1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    63
    10-02-2004

    Moet ik mijn haar knippen?

    Ik heb op dit moment heel lang haar tot mijn k.ont!
    Het is stijl en dun!

    Mijn moeder raadt mij aan om het te knippen!
    Moet ik dat doen?

    En in welke model?

  2. #2
    24 jaartjes jong

    Reacties
    2.220
    03-07-2003

    MVC Premium MVC Premium
    waarom zou je het knippen en als je het zal knippen ga je zo veeel spijt krijgen ik heb ook stijl haar tot aan me k ont en als ik de puntjes moet knippen vind ik het al erg.

    lang haar is veel mooier en vrouwelijker

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    414
    23-09-2003

    Je kan het knippen, denk aan: laagjes, maar ik raad je aan om de lengte te behouden...(enkel de dooie punten ervan af knippen, indien dit het geval is).

    Darine,

  4. #4
    Sociaal Dominant

    Reacties
    2.877
    19-12-2003

    Knippen, het groeit toch weer binnen een mum van tijd aan.
    'Fashions fade, style is eternal!'

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    310
    27-02-2004

    NIET DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik had een paar jaar geleden lang haar!! Ook tot mijn ****, tbarkellah. Ik was zo dom geweest het te laten knippen, iedereen zei nee!!!
    En nu, spijtttttt!!!

    Rabbi 3talek Zine... Mooi lang haar... Knip het niet meid... DOODZONDE!
    Btw... wordt gezegd dat je haren niet mag knippen??? Alleen als wat dood is. Is dat zo?

    Salaam ou3alikoum,

    N.
    'Reinheid is het halve geloof. El7amdulilah (Allah zij geprezen) maakt de weegschaal vol, en sub7anaAllah (Glorie zij aan Allah) en El7amdulilah (Allah zij geprezen) vullen de ruimte tussen de hemel en aarde. Het gebed is een licht, liefdadigheid is een bewijs, geduld is een lichtgloed en de Qo'raan is een argument dat vóór of tegen je spreekt(op de Dag des Oordeels). Iedereen begint zijn dag en verkoopt daarbij zijn ziel. Ofwel men bevrijdt zichzelf, ofwel men richt zichzelf te gronde'.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    310
    27-02-2004

    Origineel gepost door Moeskiela
    Knippen, het groeit toch weer binnen een mum van tijd aan.
    Dit is voor iedereen verschillend...

    Oh en als je het knipt, kun je het beter recht knippen, geen laagjes.

    En zoals Doukalia al zei, lang haar is veel mooier en vrouwelijker.

    De profeet zei dat er een tijd komt dat mannen vrouwen immiteren, en vrouwen mannen.
    (denk aan vrouwen met kort haar, mannen met lang)

    Salaampjes!
    'Reinheid is het halve geloof. El7amdulilah (Allah zij geprezen) maakt de weegschaal vol, en sub7anaAllah (Glorie zij aan Allah) en El7amdulilah (Allah zij geprezen) vullen de ruimte tussen de hemel en aarde. Het gebed is een licht, liefdadigheid is een bewijs, geduld is een lichtgloed en de Qo'raan is een argument dat vóór of tegen je spreekt(op de Dag des Oordeels). Iedereen begint zijn dag en verkoopt daarbij zijn ziel. Ofwel men bevrijdt zichzelf, ofwel men richt zichzelf te gronde'.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    11
    12-01-2004

    Salam,

    Je kan maar beter een heel stuk afknippen van je haar als het erg dun is aan de onderkant. Denk aan +-10 cm. Als je dat niet doet blijft je haar dunner worden en dan heb je straks helemaal niks meer. Knip het af en verzorg het daarna goed met maskers en olieen. Over een paar maanden is het weer langer en voller.

    groetjes,
    Carpe diem!

  8. #8
    ...The Sweetest...

    Reacties
    8.887
    17-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Verzorg je haar gewoon goed.Goed haarmasker;shampoo en cremespoeling gebruiken.En dan met name:die voor voller haar

    Verder moet je minstens 1x per maand de dode haarpunten erafknippen.Met andere woorden;enkele centimeters maar.

    Als je lang haar;vind ik het zonde om die te knippen!

    Als je je haar verzorgt zoals ik al zei:krijg je inshallah mooi en volumieus haar!

    Succes meid!

    Ps:af en toe henna gebruiken geeft je haar een oppepper

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.767
    01-01-2003

    Wil je het zelf knippen?? Zo ja, doen! Zo nee, niet doen..

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    49
    04-03-2004

    het ligt eraan. je moet je haar niet so maar knippen. laat er naar kijken door een (thuis) kapster. heb een nummer als je wilt
    sonja

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    5.606
    09-11-2003

    J ekan een heel klein beetje van afknippen, iets van 5 cm of zo minder zelfs, zodat ie niet beschadigd wordt bij depuntjes en de rest ook, maar ik raad je aan om het niet overdrijvend erg af te knippen, want lang haar is echt mooi