1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    83
    24-12-2003

    Unhappy ik hou nog steeds van hem

    ik hou van hem en zal altijd van hem houden


    Het is net gedaan met mijn vriendje na jaren lange relatie ik ga er echt kappot van, ik eet en slaap niet meer.
    Het ging niet zo goed meer maar toch !!(maar mss is het beter zo)Ik ke kan niet zonder hem!!:tranen:
    hij was mijn eerst grote liefde:iluvu: en zal altijd in mijn harte blijven ook al blijf ik niet in zijn hart :traan2:
    hallooooooo

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.436
    27-05-2002

    Tja meid, ze zeggen dat chocolade helpt...
    ---------------------------Meerdere gebruikers----------------------------

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.085
    16-09-2002

    meid wake up! hier heb je niks aan...
    vergeet em zou k zegge...en hou je bezig met belangrijkere dingen; zoals school!..
    ~***"Verlaat je moeder niet, opdat het paradijs onder haar voeten ligt." ***~

  4. #4
    FREE GAZA!

    Reacties
    10.536
    18-11-2002

    Ach gossie..




    Ciao..

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    83
    24-12-2003

    Origineel gepost door nour_el_3oejoen
    meid wake up! hier heb je niks aan...
    vergeet em zou k zegge...en hou je bezig met belangrijkere dingen; zoals school!..
    ik vind hem belangrijker dan school
    hallooooooo

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.085
    16-09-2002

    Origineel gepost door lara_nr1
    ik vind hem belangrijker dan school
    hmm das is gevaarlijk...
    wat ik bedoel te zegge is denk aan je toekomst, met hem heb je niks (en kan je waarschijnlijk niks hebben)...Richt je dan op iets nuttigs waarmee je je tijd kan verdoen en waar je wel wat aan hebt...
    veel sterkte meid, als je niet meer aan hem denkt ben je sneller over hem heen dan je denkt.!
    ~***"Verlaat je moeder niet, opdat het paradijs onder haar voeten ligt." ***~

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    83
    24-12-2003

    Origineel gepost door nour_el_3oejoen
    hmm das is gevaarlijk...
    wat ik bedoel te zegge is denk aan je toekomst, met hem heb je niks (en kan je waarschijnlijk niks hebben)...Richt je dan op iets nuttigs waarmee je je tijd kan verdoen en waar je wel wat aan hebt...
    veel sterkte meid, als je niet meer aan hem denkt ben je sneller over hem heen dan je denkt.!
    wollah ik doe mijn best maar alles doet mij denken aan hem alleeeeees:traan2:!
    ik ben super depri
    hallooooooo

  8. #8
    Free Palestine

    Reacties
    52
    04-03-2004

    waarom is het uit als het zo goed ging?
    Ouiam inoe.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    83
    24-12-2003

    Origineel gepost door Samirrrrr
    waarom is het uit als het zo goed ging?
    ik zou zeggen lees beter en alles
    hallooooooo

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.085
    16-09-2002

    Origineel gepost door lara_nr1
    wollah ik doe mijn best maar alles doet mij denken aan hem alleeeeees:traan2:!
    ik ben super depri
    jaa k kan je begrijpen..denk k..
    het enige wat je kan doen is geduld hebben en vermijden aan hem te denken (indien mogelijk)

    sterkte meid!!
    ~***"Verlaat je moeder niet, opdat het paradijs onder haar voeten ligt." ***~

  11. #11
    Free Palestine

    Reacties
    52
    04-03-2004

    Origineel gepost door lara_nr1
    ik zou zeggen lees beter en alles

    oke waarom ging het niet goed?

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    83
    24-12-2003

    ow zo veel ! ik kan er wel een boek over schrijven maar toch blijf ik van hem houden.
    hallooooooo

  13. #13
    Free Palestine

    Reacties
    52
    04-03-2004

    misschien is het nu tijd verder te leven en in te zien dat het niet meer goed komt.


    kijk soms kun je houden van verwarren met "gewend aan" je bent gewoon gewend aan die jongen na 3 jaar en vindt et moeilijk zonder hem te moeten leven maar k weet zeker dat het uiteindelijk wel goed komt.
    Ouiam inoe.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    39
    11-11-2003

    Geef het tijd zou ik zeggen ik weet precies wat je meemaakt! Bij alles wat je doet, ziet, zegt of aanraakt moet je aan hem denken! Je hebt ook bij kei veel dingen herrinneringen aan hem omdat je zolang met hem geweest bent en dus super veel meegemaakt hebt samen! Je moet proberen afleiding te zoeken en als je foto's of dingen van hem hebt waardoor je echt veel aan hem moet denken leg het weg zodat je het niet kan zien! Het helpt je hopelijk! Ik weet dat het moeilijk is maar je moet het tijd geven om het te laten slijten en nieuwe dingen mee te maken! Ga veel dingen met je vriendinnen doen zodat je niet zoveel aan hem moet denken!

    Veel succes ermee!
    Je moet blij zijn met wat je hebt!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    4.274
    13-06-2002

    maske das gewoon ne debiel die nie wou trouwen en zei " hmmm safé het was goed geweest....NEXT GIRL!!!! "
    ge waart gewoon ni op de juste moment é maske....leef en geniet meiskeee!


    ciaokkes