1. #1
    Verbannen

    Reacties
    1.345
    22-07-2008

    Thumbs up Aanklager Eist Drie Duels Schorsing Van Hulten

    De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft tegen scheidsrechter Jack van Hulten een schorsing van drie duels waarvan één voorwaardelijk geëist. van Hulten wordt ervan verdacht PSV-er Ibrahim Afellay in het oefenduel tegen VVV-Venlo een 'vuile tyfushond' te hebben genoemd.

    Van Hulten ontkende de beschuldigingen tijdens de behandeling van de tuchtzaak en bleef volhouden dat hij Afellay 'een naar, vervelend typetje' had genoemd. De leidsman werd uiteindelijk aangeklaagd na de getuigenissen van Afellay en VVV-speler Frank van Kouwen, die erbij bleven Van Hulten de gewraakte uitspraken te hebben horen gedaan.

    'Een scheidsrechter behoort altijd een voorbeeld van onberispelijkheid te zijn', aldus de aanklager na de bekendmaking van zijn eis. 'Ik ben er van overtuigd dat Van Hulten de woorden ‘vuile tyfushond’ heeft gebruikt. Dat past een arbiter niet.'

    De getuigenissen van de twee assistent-scheidsrechters tijdens het duel, Bas van Dongen en Ronald Schiphorst, lijken Van Hulten niet veel verder te helpen. Beiden ontkenden enerzijds dat Van Hulten 'vuile tyfushond' tegen Afellay had gezegd, maar waren niet eensluidend in hun verklaringen over wat hij dan wél zou hebben gezegd.

    De uitspraak in deze zaak wordt over een week verwacht.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    12.372
    11-02-2008

    Wat een mongool zeg...hij durft niet eens een man te zijn en te zeggen Ja dat heb ik gezegd hij is een tyfushond en het klopt ook het is een tyfushond maar dat terzijde

    hij blijft maar liegen en zweren op zijn familie dat hij dat nooit gezegd heeft

    wat een eikel zeg

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.345
    22-07-2008

    Ja een zwakke nerd is dat zeg!
    Hij is Zo een vieze Sneaky racist die iedereen wel kent die op de amateur velden heeft gevoetbald!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    16.014
    05-02-2008

    Citaat Geplaatst door Breaking_News Bekijk reactie
    Wat een mongool zeg...hij durft niet eens een man te zijn en te zeggen Ja dat heb ik gezegd hij is een tyfushond en het klopt ook het is een tyfushond maar dat terzijde

    hij blijft maar liegen en zweren op zijn familie dat hij dat nooit gezegd heeft

    wat een eikel zeg
    Wat dat betreft lijkt hij op jou

  5. #5
    PROVOCATEUR

    Reacties
    1.684
    11-10-2007

    Citaat Geplaatst door Breaking_News Bekijk reactie
    Wat een mongool zeg...hij durft niet eens een man te zijn en te zeggen Ja dat heb ik gezegd hij is een tyfushond en het klopt ook het is een tyfushond maar dat terzijde

    hij blijft maar liegen en zweren op zijn familie dat hij dat nooit gezegd heeft

    wat een eikel zeg

    ik vind dat hij ook zijn excuses moet aanbieden... die vuile tyfus hond

  6. #6
    .:GelukkigGetrouwd:.

    Reacties
    3.998
    18-08-2002

    Affelay liegt daar niet over daar is hij te eerlijk voor. Die speknek ontkent natuurlijk aangezien hij dan altijd door alle clubs tyfeshond genoemd gaat worden. Maar dat gaan ze nu toch wel doen hahah eigen schuld dikke mik!!!

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    1.345
    22-07-2008

    Affelay liegt er zeker niet over, hij is echt niet , affelay werdt zelf furieus en paranoya gezien zjn reactie, en terecht,

    Als hij dat tegen mij zij, dan zou zo een scheids pap uit een rietjes moet drinken