnen een week, ik heb het echt zelf gezien, met mijn eigen ogen..het is van dat doorzichtige vloeistof, en het heet tonia...het is alleen heel erg zeldzaam, en heel erg moeilijk om aan te komen..volgens mij is er maar een man die het maakt, en hij woont in Marokko of Spanje als je hier geinteresseerd in bent, laat dat even weten, dan kan ik je vertellen hoe je eraan kunt komen, of wij hebben hier nog een beetje liggen , dan kun je dat krijgen, en proberen, het is echt de moeitje waard!!

    Laat het mij weten als je geinteresseerd bent

    Groetjes, Sara

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    13
    15-10-2003

    Hallo,

    Dat van de knoflook helpt wel ik heb het zelf van dichtbij meegemaakt namelijk mn broer die kreeg kale plekken en toen heeft mn moeder met een mesje wondjes gemaakt op de kale plek en knoflook opgesmeerd en binnen een maand had ie al zn haar terug maar tis wel heel erg pijnlijk!!
    en die ander is mn buurjongen die was helemaal kaal geworden heeft medicijnen gebruikt niks hielp totdat hij dus knoflook ging gebruiken en nu heeft ie een boshaar en ik ben heel erg blij voor hem want hij is nog zo jong...
    en die ander is een imam hij had zo een bin laden look a like baard en toen kreeg hij kale plekken en hij heeft ook knoflook gebruikt en geen last meer van kale plekken.
    Maar het doet wel pijn want je moet je hoofdhuid open krabben.

    veel succes en jouw broertje heeft gelijk allah heeft het zo gewild wees maar blij dat het niet door een ziekte komt!!

  5. #5
    mivrouw

    Reacties
    412
    31-01-2004

    MVC Premium MVC Premium
    he hier sagira.
    Mijn zoontje van 9.5 jaar die heeft de laatste tijd ook last van haaruitval hij had altijd een hele bos haar nu merken we dat zijn haar steeds dunner wordt, mijn man is kapper en die merkte het met het knippen hij zei zijn haar wordt echt dunner je moet hem naar de dokter brengen ik merk het nu ook tijdens het douchen en met het afdrogen van zijn haar het valt er gewoon uit! en zijn kussen daar ligt het ook op.Maar nu ik jou verhaal hoor krijg ik er toch even kippenvel van,morgen maak ik gelijk een afspraak bij de dokter en mocht ik wat meer weten dan hoor je het nog. En je broer: ALLAH i shaffih

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    49
    04-03-2004

    Assalaam aleikum wr wb zuster

    allah ie chafik inchallah!

    geloof me, laat geen shit op de hoofd smeren. en al helemaal geen knoflook. mijn vriendin is hier aan blijvend kaal geworden op bepaalde plekken op haar hoofd. ook moet je een kleine jongetje geen pillen inlaten nemen zonder dat de arts het weet. ik bedoel maar... het is een jongetje van 12 jaar.

    ik zal zeggen, probeer meerdere malen vitaminebehandeling en insa-allah mocht god het willen, kan het zijn dat er weer haargroei ontstaat. ik zeg wel dat ik je dit niet 100% kan garanderen, maar je weet maar nooi. Probeer het zal ik zeggen. het is heel gezond en het stimuleert je hoofdhuid en het haargroei en het dikte van je haar.

    als je wil kan ik je een nummer geven van een (thuis)kapster.

    ik hoor insa-allah van je.

    veel beterschap
    sonja

  7. #7
    **Bismi'allah**

    Reacties
    1.760
    31-03-2002

    Oooo my god,

    Kan gewoon weg niet geloven, dat ze snijden op de kale plekken en er knoflook in smeren

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    758
    06-11-2008

    ik was afgelopen zomer naarf merzouga gegaan ( oost marokko )
    heb me daar laten begraven, wat echt heerlijk was
    dus die man die ons daar hielp enzoo, en ons ophaalde van ''huis'' om ons te begraven. hij vertelde een verhaal
    dat ze moeder heel ziek was en dat ze bij verschillende ziekenhuizen en klinieken zijn geweest maar niks hielp, en toen had ze opeens kamelen pis gedronken, een x of 6. en ze was toen genezen.
    mijn broer heeft namelijk ook haar uitval, en me vader wilde het voor hem meenemen, maar die man was vergeten zijn kameel te ''melken''
    en me vader had er ook iets over gehoord op tv, een sjekh op IQRAA
    had verteld dat kamelen pis goed voor je is.

    dus bij deze misschien moet je je broertje dat laten proberen.
    de topic is 5 jaar geleden geopent, maar wie weet heb je hier iets aan

    salaam

  9. #9
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    SubhanaAllah!!
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  10. #10
    In Your Dreams..

    Reacties
    2.958
    19-04-2004

    Dat knoflook lijkt me zo pijnlijk ;(
    Wat ik heb, wil ik niet verliezen,
    diegenen die ik liefheb, wil ik niet verlaten,
    maar die ik ken, wil ik niet meer zien,
    waar ik leef, wil ik niet sterven,
    maar waar ik zal sterven, daar wil ik niet heen,
    Ik wil blijven waar ik nooit geweest ben.

  11. #11
    all eyes on me

    Reacties
    8.204
    05-03-2009

    mannen die kaal zijn en kamelen pis drinken aub zeg
    Get a life. Kaal is kaal en niks werkt dan als dokters niets weten, kan je t vergeten met jullie kamelen pis en vleermuizen stront.
    I wish that i could have this feeling for life.