1. #1
    AllesofNiets!

    Reacties
    598
    25-04-2007

    Lightbulb SoubhanAllah zooo emotioneeel!!! tranen!! AllahouAkbar!!!!

    Geniet van mijn favo deze emotionele reciteur, alQahtani

    SoubhanAllah, wa Alhamdulillah, wa la illaha ila Allah, wa Allahou Akbar!



    http://www.dailymotion.com/relevance...tani_lifestyle

  2. #2
    [A]it Touzine

    Reacties
    58
    24-09-2008

    selam.
    Heb je geen links? ik zie namelijk niks staan??

  3. #3
    AllesofNiets!

    Reacties
    598
    25-04-2007

    oow me excuses daarvoor, ik wijzig het wel ff

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    2.541
    02-07-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Het lukt nog steeds niet.

    " Als u succes in het leven wenst, maak van volharding uw boezemvriend, van ervaring uw wijze adviseur, van voorzichtigheid uw oudere broer en van hoop uw beschermend talent."


  5. #5
    AllesofNiets!

    Reacties
    598
    25-04-2007

    Ja moet wel hoor druk gewoon op die link van dailymotion, hierboven. wa salaam

  6. #6
    Amatun li laah

    Reacties
    61
    11-08-2008

    Citaat Geplaatst door Hypnotic Bekijk reactie
    Geniet van mijn favo deze emotionele reciteur, alQahtani

    SoubhanAllah, wa Alhamdulillah, wa la illaha ila Allah, wa Allahou Akbar!



    http://www.dailymotion.com/relevance...tani_lifestyle
    Mash Allah.

    Het is alleen jammer dat er alleen frans ondertiteling is.

  7. #7
    AllesofNiets!

    Reacties
    598
    25-04-2007

    Az-Zumar-De Groepen a.u.b



    [39:53]
    Zeg: "O mijn dienaren die tegen u zelf buitensporig zijt geweest, wanhoopt niet aan de barmhartigheid van God, voorzeker God vergeeft alle zonden, waarlijk, Hij is de Vergevensgezinde, de Genadevolle.

    [39:54]
    "Wendt u tot uw Heer en onderwerpt u aan Hem voordat de straf over u komt, want dan zult gij niet meer worden geholpen.

    [39:55]
    "En volgt het beste dat u geopenbaard is door uw Heer voordat de straf onverwachts over u komt terwijl gij het (naderen er van) niet bemerkt;

    [39:56]
    Opdat geen ziel moge zeggen: "O wat een spijt heb ik over hetgeen waarin ik te kort schoot tegenover God! En inderdaad behoorde ik tot de spotters."

    [39:57]
    Of opdat zij niet moge zeggen: "Had God mij geleid dan zou ik zeker tot de godvruchtigen hebben behoord."

    [39:58]
    Of opdat zij de straf ziende, niet moge zeggen: "Ik wilde dat er voor mij een terugkeer was, dan zou ik tot de goeden behoren."

    [39:59]
    (God zal antwoorden): "Neen, Mijn tekenen kwamen tot u, doch gij verloochendet deze, gij waart hoogmoedig en behoordet tot de ongelovigen.’’

    [39:60]
    En op de Dag der Opstanding zult gij de gezichten van hen die over God leugens uitten zwart zien. Is er in de hel geen tehuis voor de hoogmoedigen?

    [39:61]
    God zal de godvruchtigen vanwege hun geloof redden. Geen kwaad zal over hen komen noch zullen zij treuren.

    [39:62]
    God is de Schepper van alles en de Voogd over alle dingen.

    [39:63]
    Aan Hem behoren de schatten der hemelen en der aarde; en zij die de tekenen van God verwerpen zijn de verliezers.

    [39:64]
    Zeg: "O, gij onwetenden, beveelt gij mij iets buiten God te aanbidden?"

    [39:65]
    En voorwaar, aan u zoals aan hen die vóór u waren, is geopenbaard: "Als gij deelgenoten aan God toeschrijft, zal uw werk stellig vruchteloos blijken en gij zult zeker tot de verliezers behoren."

    [39:66]
    Neen, dient God alleen en behoort tot de dankbaren.

    [39:67]
    Zij waarderen God niet volgens Zijn Waardigheid. De gehele aarde zal in Zijn greep zijn op de Dag der Opstanding, en de hemelen zullen worden opgerold in Zijn hand. Glorie zij Hem en verheven is Hij boven hetgeen zij met Hem vereenzelvigen.

    [39:68]
    En de bazuin zal worden geblazen en allen die in de hemelen en op aarde zijn, zullen bezwijmen, behalve degenen die God wil. Dan zal er nogmaals worden geblazen en ziet! Zij zullen staande herrijzen en wachten.

    [39:69]
    En de aarde zal door het licht van haar Heer schitteren, en het Boek zal nedergelegd worden en de profeten en de getuigen zullen worden gebracht en er zal tussen hen met rechtvaardigheid geoordeeld worden en hun zal geen onrecht worden aangedaan.

    [39:70]
    Elke ziel zal volledig worden beloond voor hetgeen zij deed. En Hij weet het beste wat zij volbrachten.

    [39:71]
    En de ongelovigen zullen naar de hel worden gedreven, wanneer zij deze bereiken, zullen de poorten worden geopend en haar wachters zullen tot hen zeggen: "Kwamen er geen boodschappers van uit uw midden tot u, de tekenen van uw Heer verkondigende en u waarschuwende voor de komst van deze Dag?" Zij zullen antwoorden: "Ja zeker!" Maar nu is de uitspraak van de straf tegen de ongelovigen van kracht geworden.

    [39:72]
    Er zal worden gezegd: "Gaat de poorten der hel binnen om er in te vertoeven, slecht is de verblijfplaats voor de hoogmoedigen."

    [39:73]
    En degenen die hun Heer vreesden zullen in groepen naar de Hemel worden geleid; wanneer zij die bereiken zullen de poorten worden geopend en zijn bewakers zullen tot hen zeggen: "Vrede zij u! Weest gelukkig en gaat binnen om er voor (altijd) te verblijven."

    [39:74]
    Zij zullen zeggen: "Alle lof behoort aan God, Die Zijn belofte aan ons heeft vervuld en ons het land als erfenis heeft gegeven om daarin te vertoeven, waar wij ook willen." Hoe voortreffelijk is het loon der (rechtvaardige) werkers.

    [39:75]
    En gij zult de engelen om de Troon zien dringen, hun Heer lovende met de roem, die Hem toekomt. En er zal tussen hen met Waarheid worden geoordeeld. En er zal worden gezegd: "Alle lof behoort aan God, de Heer der Werelden."

  8. #8
    The world is gone

    Reacties
    555
    29-07-2006

    Up! ik heb hem nog niet gezien, maar ik up hem ff zodat ik hem thuis kan bekijken want ben op school en heb geen oordopjes bij me.
    Allah de Meest Verhevene zegt in Surah al-Nūr:“Zeg tegen de gelovige mannen dat zij hun ogen neerslaan en hun kuisheid bewaken. Dat is reiner voor hen. Voorwaar, Allah is Alwetend over wat zij doen. En zeg tegen de gelovige vrouwen dat zij hun ogen neerslaan, en hun kuisheid bewaken.”*(Qur’an 24:30-31)

  9. #9
    ♥ Our Inou

    Reacties
    1.028
    10-09-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Wa'Salaam alaikoem.

    Masha'Allah heb je die ook op Mp3 formaat?
    '' Wees op je hoede voor de smeekbede van een onrechtvaardig behandelde persoon, want er is geen schuilplaats of sluier tussen deze persoon en Allah.''

  10. #10
    AllesofNiets!

    Reacties
    598
    25-04-2007

    Citaat Geplaatst door Oujdia_ Bekijk reactie
    Wa'Salaam alaikoem.

    Masha'Allah heb je die ook op Mp3 formaat?

    ja, ik plaats em zo

  11. #11
    AllesofNiets!

    Reacties
    598
    25-04-2007

    Asalaamou 3alaikoum hier op mp3 formaat

    http://www.speedyshare.com/613255368.html

  12. #12
    Zeg maar Ned.

    Reacties
    627
    22-03-2007

    Dit is ook een hele mooie versie van een deel van surah Ah-zummar.

    http://www.dekoraan.nl/surah/az-zumar.htm?from=
    Alhamdulilaah♡.